Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex
Re: Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex
Möödunud on pikk nädalavahetus ning oli taas aega, et autot ehitada. Pisut tegelesin esiveoga, uued rattapoldid, laagrid, poolteljed. Värvimisel kasutasin epoksiidvärvi ehk 2 komponentne ning kuumakindel.
Järgmisena tegelen karteri ning difriga, karteri teen suuremaks, lisan õliäravoolu AN6 pordid ning teen pooltelje kohapealt tugevamaks. Differ saab uue sisu ja teen tugevamaks (korpused kipuvad mõranema). Jõudsin komplekteerida ja lakkuda mootorit , puudu pinguti ning rihm. Vahetusse läksid klapikambrikaanetihendid, jahutuse O-rõngad ning voolikud, temp andurid jms.
Järgmisena tegelen karteri ning difriga, karteri teen suuremaks, lisan õliäravoolu AN6 pordid ning teen pooltelje kohapealt tugevamaks. Differ saab uue sisu ja teen tugevamaks (korpused kipuvad mõranema). Jõudsin komplekteerida ja lakkuda mootorit , puudu pinguti ning rihm. Vahetusse läksid klapikambrikaanetihendid, jahutuse O-rõngad ning voolikud, temp andurid jms.
24v
Re: Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex
Tasa ja targu
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Re: Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex
Taas nädalake möödas ja miskit on nokitsetud. Vana kütusepaak on eemaldatud ning juba uue omaniku käes. Mootorile lisasin salongiradika pealevoolu toru - oli juba ammu tellitud kuid O-rõngas ja klamber olid puudu. Proovisin uut rihmapingutit tellida kuid lootusetu, esindus ei paku enam, soovitati ebayd või Saksa lehti - kahest kohast tellisin ja mõlemast kohast tuli raha tagasi. Ei jää muud üle kui vana pinguti puhtaks ja uus pingutusrull. Eraldi rulli küll ei pakkunud kuid panen natuke suurema (päris õige mõõduga rulli ei saanud, õige mõõt 70mm kuid leidsin 76mm - vana rulli laager oli omadega läbi.
Pihusti alumised flantsid tellisin Hiinast, seal CNC odavam ning pakuvad anodeerimist, materjaliks valisin 6061-T6 lennuki alumiiniumi, tarneaeg 30p + 5p saatmine.
Pihusti alumised flantsid tellisin Hiinast, seal CNC odavam ning pakuvad anodeerimist, materjaliks valisin 6061-T6 lennuki alumiiniumi, tarneaeg 30p + 5p saatmine.
24v
Re: Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex
Ideest sai joonis, joonisest tehti osad ehk täna pandi teele EV14 BOB pihustite pesad Made in China
Kohale jõudsid 2x SPAL ventikat radikale, audi TT DBW gaasipedaal (tegin pedaalile vahetüki, et saaks õigele kaugusele). CNC-sse läks pedaali adapter ning kütusepumba hoidik. Kütuse etteandepumbaks paaki ostsin Walbro 255. Pumba juhtmestiku tellisin https://www.radiumauto.com/ , asjad koos siis tuleb ka pildimaterjal.
Kohale jõudsid 2x SPAL ventikat radikale, audi TT DBW gaasipedaal (tegin pedaalile vahetüki, et saaks õigele kaugusele). CNC-sse läks pedaali adapter ning kütusepumba hoidik. Kütuse etteandepumbaks paaki ostsin Walbro 255. Pumba juhtmestiku tellisin https://www.radiumauto.com/ , asjad koos siis tuleb ka pildimaterjal.
24v
Re: Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex
Ilus töö, pärast asfaldi pealt ei raatsikski maha keerata.
Re: Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex
Pühade ajal käisin garages ja sain paika pihusti flantsid, suurim takistus oli leida õiges mõõdus o-rõngas. Pihustid on DW EV14 Comapct 440cc. Nõõd saab lati mõõdud võtta ning CAD-is valmis joonestada.
Sain ka puuduvad tolmurõngad esimestele pooltelgedele, kahjuks on sellised osad juba ammu tootmisest maas ning tehti UK-s
Paagisisese pumba CNC osad ja pedaali flants on valmis, samuti kohal pumba juhtmestik.
Sain ka puuduvad tolmurõngad esimestele pooltelgedele, kahjuks on sellised osad juba ammu tootmisest maas ning tehti UK-s
Paagisisese pumba CNC osad ja pedaali flants on valmis, samuti kohal pumba juhtmestik.
24v
Re: Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex
Paagi plaat käis laseris, soodas ja pulbris.
