Mootor on siis 2 liitrine 74 kW ja karburaator.
Äsja vahetatud rihmad(nukkvõlli ja geneka) ning karburaator seadistatud, niiet mootor töötab väga hästi.
Auto on suhteliselt heas korras, kuigi viimasel ajal on roostet natuke palju tekkima hakanud, aga asi on õnneks veel kontrolli all

Tehnilises mõttes mõned pisivead on nagu juhipoolse ukse lukk ei ava uksi, kojameeste intervalli reziim ei tööta ja veel mõned nipet-näpet, mis on lähiajal plaanis korda teha, aga muidu on tip-top auto ja sõidab väga hästi - ise olen väga rahul

mõned pildid ka siis:


Auto teen ja plaanin teha enda äranägemise järgi koguaeg paremaks ja ilusamaks!
Esmjärjekorras ootavad korda tegemist mainitud pisivead, välimuselt plaanis stanged värvida kere värvi ja juhi uks ootab värvimist, sest seal vahetatud uks ja toon on kergelt erinev, loomulikult tulevad valuvelje kunagi ning ka peegel tooniring.
Ligilähedaseks välise välimuse eesmärgiks on võetud see cossu...
Sound on juba paigaldatud ja on mulle täiesti piisav - taga pioneeri ovaalid, ees boschmani valjukad ja panasonic mp3 makk.
Sai külge kruvitud Scorpa käetugi, mis veel natuke vajab viimistlemist, kuna ta päris täpselt ei sobi sierrale, aga kui natuke vaeva näha, saab lõpuks väga hea.