vaba teema, kuid jääme viisakaks
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Kui jalaga vajutades tagapidur peab, on viga tõenäoliselt kas trumli sees olevas käsipidurihoovastikus või on tross kinni roostetanud või ülemäära lõtv. Uuri need asjad enne järgi, ostma on siis mõtet hakata, kui pilt selge, mis viga ja mis vaja vahetada. Kulunud klotsidega hakkab enne raud rauaga käima, kui et pidur enam kuidagi ei pea.
esivedu tähendab tõmbamist
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Tagapidur peab muidu ilusti, kässar ei funka üldse!! :/
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Karl185 kirjutas:Tagapidur peab muidu ilusti, kässar ei funka üldse!! :/
Trummlitel jamavad üldiselt need pingutid, hambad kulunud ja ei haaku enam.
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Kas jutt käib sellest asjast?
http://www.ladu24.ee/et/ladu2/19461/100 ... 016116,108
http://www.ladu24.ee/et/ladu2/19461/100 ... 016116,108
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Need on käsipiduri trossid. Kui nad Sul kinni on roostetanud, siis pead need välja vahetama, sest kinniroostetanud kässari trosse on kas raske või võimatu normaalselt liikuma saada. Ja isegi kui saad, siis roostetavad suht kähku uuesti kinni.
Alusta aga sellest, et võta ühelt poolt piduritrummel maha ja vaata, mis all toimub. Proovi käsipidurit tõmmata ja vaata, kas klotsid liiguvad piisavalt, et käsipidur peaks. Võibolla pole Sul muud vaja teha, kui piduriklotside külge ehitatud käsipiduri hoob ja selle juures olev pingutusmehhanism roostest ära puhastada ja ära õlitada. Saad kenasti kodustes tingimustes teha, alguses üks ja pärast teine pool. Ainult arvesta, et tungraua peale jäetud auto on ebastabiilne. Töö ajaks toesta auto parem tugipuki või kasvõi puupakuga.
Kui arvad, et ise ei oska teha, kutsu mõni vana kooli lukksepp appi. Trummelpiduri süsteemid on oma ehituselt sedavõrd sarnased, et isegi varem konkreetset marki/mudelit mitte remontinud lukksepp peaks käigu pealt asjale pihta saama.
Alusta aga sellest, et võta ühelt poolt piduritrummel maha ja vaata, mis all toimub. Proovi käsipidurit tõmmata ja vaata, kas klotsid liiguvad piisavalt, et käsipidur peaks. Võibolla pole Sul muud vaja teha, kui piduriklotside külge ehitatud käsipiduri hoob ja selle juures olev pingutusmehhanism roostest ära puhastada ja ära õlitada. Saad kenasti kodustes tingimustes teha, alguses üks ja pärast teine pool. Ainult arvesta, et tungraua peale jäetud auto on ebastabiilne. Töö ajaks toesta auto parem tugipuki või kasvõi puupakuga.
Kui arvad, et ise ei oska teha, kutsu mõni vana kooli lukksepp appi. Trummelpiduri süsteemid on oma ehituselt sedavõrd sarnased, et isegi varem konkreetset marki/mudelit mitte remontinud lukksepp peaks käigu pealt asjale pihta saama.
esivedu tähendab tõmbamist
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Konkreetne tross on pildi järgi ketassillale. Trumliga on trossi otsad teistsugused.Karl185 kirjutas:Kas jutt käib sellest asjast?
http://www.ladu24.ee/et/ladu2/19461/100 ... 016116,108
Sierral pole kettaga ka eraldi kässari klotse.
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Leidsin kuurialt, kola seest, omale 3 velge. 15" diameeter ja 6" laiad.

Peaksid olema 1986-1990a escordi alt. Pole neid väga kuskil näinud. Huvitav kas on võimalik kuskilt ühte või kahte leida?
Kuskohast uurima peaks? On meil kuskil ka escordi foorum või peaks fast fordi vaatama? Loodan, et oskab keegi midagi pakkuda.
Kui kellelgi peaks terve jooks neid üle olema, siis oleksin ka huvitatud.

Peaksid olema 1986-1990a escordi alt. Pole neid väga kuskil näinud. Huvitav kas on võimalik kuskilt ühte või kahte leida?
Kuskohast uurima peaks? On meil kuskil ka escordi foorum või peaks fast fordi vaatama? Loodan, et oskab keegi midagi pakkuda.
Kui kellelgi peaks terve jooks neid üle olema, siis oleksin ka huvitatud.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
kui kellelgi 13" 4*108 valuvelgi on, siis võib mõõta velje sise diameetri. kettaga tagasillale läheb 29cm sisediameetriga velg peale, kuid plekk on 28cm.
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Auto (2,0 -dohc- 85kw) seisis süüde sees kohapeal mingi 5 minutit, läksin tagasi auto juurde, võtsin süüte välja ja proovisin käivitada, ei lähe käima. Kui muidu oli kuulda bensupumba urinat siis seda enam polnud. Võtsin paagi maha, proovisin pumpa otse akule ja töötas ilusti, kuid taha ei jõua vool. Puhastasin klemme ja asju, ikka ei midagi. Kõik kaitsmed korras ja releed ka peale vaadates. Milles asi?
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Kas kontrollisid ka aju enda releed/kaitset.Aju kaitse ja relee peaks olema kaitsmekarbist eraldi , kaassõitja poolel ,armatuuri all ,kindalaeka taga.Karl185 kirjutas:Auto (2,0 -dohc- 85kw) seisis süüde sees kohapeal mingi 5 minutit, läksin tagasi auto juurde, võtsin süüte välja ja proovisin käivitada, ei lähe käima. Kui muidu oli kuulda bensupumba urinat siis seda enam polnud. Võtsin paagi maha, proovisin pumpa otse akule ja töötas ilusti, kuid taha ei jõua vool. Puhastasin klemme ja asju, ikka ei midagi. Kõik kaitsmed korras ja releed ka peale vaadates. Milles asi?
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Nii, sain pumba otse akule vedades tööle, kuid õigest kohast ikka ei tule vool peale, kõik kaitsmed on korras ja releed võtsin lahti need ka korras. Kütuse taset ei näita ka enam õigesti. Ei oska enam kuskilt viga otsida ka.
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
mis aasta auto. vanadel pumba avarii lüliti pagassis uutel ees a piilari all
vana

uue kohta pilti ei leia
vana
uue kohta pilti ei leia
sierra mk I 5d
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
uuemal oli vist kick panelis mingi auk kuhu näpp toppida 

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Ei ole küll kindel ,aga kunagi oli endal ka probleem kütuse näiduga ,sai vist puhastatud küttepaagi peal olevat mass juhtme klemmi ,ehk mõjutab see ka kütte pumba tööd kui korraliku massi ei saa.Karl185 kirjutas:Nii, sain pumba otse akule vedades tööle, kuid õigest kohast ikka ei tule vool peale, kõik kaitsmed on korras ja releed võtsin lahti need ka korras. Kütuse taset ei näita ka enam õigesti. Ei oska enam kuskilt viga otsida ka.