K: Klappisääre tihendite vahetamine.
K: Klappisääre tihendite vahetamine.
Vaja siis vahetada oma 1,8 OHC mootoril kalppisääre tihendid ära, on seda keegi ise kodustes tingimustes teinud ??? kui kerge se on ja mida selleks vaja läheb (klapisääre tihendeid läheb kindlasti vaja ), ja on neid võimalik ültse oma garaasis vahetada???
ja mis firma klappisääre tihendid on kõige paremad ja palju need maksavad ???
oleks siis abi eest väga tänulik.
ja mis firma klappisääre tihendid on kõige paremad ja palju need maksavad ???
oleks siis abi eest väga tänulik.
on vahetatud küll kodus garaazis ja täiesti võimalik
KUID vaja paari abinõud;
1. klapi vedru alla surumiseks kangi
2. suruõhku, et küünlaaugust õhk sisse lasta, et klapp alla ei kukuks
3. vastava läbimõõduga padrunit, et tihend paika lüüa on ka spetsiaalsed riistapuud selleks aga nime ei mäleta
ja polegi midagi, võtad klapikambri kaane maha, kisud nookurid vahelt välja, pressid vedrid alla(võimalik et pead ka haamriga võikse tõu sellele seibile andma kuna kipuvad kinni kiiluma)
ja võtad poolkuud välja(aga ettevaatlikult, nii et need õlikanalisse ei kukuks)
siis nokid vana tihendi maha ja paned uue asemele ja kõik operatsioonid tagurpidi
ja sedasi 8 korda
soovitan vahetada, sest tulemus on märgatav aga vaata ja uuri enne ikka kui kallale asud, sest kui häid abinõusi pole on töö suht jama
Edu tegemisel
KUID vaja paari abinõud;
1. klapi vedru alla surumiseks kangi
2. suruõhku, et küünlaaugust õhk sisse lasta, et klapp alla ei kukuks
3. vastava läbimõõduga padrunit, et tihend paika lüüa on ka spetsiaalsed riistapuud selleks aga nime ei mäleta
ja polegi midagi, võtad klapikambri kaane maha, kisud nookurid vahelt välja, pressid vedrid alla(võimalik et pead ka haamriga võikse tõu sellele seibile andma kuna kipuvad kinni kiiluma)
ja võtad poolkuud välja(aga ettevaatlikult, nii et need õlikanalisse ei kukuks)
siis nokid vana tihendi maha ja paned uue asemele ja kõik operatsioonid tagurpidi
ja sedasi 8 korda
soovitan vahetada, sest tulemus on märgatav aga vaata ja uuri enne ikka kui kallale asud, sest kui häid abinõusi pole on töö suht jama
Edu tegemisel
Kriss kirjutas:on vahetatud küll kodus garaazis ja täiesti võimalik
KUID vaja paari abinõud;
1. klapi vedru alla surumiseks kangi
2. suruõhku, et küünlaaugust õhk sisse lasta, et klapp alla ei kukuks
3. vastava läbimõõduga padrunit, et tihend paika lüüa on ka spetsiaalsed riistapuud selleks aga nime ei mäleta
ja polegi midagi, võtad klapikambri kaane maha, kisud nookurid vahelt välja, pressid vedrid alla(võimalik et pead ka haamriga võikse tõu sellele seibile andma kuna kipuvad kinni kiiluma)
ja võtad poolkuud välja(aga ettevaatlikult, nii et need õlikanalisse ei kukuks)
siis nokid vana tihendi maha ja paned uue asemele ja kõik operatsioonid tagurpidi
ja sedasi 8 korda
soovitan vahetada, sest tulemus on märgatav aga vaata ja uuri enne ikka kui kallale asud, sest kui häid abinõusi pole on töö suht jama
Edu tegemisel
1.Kõige tähtsam on jah see kang klapivedru alla surumiseks. Üks variant sellest kangist http://old.album.ee/?o=317011244&page=1
2.Mina teen seda ilma suruõhuta. Keeran küünla välja ja panen tinapulga(läbimõõt ~8mm ja pikkus ~25cm) sinna klapi alla mida hakkan vahetama. Muidugi pead enne kolvi ülemisse asendisse keerama.
3.Tihend tuleb jah korralikult sinna puksi otsa koputada muidu ei ole tihendite vahetamisest kasu. Selleks on mul tavaline toru jupp läbimõõduga 12mm.
Et poolkuud õli kanalisse ei kukuks siis olen väikse kaltsu tüki sinna ette pannud, aga pärast tuleb muidugi see eest ära ka võtta muidu jälle jama.
Igatahes jõudu
oh tsenseeritud nööki küllaga ju krt se ei tulnud omale pähe et kui vedrud ja vedru taldrikud ära võtta siis vajud kalpp sisse poole. aga ja keeran kolvi ÜSS siis mis moodi ma seda klappi seal üleval hoian sest mul pole suru õhku ja selliseid rakkiseid ka pole millega vedrusi kokku suruda et saaks need poolkuu kiilud kätte. ????
TO: jaanis kas need rakkised oled ise teinud või ostnud kuskilt
ja mis firma KST on kõige paremad ???
ja kas nukkvõlli ei peaks maha võtma et nookureid kätte saada
TO: jaanis kas need rakkised oled ise teinud või ostnud kuskilt
ja mis firma KST on kõige paremad ???
ja kas nukkvõlli ei peaks maha võtma et nookureid kätte saada
Seda ma üritasingi kirjeldada kui suruõhku pole, et keerad kolvi ülemisse asendisse ja paned selle tina pulga klapi ja kolvi vahele siis ei vaju klapp alla.probemees kirjutas:oh tsenseeritud nööki küllaga ju krt se ei tulnud omale pähe et kui vedrud ja vedru taldrikud ära võtta siis vajud kalpp sisse poole. aga ja keeran kolvi ÜSS siis mis moodi ma seda klappi seal üleval hoian sest mul pole suru õhku ja selliseid rakkiseid ka pole millega vedrusi kokku suruda et saaks need poolkuu kiilud kätte. ????
TO: jaanis kas need rakkised oled ise teinud või ostnud kuskilt
ja mis firma KST on kõige paremad ???
ja kas nukkvõlli ei peaks maha võtma et nookureid kätte saada
Rakis on mul onu oma, kes ise kunagi tegeles mootorite remontimisega ja ta tegi selle ise vastavalt oma soovidele.
Mina olen ostnud KST Melasi Autost ja sealt olen saanud sellised tumerohelist värvi tihendid, millel väljas pool on vedru ümber tihendi mitte traadist seib. Firmat ma ei tea mis on , aga pidid olema parimad.