
2.0 -dohc- ei pakkunud enam pinget, kuna bensukaid liiga palju olnud ja mõtlesin et diisel vähe etem.
Keretöid on masinal kiiremas korras vaja teha, kuna starteri vahetamise käigus avastasin et põhjast vahib vaip mulle vastu.
Karbid on põhja küljest lahti roostetanud, aga karbid ise täiesti soliidsed. Imestasin et pagasniku põhi on täiesti roostevaba. Eks nagunii uued karbid külge, aga põhjaga peab midagi ette võtma. Varasem kogemus põhja paikamisega puudub ja ehk mõni targem sirje ekspert oskab soovitada kuidas/kuskohast jne.
Aga projekti plaan on algatuseks kere korda, tehniline pool korda et saaks ülevaatuse peale teha ja peale seda läheb moto timmimiseks.
Uurisin piisavalt välja et antud isendil on Garret T2 turbo ja kõige jubedam Lucase kõrgsurve pump. Oskab keegi targem veel öelda kas eelnimetatud turbole on asendust (suuremat) mis oleks sama flantsiga et kollektorile kinnitada ilma uue flantsi/väljalaske kollektori ehitamisega? Kõrgsurve pumba kohta uurisin et on olemas Boschi asendus, mis peaks samuti vastupidavam olema. On keegi eelnimetatud mootoriga tegelenud? Jään ootama abistavaid vastuseid!
Remondi käigus lisan pilte iga päev!