Sierra 1,6 -83 MaxL
Sierra 1,6 -83 MaxL
Auto siis aastast 1983, Saksast toodud 1994 aastal. Mina hakkasin teda kasutama 2000aastal, aasta sõitsin niisama siis hakkasin teda natuke endale meelepärasemaks muutma ja 2004algul ostsin sõitmiseks teise auto ja Sierra kolis karaasi, kust ta peale 2004 sügist väljas ei ole käinud.
Praeguseks ei ole ta enam 1,6 kuid enamus autost on veel originaal värvi all. Värvitud on vaid üks tiib ja need detailid, mis on vähemal või rohkemal määral ümber ehitatud(kapott, iluvõre ja stanged). Tehasest tulles oli ta varustusastmeks L, mis tähendas, et tal oli parempoolne peegel, muust lisavarustusest oli ta ilma jäetud. Õnneks aga oli kere kaetud suht ilusa punase metallik värviga. Praeguseks on selles autol 4 elektriakent, elektri peeglid(M3), kesklukk, alarm, puldist avatav pakiruumi luuk, Recaro elektri istmed, musta ja halliga nahk sisu, istmesoojendused, autopiloot, konditsioneer, reguleeritav rool, ABS ja igasugu lambikesi ja mingi Scorpio kompuuter. Armatuur on aastast 1992 ja kaetud musta nahaga, keskmiste tuulutusavade asemel on 7 tolline TV. Kapotil on ise tehtud Cossy õhuavad, oma valmistatud on veel iluvõre, esimene ja tagumine stange. Küljespoilerid on hetkel veel Fordi RS, taha luugil XR4i topelttiib ja numbri koht on saanud siledama ilme. Veereb ta Rex 18 tollistel velgedel, kummid on taga 235 ja ees 225 aga ette tulevad 215. Piduriteks on 4xketas uued Scorpio kettad ja klotsid. Rummud on ümber tehtud 5 poldiseks. Kapoti all on endale pesa leidnud 2,9 BRC mootor, mis on läbinud korraliku remondi ja alumiinium detailid on kuude pikkuse tõõ tulemusena saanud poleeritud läike. Mootoris on natuke lihvitud sisselaske kanaleid ja paigaldatud koonusfiltrid (ka karterituulutusele). Algselt oli plaanis mitned detailid kroomida aga elukoht ühel saarel kaugel tsivilisatsioonist võttis mult esialgu selle võimaluse. Väljalaske süsteem on 70mm torust ja kummalgi silindrireal eraldi lõpuni välja. Mootori jahutuse eest hoolitsevad kaks elektrilist ventilaatorit ja vajadusel tuleb appi ka konditsioneeri radiaator. Käigukastiks on MT-75, millel on kiiremkäiguvahetushoovastik. Käigukasti ühendab mootoriga TD Transiti sidur, Peaülekanne on Sierra -dohc--ilt.
Mingeid vanu pilte võib näha http://www.zone.ee/sierra
Praeguseks ei ole ta enam 1,6 kuid enamus autost on veel originaal värvi all. Värvitud on vaid üks tiib ja need detailid, mis on vähemal või rohkemal määral ümber ehitatud(kapott, iluvõre ja stanged). Tehasest tulles oli ta varustusastmeks L, mis tähendas, et tal oli parempoolne peegel, muust lisavarustusest oli ta ilma jäetud. Õnneks aga oli kere kaetud suht ilusa punase metallik värviga. Praeguseks on selles autol 4 elektriakent, elektri peeglid(M3), kesklukk, alarm, puldist avatav pakiruumi luuk, Recaro elektri istmed, musta ja halliga nahk sisu, istmesoojendused, autopiloot, konditsioneer, reguleeritav rool, ABS ja igasugu lambikesi ja mingi Scorpio kompuuter. Armatuur on aastast 1992 ja kaetud musta nahaga, keskmiste tuulutusavade asemel on 7 tolline TV. Kapotil on ise tehtud Cossy õhuavad, oma valmistatud on veel iluvõre, esimene ja tagumine stange. Küljespoilerid on hetkel veel Fordi RS, taha luugil XR4i topelttiib ja numbri koht on saanud siledama ilme. Veereb ta Rex 18 tollistel velgedel, kummid on taga 235 ja ees 225 aga ette tulevad 215. Piduriteks on 4xketas uued Scorpio kettad ja klotsid. Rummud on ümber tehtud 5 poldiseks. Kapoti all on endale pesa leidnud 2,9 BRC mootor, mis on läbinud korraliku remondi ja alumiinium detailid on kuude pikkuse tõõ tulemusena saanud poleeritud läike. Mootoris on natuke lihvitud sisselaske kanaleid ja paigaldatud koonusfiltrid (ka karterituulutusele). Algselt oli plaanis mitned detailid kroomida aga elukoht ühel saarel kaugel tsivilisatsioonist võttis mult esialgu selle võimaluse. Väljalaske süsteem on 70mm torust ja kummalgi silindrireal eraldi lõpuni välja. Mootori jahutuse eest hoolitsevad kaks elektrilist ventilaatorit ja vajadusel tuleb appi ka konditsioneeri radiaator. Käigukastiks on MT-75, millel on kiiremkäiguvahetushoovastik. Käigukasti ühendab mootoriga TD Transiti sidur, Peaülekanne on Sierra -dohc--ilt.
Mingeid vanu pilte võib näha http://www.zone.ee/sierra
-
- kasutaja
- Postitusi: 191
- Liitunud: 27 Nov 2006, 23:41
- Asukoht: Pärnu
http://img248.imageshack.us/ Mina olen siia oma pildid üles uppinud, annab kohe lingi mida foorumisse copydaMaxL kirjutas:Fotoka puudumine takistab piltide tegemist. Eks mingeid uuemaid pilte ikka on aga mina ei oska neid kusagile üles panna.
Auto ehitamine jätkub iga laupäev ja pühapäev, nädala sees ei viitsi lihtsalt,paari õhtuse tunni pärast, karaasi kütta.
24v
Sai ostetud 8 anduriga Valeo parkimisandurite komplekt ja tehtud ka natuke uuemaid pilte aga mina neid kahjuks siia üles ei oska panna.
http://www.minupildid.ee/main.php/users/Kristjan82/
http://www.minupildid.ee/main.php/users/Kristjan82/