Väheke lisainfot kah.
Tegemist on 1990. aastal elu alustanud N1 kategooria Sierra-Transiti hübriidiga. Teadmistmööda enamus oma elust on ta elanud vist Soomes, arvestades tehasemanuali ning hoolderaamatut, mis on isegi täidetud kuni riigist väljasaatmiseni.
Südamevahetusi on olnud vähemalt 2 enne mind - 2,0 OHC muutus 1,6 escorti diisliks, mis omakorda digimuutus praeguseks 2,3 diisliks, mis lähimal ajal vahetab oma koha 1,8 turbodiisliga.
Seest polnud suurem asi, nagu P100 ikka - tööloom. Juhikohale end parajalt paika positsioneerides on lausa kohustus mõnus kopsutäis maalähedust omale sisse hingata. Mind see väga ei erutanud, seega tuli teha raske südamega otsus sõiduki omapära välja visata ja alustada uut elu.
Roostega õnneks antud Ford eriline semu ei ole, ehk pole neid lähemalt veel tuttavaks tehtud. Loodetavasti ei tehta ka. Kõige suurem sõbrunemine on toimunud juhi taga kasti sisemises nurgas. Kere, raami ja kasti üldine seisukord on hea. Alt on midagi aja jooksul ikka määritud. Iluvigasid see-eest on küll ja veel - sõjaarmid, mis annavad loomale isiksust ning ehk mõningast meenutust eelmisest elust.
Tagumised veljed on minu õnneks juba varem põhjanaabrite poolt laiemaks aetud, mulle meeldib.
Esimese päeva lõpuks oli tehtud pool salongivahetust, mõlemal sõidukil mootorid-kastid maas ning mõned väiksemad asjad veel, mis võib-olla ei ole niivõrd tähtsad.
Kastiauto suur pluss - ''Üle ääre''
Lõpetuseks vabandan määrdunud auto eest. Samuti pean tõdema, et toorik on hea ning potentsiaal on kõva. Üldiselt palju teha ei ole, 1.8 käima ja sõitma uuesti saama, võimalik, et esimesed amordid ära vahetama. Kunagi vajaks vahetust ka juhipoolne esimene rattalaager. Muret teeb pragu, mis jookseb üle klaasi vasakult paremale/paremalt vasakule (kellele meelepärasem), sellega ilmselt ÜV läbi ei lasta. Kirsiks tordil on vaja üle vaadata ning võib-olla ehitada uuesti üles tagumised pidurid, mida hetkel paraku ei ole. Vot nõnda.
Parimat,
Mario
*Suured tänud ka Laurenile, kes jaksab mind välja kannatada ning aitab mul selle raske teekonna ehk lõpunigi viia
