Läheme siis odavamast kallimaks
Käeharjutuseks teha ära elementaarne hooldus: kõik õlid ja filtrid, küünlad+juhtmed.Kindlasti tasuks konrollida ja hooldada pidurid, sest pidurid on ju kiiruse surm. Kui endiselt tundub, et pill ei liigu siis tasuks maha kitkuda käigukasti, ning lasta treida hooratas ja vajadusel panna uus sidurikomplekt, aja jooksul väsib ka lahja auto sidur. Kui endiselt tundub, et ei jõua astuda siis osta omale Is-i pea koos süütemängu ja ajuga. Portida kaan +lihv, klapid sooveldada ja klapid ise lihvida. Is-i peale osta sisse uus nukkvõlli komplet ja vedrud. Samal ajal kui kaas on töös võiks tõmmata laiali ka alumiseotsa. Järgmine remont mõõt kolve sisse, eeldab ploki puurimist kuid tõstad litraasi näpuotsaga. kontrollida väntvõlli vajadusel poleer või lihv +uued saaled. Kindlasti uus tihendikomplet. Edasi on stiilis progeaju+turbo+costom kolle+costom väljalase+uus ploki sisu(kolv,keps,saaled)+uus nukkvõll+LSDdiff+uuedpihustid+044+suured küttetorud+ämbritäis andureid ja juhtmeid+küünlad+cooler jne.
Kokkuvõttes kui omal tööriist käes püsib ja hea varustusega garaazi omad ning omad tutvusi siis miks mitte. Nüüd on juba odavam osta cosworth tehnika uk-st näiteks ja ümber visata.