Kes mäletab, siis viimati kurtsin et ei saa aru kas mul autol lähebki temperatuur punase piirile enne kui termostaat avaneb, või paneb näidik segast. Nüüd siis tulemus käes, joob jahutusvedeliku ära ja heitgaasid on paisupaagis - plokikaane teema. Suurima vedamise korral on mul hetkel kaks probleemi korraga - temp andur ja kellaplokk ei suhtle omavahel õigesti ja temp on tegelikult normis kuigi näidik on punase piiril (termostaat on tutikas), ja kaanetihend on lihtsalt nii vana et andis otsad, ja kaas ise on sirge ja mõradeta.
Teine variant on, et mingil põhjusel termostaat ikkagi laseb mootori väga kuumaks minna, ja see tõmbaski kaane kõveraks/mõraliseks.
Niisiis küsimused taas:
1) Tegu on Scorpio 2.0 DOHC 100kw mootoriga Sierra vahel. Kas keegi on selle mootoriga kokku puutunud, oskab öelda kui keeruline selle silindripea sisu on, millised jupid tuleb tingimata uued panna kui pea maha võtta? Et tegu odava autoga, on eelarve väga piiratud.
2) Kas tõenäoliselt ei ole mõtet loota, et piisab tihendi vahetusest, tuleks kaas lihvimisse saata? Kes seda teenust pakub Tallinna läheduses, jällegi võimalikult soodsalt?
3) Kuhu või kelle poole võiks mootori lahti võtmise tööga pöörduda? Kas keegi kuldsete kätega foorumlane tahaks veits haltuurat teha? Ainuke variant hetkel on onu Ahto juurde minna ja koos leiutama hakata, sest ta pole ka seda konkreetset mootorit enne teinud.
Just kui hakkas lund lubama, siuke porr
