Enda omal ka tehtud aga sõites rattad välja keerates nühib ikka vastu kere ja stabikat(165/70/13 rehviga).Rooli raskuse vahe kusjuures väga ei muutunudgi(sõites).Pole veel 15" ja talve ballooniga proovinud.Samuti ei ole siiamaani ära ka midagi murdnud
ma enda omal nii kaugele ei puurinud uut koonusauku, keevitasin malm keevitusega vana augu täis ja kohe kõrvale uus, rattad välja keerates käib vahest vastu
mul ees r888 205/50 r15 ja käib harva vastu (originaalist küll 5mm väiksem raadius, kuid sport rehv ja ökorehv on kontakt pinnalt sama numbriga erineva laiusega) 205/50 r16 on muidugi jälle originaalist 7,5 mm kõrgem 45 oleks õigem profiili kõrgus
Tarmo, kui Sa augud täis keevitasid, kuidas keevitus jäi? Ja kas materjal ongi malm või on ikka mingi valuteras? Omal ka idee sama asja teha ja keevitaja pakkus välja üldse jupi vahelt välja lõikamise variandi. Aga tahtis selle mõtte arendamiseks materjali kohta võimalikult täpset infot saada.
materjali vahelt välja lõikamine on ohtlik, tegu on malmiga ja on väga tõenäoline et kunagi x ajal vaatab ratas suvalises suunas. ma lasin küll malmi keevitus elektroodiga auku täita, kuid iseenesest vast võib kõigega täis -tsenseeritud-. malmi elektroodi punn oli tugevam kui malm ise see määras ka kui kaugele uus auk sai