Mure ss selline, et sai tehtud moto ja käigukasti vahetus 2.0 DOHC aut. -> 2.0 DOHC manuaal. Nyyd sellised probleemid tekkinud, et paisupaaki tekib surve, mootor läheb kuumaks, ei puhu korralikult sooja kah tuppa? Mis teha, või mis võib viga olla?
Samuti miskipärast ei tööta vendid. Ja yks kysimus veel, et kuidas käib jahutussysteemi õhutamine täpsemalt? Olen ainult leidnud, et veepumba juurest, aga kuidas?
2.0 DOHC kuumeneb, surve paisupaagis
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 2.0 DOHC kuumeneb, surve paisupaagis
kindel et uuel motol pole plokikaanes pragusi või plokikaane tihendi viga?
Re: 2.0 DOHC kuumeneb, surve paisupaagis
Vot selles ei julge kindel olla. :S
Eelmise motoga sedajama polnud, aga tollel ajas õli veits ploki ja plokikaane vahelt välja.
Öösel oli siuke asi kh ss, et ajas paisepaagi jahutusvedelikku ääreni täis ja ei tahtnud kuhugi edasi liikuda sealt.
Eelmise motoga sedajama polnud, aga tollel ajas õli veits ploki ja plokikaane vahelt välja.
Öösel oli siuke asi kh ss, et ajas paisepaagi jahutusvedelikku ääreni täis ja ei tahtnud kuhugi edasi liikuda sealt.
Re: 2.0 DOHC kuumeneb, surve paisupaagis
Mul ka praegu sama jama,surve jahutuses ja ei puhu sooja ka ja mul ongi plokikaan õhtal
Re: 2.0 DOHC kuumeneb, surve paisupaagis
Ise võtan sellise asja ette, et panen vana mootori tagasi vahele. Ja pärast seda vaatab, kas võtan tolle lahti või jääb niisama seisma too mootor.
Re: 2.0 DOHC kuumeneb, surve paisupaagis
Kas summutist tuleb ka valget suitsu?
Plokikaane viga lihtne kontrollida.
Keera paisupaagi kork maha, pane auto käima, oota natuke, anna pöördeid ja kui hakkab jahutusvedelikku välja pressima siis viga ploki kaanes (halvemal juhul on hülsis pragu).
Aga senisedki vihjed viitavad sellele et kaanetihendi viga on (läheb kuumaks ja jahutus-süsteemis surve).
Plokikaane viga lihtne kontrollida.
Keera paisupaagi kork maha, pane auto käima, oota natuke, anna pöördeid ja kui hakkab jahutusvedelikku välja pressima siis viga ploki kaanes (halvemal juhul on hülsis pragu).
Aga senisedki vihjed viitavad sellele et kaanetihendi viga on (läheb kuumaks ja jahutus-süsteemis surve).