K: Klappisääre tihendite vahetamine.

Kapotialused jutud
Vasta
Kasutaja avatar
IvoK
sõltlane
Postitusi: 2070
Liitunud: 23 Apr 2006, 10:42
Asukoht: Järvamaa-Tallinn.

K: Klappisääre tihendite vahetamine.

Postitus Postitas IvoK » 28 Sept 2006, 11:59

Vaja siis vahetada oma 1,8 OHC mootoril kalppisääre tihendid ära, on seda keegi ise kodustes tingimustes teinud ??? kui kerge se on ja mida selleks vaja läheb (klapisääre tihendeid läheb kindlasti vaja :D :D ), ja on neid võimalik ültse oma garaasis vahetada???
ja mis firma klappisääre tihendid on kõige paremad ja palju need maksavad ???

oleks siis abi eest väga tänulik.

Kasutaja avatar
Kriss
aktivist
Postitusi: 358
Liitunud: 04 Apr 2006, 09:27
Asukoht: Talinn, Nõmme

Postitus Postitas Kriss » 28 Sept 2006, 13:11

on vahetatud küll kodus garaazis ja täiesti võimalik
KUID vaja paari abinõud;
1. klapi vedru alla surumiseks kangi
2. suruõhku, et küünlaaugust õhk sisse lasta, et klapp alla ei kukuks
3. vastava läbimõõduga padrunit, et tihend paika lüüa on ka spetsiaalsed riistapuud selleks aga nime ei mäleta

ja polegi midagi, võtad klapikambri kaane maha, kisud nookurid vahelt välja, pressid vedrid alla(võimalik et pead ka haamriga võikse tõu sellele seibile andma kuna kipuvad kinni kiiluma)
ja võtad poolkuud välja(aga ettevaatlikult, nii et need õlikanalisse ei kukuks)
siis nokid vana tihendi maha ja paned uue asemele ja kõik operatsioonid tagurpidi
ja sedasi 8 korda
soovitan vahetada, sest tulemus on märgatav aga vaata ja uuri enne ikka kui kallale asud, sest kui häid abinõusi pole on töö suht jama

Edu tegemisel

Kasutaja avatar
Jaanis
fanaatik
Postitusi: 654
Liitunud: 05 Apr 2006, 03:38
Asukoht: Harjumaa, Kiisa

Postitus Postitas Jaanis » 28 Sept 2006, 16:02

Kriss kirjutas:on vahetatud küll kodus garaazis ja täiesti võimalik
KUID vaja paari abinõud;
1. klapi vedru alla surumiseks kangi
2. suruõhku, et küünlaaugust õhk sisse lasta, et klapp alla ei kukuks
3. vastava läbimõõduga padrunit, et tihend paika lüüa on ka spetsiaalsed riistapuud selleks aga nime ei mäleta

ja polegi midagi, võtad klapikambri kaane maha, kisud nookurid vahelt välja, pressid vedrid alla(võimalik et pead ka haamriga võikse tõu sellele seibile andma kuna kipuvad kinni kiiluma)
ja võtad poolkuud välja(aga ettevaatlikult, nii et need õlikanalisse ei kukuks)
siis nokid vana tihendi maha ja paned uue asemele ja kõik operatsioonid tagurpidi
ja sedasi 8 korda
soovitan vahetada, sest tulemus on märgatav aga vaata ja uuri enne ikka kui kallale asud, sest kui häid abinõusi pole on töö suht jama

Edu tegemisel

1.Kõige tähtsam on jah see kang klapivedru alla surumiseks. Üks variant sellest kangist http://old.album.ee/?o=317011244&page=1

2.Mina teen seda ilma suruõhuta. Keeran küünla välja ja panen tinapulga(läbimõõt ~8mm ja pikkus ~25cm) sinna klapi alla mida hakkan vahetama. Muidugi pead enne kolvi ülemisse asendisse keerama.

3.Tihend tuleb jah korralikult sinna puksi otsa koputada muidu ei ole tihendite vahetamisest kasu. Selleks on mul tavaline toru jupp läbimõõduga 12mm.