Tegelesin veel jahutuse komplketeerimisega kuid paar liitmiku jäi puudu.
Tegelesin veel jahutuse komplketeerimisega kuid paar liitmiku jäi puudu.
24v
Re: Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex
Kütusepaagiga sain lõpusirgele, etteande pumbaks läks Walbro 255
Radiaatoril nüüd korralik tuulekoda
Radiaatoril nüüd korralik tuulekoda
24v
Re: Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex
Bljaa, lausa lust vaadata, detail detaili haaval, kõik ilusti puhas.
Endalgi plaanis enda sirjet nii teha.
Mootor küll teine ja koos fööniga aga rängalt istub kui iga detail saab tähelepanu.
Paksu rahakotti ja lademetes aega!!!
Endalgi plaanis enda sirjet nii teha.
Mootor küll teine ja koos fööniga aga rängalt istub kui iga detail saab tähelepanu.
Paksu rahakotti ja lademetes aega!!!
Re: Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex
Ilusat esmaspäeva Mul täna unetu öö ja selle puhul väike update:
Alustasin juhtmete tegemisega, hetkel valmis süüde, pihustid ja andurid, kõik juhtmed tehtud saab siis panen veel omakorda plastrüü sisse.
Jahutusvedeliku paak juba alust, siis ei sobinud kapoti alla plastikust roolivõimu paak. Uue tellisin Pro Alloy Motorsportst http://www.proalloy.co.uk/ .Tööga jäin väga rahule, kinnituste kõrvad alust ja sai natuke painutada ja mudida õigesse asendisse.
Sahtlist leidsin veel mootori aasad mis käisid küll soodapritsis aga pulbri rongist jäid maha ja olid natuke rooste läinud, läikivad osad on ilusad ja loodame et neid tuleb veel juurde.
Hakkab juba ilmet võtma, ruumi jääb kapoti all järjest vähemaks.
Radikas ja radika kinnitused ilusti paigas, sai nina uuesti kokku lapatud. Veendusin taas, et uued tiivad tuleb külge keerata, parem poolne tiib pisut viga kunagi saanud ja tulede raami vahe pole õige.
Rattad keerasin alla põhjusega, autot oli vaja veidi liigutada, et teha 3dscanneerimine nii eest kui tagant. Lasin scannida kogu mootori pealmise osa ja pagassis paagi osa, kirjutan sellest pikemalt kui on tulemust.
Alustasin juhtmete tegemisega, hetkel valmis süüde, pihustid ja andurid, kõik juhtmed tehtud saab siis panen veel omakorda plastrüü sisse.
Jahutusvedeliku paak juba alust, siis ei sobinud kapoti alla plastikust roolivõimu paak. Uue tellisin Pro Alloy Motorsportst http://www.proalloy.co.uk/ .Tööga jäin väga rahule, kinnituste kõrvad alust ja sai natuke painutada ja mudida õigesse asendisse.
Sahtlist leidsin veel mootori aasad mis käisid küll soodapritsis aga pulbri rongist jäid maha ja olid natuke rooste läinud, läikivad osad on ilusad ja loodame et neid tuleb veel juurde.
Hakkab juba ilmet võtma, ruumi jääb kapoti all järjest vähemaks.
Radikas ja radika kinnitused ilusti paigas, sai nina uuesti kokku lapatud. Veendusin taas, et uued tiivad tuleb külge keerata, parem poolne tiib pisut viga kunagi saanud ja tulede raami vahe pole õige.
Rattad keerasin alla põhjusega, autot oli vaja veidi liigutada, et teha 3dscanneerimine nii eest kui tagant. Lasin scannida kogu mootori pealmise osa ja pagassis paagi osa, kirjutan sellest pikemalt kui on tulemust.
24v
Re: Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex
Autole pole kahjuks midagi uut külge keeranud, nüüd saab vajalikud detailid teha arvutis, how cool is that
Tegin sellise eluka, nüüd cnc ja loodame, et ka sobib.
Tegin sellise eluka, nüüd cnc ja loodame, et ka sobib.
- Manused
-
- 24v Cosworth Ev14 Top feed fuel rail
- image.jpeg (59.67 KiB) Vaadatud 2712 korda
24v
Re: Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex
Joonista terve auto valmis
'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Re: Ford Sierra 2.9 24v 4x4 -83 Estex
Pole vôimatu kuid kas on ikka vajadus, lihtsam teha terve auto 3dscann.Jaanus kirjutas:Joonista terve auto valmis
24v