Niisama igavat juttu
Ma piltidega teid väga ei üllata, luban järgmise 2-3 nädala jooksul teha korralikud pildid kui kere- ja värvimistöödega täielikult ühele poole saab.
Poolteist päeva sai maakodus lihtsalt labase esitulega jännatud

Lugu lihtsalt selline, et kuna mul sellel eelmisel leheküljel kiidetud Carellol olid sees osad munakad katki, siis sai võetud üks lihtlabane H4 Carello korpus laureni käest ning kombineeritud kahest kokku üks.
Avastasin et olemasoleval manuaalsel kõrguseregulaatori mehhanismil on isegi samasugune kandiline pesa olemas nagu on Boschi el. mootoril. Lõikusin seda Carello korpust siit-sealt, kuidagi veidra nurga all ta järsku siiski kogemata sobima hakkas ja väga ilusti istub hambasse kusjuures.
Õhtul siis enne koduteed sai seina äärde aetud ja oh juudas, tuli näitab sõna otseses mõttes puulatvadesse(seina peal poolteist meetrit kõrgemale), ja seda kõige madalamas astmes mis üldse võimalik oli
A noh si**a kah, ei viitsind pimedas timmida, kodu magama ära. Natuke veider oli sõita kui üks tuli näitas teele ja teine tegi pilvi taevas valgeks.
Hommikul siis treisime mootori võlli cm jagu lühemaks ja nüüd toimib väga hästi, nagu originaal
Panen nüüd ühe suvalise pildi ka mis eile autost endast tegin. Moblapilt aga no pole lihtsalt ammu pilti teind. Järgmine nädalavahetus lasen kapoti ja juhipoolse tiiva üle värvida siis peaks juba päris kena olema, paar roostelaiku lasen ka ära likvideerida, siis teen normaalseid pilte ka.
Kroomvõre on ka ajutine pornotuuning, vana värv oli lihtsalt nii lahti koorund et seda sai lapiku kruvikaga väga lihtsalt maha nühkida. Värvin mingi tummisema asjaga kohe üle.
