Torukollektor ????
heh
tava v2ljalaske kollektoril ja torukollektoril on ikka suur vahe. Niisama malm kollektori siledaks ajamine ei anna kunagi sama effekti kui korralik toru kollektor. Seda siis vabalthingavana. Seda asjaolul,et iga silinder tahaks ikka v6rdse teepikkusega endale v2ljap22su saada.
Sisselaske kollektori siledaks ajamine ei anna samuti suurt effekti, natuke v6ib, aga mitte yleliia. Nii imelik kui see ka pole, siis ei liigu gaasid peegel siledal pinnal mitte just k6ige effektiivsemalt (sisselaskel peab toimuma kytuse ja 6hu segunemine). Milline on optimaalne siledus, seda n2itab flow bench.
Krt olen unine

Sisselaske kollektori siledaks ajamine ei anna samuti suurt effekti, natuke v6ib, aga mitte yleliia. Nii imelik kui see ka pole, siis ei liigu gaasid peegel siledal pinnal mitte just k6ige effektiivsemalt (sisselaskel peab toimuma kytuse ja 6hu segunemine). Milline on optimaalne siledus, seda n2itab flow bench.
Krt olen unine

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
sellest sisselaske siledusest oli tqhq's kah juttu, et peegel ei tohi olla siis ei segune vaid kütus hakkab mööda seina voolama, aga välja lase võib ikka ju olla? ja selles on sul tõiesti õigus et stock malm väljalase siledaks tegemine ei anna sama effekti kui ühepikkused torud (vist sobib ka nii et kui ntx üks toru on teistest pikem siis peab ta olema nii palju pikem et gaas jõuab lihtsalt sellesse vahesse kus ta olema peab üks takt hiljem).
jajah
ilmselt on ylehaibitud ka fakt, et hetkel kui sinu vabalthingaval mootoril on veel v.l klapp avatud, siis v2ljalaskest tagasitulev r6hulaine(nimetame kuidas iganes) ei oma t2htsust.
. Aga olgem ausad, p6lveotsas ehitamine on ikka rohkem 6nne asi. 

