Nimelt auto on pikalt seisnud ja ajab valget suitsu välja mis paneb mind kahtlema kas on mõtet üldse seda ette võta...
Kuna põhjuseid võib olla mitu aga ise arvan: lihtsalt kondents sees või on plokkis mõrad/kõver ja võtab jahutus vedeliku sisse,kuid selle kadu ma tookord tähele ei pannud oli ilusti normis.
Tühikäigul toimis nii ja naa vahel oli ilus siis hakkas natukene turtsuma/ei töötanud ühtlaselt (võib olla äkki tühikäigumootor must?)
Ja üks huvitav asi oli veel see,et gaasi andes hakkas sooja normaalselt puhuma ja gaasi lahti lasid siis lakkas see sooja puhumine/puhus aga siis ainult leiget õhku.
Teine fakt oli see kui sõidu ära tegin vajutasin ikka suht kurjalt pedaali ja kohapeale jõudes kadus suhteliselt see valge suits ära ja kui välja suretasin auto ja uuesti käima panin hakkas uuesti suitsema.
Küsimus 2.0 -dohc- 88kw kohta
Re: Küsimus 2.0 -dohc- 88kw kohta
Minu meelest viitavad sümptomid jahutusvedeliku silindrisse ja surve jahutussärki minekule, ehk siis miskit lekib. Võid töötava mootoriga paisupaagi korgi maha keerata ja gaasi anda. Kui midagi purskkaevu laadset tekib, on mu hüpotees saanud kinnituse. Kui tase lihtsalt tõuseb, ilma suuremate õhumullideta, on selle koha pealt veel lootust.
Ettevaatust ainult, et näppe ära ei kõrveta!
Ettevaatust ainult, et näppe ära ei kõrveta!
esivedu tähendab tõmbamist
Re: Küsimus 2.0 -dohc- 88kw kohta
Ütleme nii kui jahutusvedelik lekib siis peaks mootori õli seest ka seda leidma?
Tänud ka vihjete eest lähiajal vaatan mis juhtub siis
Tänud ka vihjete eest lähiajal vaatan mis juhtub siis

Re: Küsimus 2.0 -dohc- 88kw kohta
Alati ei ole seda õli sees näha. Kui leke pole hull ja on eksisteerinud vähe aega, siis ei näe õlist veel midagi. Jahutussüsteemi võib see valge löga isegi enne tulla, kui õli ise selliseks läheb. Vaata paisupaagi korgi alt.
esivedu tähendab tõmbamist
Re: Küsimus 2.0 -dohc- 88kw kohta
mina arvan et
mis seisab see oksüdeerub, küünlajuhtmed ja kõik muud pistikud ja otsad ülevaadata, värske küte sisse, õli ja tosool normikriipsuni ja siis mootorile piitsa niiet sumps punane!
hommiku siis vaatad kas kõik normis! mul oli auto mis ka vahest rohkem suitses ja tosoolipaagis oli vaakum! sõitmist ei seganud!
mis seisab see oksüdeerub, küünlajuhtmed ja kõik muud pistikud ja otsad ülevaadata, värske küte sisse, õli ja tosool normikriipsuni ja siis mootorile piitsa niiet sumps punane!
hommiku siis vaatad kas kõik normis! mul oli auto mis ka vahest rohkem suitses ja tosoolipaagis oli vaakum! sõitmist ei seganud!