Et poolkuud õli kanalisse ei kukuks siis olen väikse kaltsu tüki sinna ette pannud, aga pärast tuleb muidugi see eest ära ka võtta muidu jälle jama.

Igatahes jõudu :)

Kasutaja avatar
IvoK
sõltlane
Postitusi: 2070
Liitunud: 23 Apr 2006, 10:42
Asukoht: Järvamaa-Tallinn.

Postitus Postitas IvoK » 28 Sept 2006, 17:42

oh tsenseeritud nööki küllaga ju krt se ei tulnud omale pähe et kui vedrud ja vedru taldrikud ära võtta siis vajud kalpp sisse poole. aga ja keeran kolvi ÜSS siis mis moodi ma seda klappi seal üleval hoian sest mul pole suru õhku :?: :?: :?: ja selliseid rakkiseid ka pole millega vedrusi kokku suruda et saaks need poolkuu kiilud kätte. ????

TO: jaanis kas need rakkised oled ise teinud või ostnud kuskilt

ja mis firma KST on kõige paremad ???

ja kas nukkvõlli ei peaks maha võtma et nookureid kätte saada :?: :?:

Kasutaja avatar
Jaanis
fanaatik
Postitusi: 654
Liitunud: 05 Apr 2006, 03:38
Asukoht: Harjumaa, Kiisa

Postitus Postitas Jaanis » 28 Sept 2006, 18:28

probemees kirjutas:oh tsenseeritud nööki küllaga ju krt se ei tulnud omale pähe et kui vedrud ja vedru taldrikud ära võtta siis vajud kalpp sisse poole. aga ja keeran kolvi ÜSS siis mis moodi ma seda klappi seal üleval hoian sest mul pole suru õhku :?: :?: :?: ja selliseid rakkiseid ka pole millega vedrusi kokku suruda et saaks need poolkuu kiilud kätte. ????

TO: jaanis kas need rakkised oled ise teinud või ostnud kuskilt

ja mis firma KST on kõige paremad ???

ja kas nukkvõlli ei peaks maha võtma et nookureid kätte saada :?: :?:
Seda ma üritasingi kirjeldada kui suruõhku pole, et keerad kolvi ülemisse asendisse ja paned selle tina pulga klapi ja kolvi vahele siis ei vaju klapp alla.
Rakis on mul onu oma, kes ise kunagi tegeles mootorite remontimisega ja ta tegi selle ise vastavalt oma soovidele.
Mina olen ostnud KST Melasi Autost ja sealt olen saanud sellised tumerohelist värvi tihendid, millel väljas pool on vedru ümber tihendi mitte traadist seib. Firmat ma ei tea mis on , aga pidid olema parimad.

Kasutaja avatar
IvoK
sõltlane
Postitusi: 2070
Liitunud: 23 Apr 2006, 10:42
Asukoht: Järvamaa-Tallinn.

Postitus Postitas IvoK » 29 Sept 2006, 11:25

no ja eks siis peab vaatama mis saab sellega ja hakama igasugu süsteeme leiutama

fordsi
aktivist
Postitusi: 268
Liitunud: 07 Apr 2006, 09:54
Asukoht: türi

Postitus Postitas fordsi » 30 Sept 2006, 08:05

türil on mees nimega nossov ja teenib leiba selle tööga. 500 sotti oli töö hind ja tihendid kokku. 55 969 723
jään fordide juurde

Kasutaja avatar
IvoK
sõltlane
Postitusi: 2070
Liitunud: 23 Apr 2006, 10:42
Asukoht: Järvamaa-Tallinn.

Postitus Postitas IvoK » 30 Sept 2006, 12:01

ma tahaks selle asja ise ära teha ikka, aga kas tema käest oleks võimalik neid spet rakiseid saada, millega vedrusi kokku surutakse,


kle millega ta liikleb türil (mis auto tal on) äkki tian teda.

fordsi
aktivist
Postitusi: 268
Liitunud: 07 Apr 2006, 09:54
Asukoht: türi

Postitus Postitas fordsi » 30 Sept 2006, 21:15

kas sa annaks lambist oma tööriistad mingi mehe kätte? see pole nii lihtne ja kui huvi siis telf on abiks
jään fordide juurde

Vasta