Sierra originaal tagatulede pistikud on väga halvad oma ainsa ülesande täitmisel - nad ei juhi elektrit hästi.
Ainuke õige lahendus on neist pistikutest loobuda ning üle minna korralikele ühendustele.
Uute otste juhtmete külge panekuks ei tohiks isegi rahulikus tempos kuluda üle tunni aja.
Olen varem proovinud kontakte puhastada liivapaberiga ja kontaktide puhastus spreiga. Olen proovinud kontaktidele rämpsu vahele toppida, et kõvemini kokku suruks. Massi puudulikkuse vastu aitas lisamassi vedamine otse kerest. Vahel aitas ka niisama pistiku liigutamine. Aga need kõik toimisid maksimum paar kuud. Korralike kontaktide kasutamisega ja peale katkiste pirnide vahetust on tuled erksamad kui kunagi varem ja kõik toimivad korraga.
Khm, minu kogemus on, et need pigistatavad otsad toimivad ka ajutiselt. Pool aastat ehk. Aga anna teada, kui nöökima hakkavad (kui hakkavad), siis on teada, kaua nad Sierra pagasnikus vastu peavad. Joodetud otsad oleks vast Sierra jaoks igavesed.
Kui võimalus avaneb käin jootekolviga üle, hetkel pole kõiki vajalikke vahendeid käepärast.
Täiesti usun, et ainult kokku surudes ei pruugi need ühendused igavesti kesta.
Suurem disko läheb lahti siis kui mingil põhjusel tuleb kõik juhtmed lahti võtta ja neid hakkad tagasi panema
Milline emane kuhu isase otsa küll istub?
Mõlemal pool panin kõik ükshaaval paika. Ei ole hullu midagi. Ainult 6 juhet.
Mass esimesena, seda lihtne näha milline isane iga pesani jookseb. Pruuni värvi juhe on mass, see eelteadmine tuli kasuks.
Parktuled sisse, proovid kõik emased läbi suvalise isase pihta. Kui särtsuga juhe leitud otsid õige isase. Parktuli on ainukesena 5W (21W/5W pirnis), seega õige koht on käes, kui kõige õrnemalt hõõguv pirn põleb. Samas pirnis olev 21W on udutuli.
Analoogne protsess ka suuna jaoks. Piduri ja tagurdustulega on veidi loovust vaja, kui seda tööd üksi teha. Panin need viimasena ja pärast pimedas kontrollides tõstsin omavahel ringi, sest valepidi said.
Poisid, minumeelest te pingutate üle selle lammutamisega. Sierral nagu ka paljudel teistel autodel on tagatuledega tõesti tüüpviga, ühine massi klemm mis on täpselt sama väikese kontaktpinnaga kui kõik pluss klemmid, siiski pluss klemmid on iga üks ühele pirnile ette nähtud aga mass peab kannatama ka korraga kõikide pirnide voolusid, seda on väikselt klemmilt natuke palju küsitud.
Esimesena oksudeerub ja hakkab jamama see sama massi klemm, vedage tule massi plaadist lisa massijuhe sinna samasse tule lähedale poldi alla, teised klemmid lihtsalt puhtaks ja pinget peale painutada. Töötab.
Kahjuks olen pidanud oma elus ka kasutama lõpmatuses koguses pressitavaid, ärge pange sinna neid. Oksudeeruvad juhtme otsad pressitava sees ära nii, et seda pole näha ka kus viga on.