Tegu siis 2.0 EFI 74kw bensiinimootoriga, käike tuleb ise vahetada, mootor on sellel autol vägagi ergas kuid mingi klõbin nagu oleks sees - teine Sierra käib vaikselt ja sellist häält ei tee. Samas vaatasin youtube'is mõnda videot sama mootoritega Sierradest ja tundusid samamoodi käivat sellise klõbina saatel - kas see on normaalne Sierra mootori puhul?
Liinilt on see isend maha sõitnud 1990 ning Eestis registreeritud 1999a. Eks edaspidi üritan elu sees hoida sellel ja talve vastu pidada, siis vaatab mis saab sellest edasi. Teha suurt pole jõudnud midagi, kuna jahutussüsteemis oli vesi siis sai see välja lastud ja tosooliga asendatud, esimesed kõlarid sai uute vastu vahetatud ning orginaal makk sai samuti asendatud.
Aga mõned küsimused mis seoses selle autoga tekkinud:
- selle mootori klõbina kohta (käib samamoodi nagu see isend siin videos: https://www.youtube.com/watch?v=3tqCJtkL7TE ) , kas selline hääl on normaalne?
- Kuidas eemaldada salongi laevalgustust pirni vahetuseks ilma, et vigastaks seda plastikut või laepolstrit?
- Makki ühendades oli mitmeid probleeme juhtmetega, lõpuks sain pildi ette nii, et ühendasin kollased ja punased juhtmed oma vahel kokku ning massijuhtme eraldi, kuid nüüd probleem selles et ei salvesta miskit ära, nii kui võtme süütelukust välja võtan on maki seadmed jälle nullis. Mis juhtmed omavahel ühendama peab, et tekiks makile memory?
- Katuseluuk käib jõle raskelt, mida teha saaks, et see kergemini liikuma hakkaks?
Sierra minujaoks täiesti tundmatu auto ning igapäev avastan midagi uut nende kohta (nagu näiteks bensupumba avariilüliti tagavararatta all jne



