Ford Sierra RS GHIA 2.0 16v (Valmimas)
-
- aktivist
- Postitusi: 492
- Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
- Nimi: Markus
Ford Sierra RS GHIA 2.0 16v (Valmimas)
Teen siis väikese ülevaate ka oma Sirtsust
Värvus valge ja kere sedaan.
Aastakäik 1990 ja MK2
Sees on tume MK3 GT sisu.
Elektroonika poolest on esimesed EL aknad, EL peeglid soojendusega, istmesoojendused, tehase kesklukk ja signa.
Ilupoolepealt on RS tagastange lisa, küljelaiendid ja MK3 RS tagatiib.
All on 205/50/16 Alessio San Remo veljed.
Mootori kohapealt jään nüüd vastuse võlgu kuna mõned päevad tagasi tegin sellele kap remondi ning nüüd ei tea enam ise ka mis mootori töömaht täpselt on.
Alguses oli peal 1,6 CVH karpa aga kuna sellel kolvid kolisesid sai alumine plokk välja vahetatud ja asendatud see 1995 aasta escort 1,4 CVH EL pritse omaga. Nii uskumatu kui see ka pole siis töötab laitmatult ilma probleemideta.
Pilte lisan ka oma sirjest lähipäevil.
Värvus valge ja kere sedaan.
Aastakäik 1990 ja MK2
Sees on tume MK3 GT sisu.
Elektroonika poolest on esimesed EL aknad, EL peeglid soojendusega, istmesoojendused, tehase kesklukk ja signa.
Ilupoolepealt on RS tagastange lisa, küljelaiendid ja MK3 RS tagatiib.
All on 205/50/16 Alessio San Remo veljed.
Mootori kohapealt jään nüüd vastuse võlgu kuna mõned päevad tagasi tegin sellele kap remondi ning nüüd ei tea enam ise ka mis mootori töömaht täpselt on.
Alguses oli peal 1,6 CVH karpa aga kuna sellel kolvid kolisesid sai alumine plokk välja vahetatud ja asendatud see 1995 aasta escort 1,4 CVH EL pritse omaga. Nii uskumatu kui see ka pole siis töötab laitmatult ilma probleemideta.
Pilte lisan ka oma sirjest lähipäevil.
Viimati muutis Tuninparts, 15 Sept 2019, 07:55, muudetud 12 korda kokku.
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra GT RS-Style
noh, siis on 1,4 nüüd 
kunagi päris sierrade alguses pakuti 1,3 mootorit kah, aga saadi ruttu aru et alla 1,6 ei sobi mitte

kunagi päris sierrade alguses pakuti 1,3 mootorit kah, aga saadi ruttu aru et alla 1,6 ei sobi mitte
-
- aktivist
- Postitusi: 492
- Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
- Nimi: Markus
Re: Ford Sierra GT RS-Style
Teate kahtlen et 1,4 nüüd on... natuke liiga hästi käib edasiJanekE kirjutas:Tere tulemast

* Alumine plokk 1,4 Escort (Pritsemootorilt)
* Ülemine plokk 1,6 + karpa Sierra (Karpamootorilt)
* Õlifilter suurem kui originaalis
Kuna mootorile sai tehtud kapp rem siis õli ja dosooli ka ei võta aga bensiini võtab kõvasti

Hetkel läbisõit natuke üle 120km ja kütust selleks kulunud kuskil 10L
Mingiaeg hakkan teist mootorit nüüd kokku panema milleks on ZeTec 1.8 16v Dohc 85KW.
Eks näis kuidas välja kukub.
Niipalju kui netist uuritud sai siis Escort / Mondeo ZeTec mootorile läheb 100% otsa Type9 käikar.
Ümberehituse kompott foorumite järgi selline:
1. Zetec mootor Escort või Mondeo
2. Sidurikorv ZeTec või Sierra Dohc
3. Siduriketas Sierra Dohc
4. Survelaager Sierra Dohc
5. Karteripõhi Sierra 1,6 või 1.8 CVH
6. Käigukast Type 9
Vähemasti niipalju sain mina välja uuritud.
Kui kellegil on lisainfot siis ootan huviga.
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra GT RS-Style
termostaat tuleb ümber paigutada
kui plokk on 1,4 ja plokikaan on 1,6 siis tulemus on ikkagi 1,4
kui plokk on 1,4 ja plokikaan on 1,6 siis tulemus on ikkagi 1,4
-
- aktivist
- Postitusi: 492
- Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
- Nimi: Markus
Re: Ford Sierra GT RS-Style
Peab veidi epputama jah... muidu arvatakse et sierrad on nagu muinasjutt (Ja kui veel roostetanud pole sõidab ta tänapäeni)JanekE kirjutas:Pane autost pilte ka siia ikka

Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus
-
- aktivist
- Postitusi: 492
- Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
- Nimi: Markus
Re: Ford Sierra GT RS-Style
Selline ta siis hetkel on.
Homme panen RS tagatiiva ja 16 tolli ka veel alla ning lisan veel mõned pildid


Homme panen RS tagatiiva ja 16 tolli ka veel alla ning lisan veel mõned pildid


Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus
Re: Ford Sierra GT RS-Style
Hehee, tuttav auto. See tähendab, et mingil ajal kahe minu tuttava oma järgemööda olnud.
esivedu tähendab tõmbamist
-
- aktivist
- Postitusi: 492
- Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
- Nimi: Markus
Re: Ford Sierra GT RS-Style
Kogu juhdmestik sai välja vahetatud MK3 vastu ja lisatud el peeglid, ühendatud istmesoojendused, el aknad, tehase kesklukk mk3 pealt ja veel palju lisasi aga tööd on veel palju selle autoga.
Nimelt on ka miinuseid.
VIN koodiga vaadates tehnoülevaatuse ajalugu siis mingil momendil on sellel autol karbid läbi olnud aga keevitatud on uued.
Selletõttu jaanuaris saadan ka kere täis taastamisse kuigi väliselt põhja all jalutades oli põhi nagu uus.
Roostet põhja all minimaalselt.
Nimelt on ka miinuseid.
VIN koodiga vaadates tehnoülevaatuse ajalugu siis mingil momendil on sellel autol karbid läbi olnud aga keevitatud on uued.
Selletõttu jaanuaris saadan ka kere täis taastamisse kuigi väliselt põhja all jalutades oli põhi nagu uus.
Roostet põhja all minimaalselt.
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus
-
- aktivist
- Postitusi: 492
- Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
- Nimi: Markus
Re: Ford Sierra GT RS-Style
Ajaloost tead midagi head ja halba rääkida?rekkamees kirjutas:Hehee, tuttav auto. See tähendab, et mingil ajal kahe minu tuttava oma järgemööda olnud.
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus
Re: Ford Sierra GT RS-Style
Ei oska suurt midagi rääkida. Mõlemal tuttaval oli see põhisõiduki kõrval teine auto ja "jalutama" viidi harva, kui üldse. Sellele viitab vist ka ülevaatuse statistika. Lubasid küll mõlemad, et hakkavad Sierrat hobisõidukina kasutama. Järjekorras teine tuttav vähemalt tegi auto välimuse viisakamaks, minu käest ostis praegu küljes olevad valged peeglid ja stanged ning tagatiiva, mis on tõenäoliselt sama mida Sa siin külge lubasid panna. Autot oma silmaga nägin vaid korra, see oli millalgi tänavu kevadel. Siis nägi see põhimõtteliselt samasugune välja, kui Su piltidel.
Kui tahad uuesti 1,6 mootorit peale saada, siis mul on kaane veaga 1,6 CVH mootor pakkuda. Ise pole selle mootoriga rohkem tegelenud, kui vigasena ostetud auto pealt maha tõstnud. Müüja jutu järgi oli vesi radikas olnud ja sügisel üritati kinnikülmunud veepumbaga käima lohistada, mille tulemusel läks rihm puruks ja klapid pähe. Plokk ise pole lõhki külmunud ja isegi radikas oli terve.
Kui tahad uuesti 1,6 mootorit peale saada, siis mul on kaane veaga 1,6 CVH mootor pakkuda. Ise pole selle mootoriga rohkem tegelenud, kui vigasena ostetud auto pealt maha tõstnud. Müüja jutu järgi oli vesi radikas olnud ja sügisel üritati kinnikülmunud veepumbaga käima lohistada, mille tulemusel läks rihm puruks ja klapid pähe. Plokk ise pole lõhki külmunud ja isegi radikas oli terve.
esivedu tähendab tõmbamist
-
- aktivist
- Postitusi: 492
- Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
- Nimi: Markus
Re: Ford Sierra GT RS-Style
Hea teada ajalugu.. huvitav oli lugeda kohe.
CVH kohapealt siis jah olen väga huvitatud ja viska siis eraldi privasse mingi kontakt või nii.
Mina sain selle auto umbes kuuaega tagasi.
Sisupoolest on kena ja värvus must.
Armatuur oli vanem kandiline aga vahetasin selle 92a oma vastu koheselt välja.
Istmesoojendus oli aga ühendamatta
EL akna mootorite asemel oli vändamajandus ning avastasin selle alles siis kui polstri maha kiskusin et miks EL aknad ei tööta
EL peegleid polnudki need sai siis juurde ostetud
Laiendid olid puudu aga õnneks oli endal ka olemas
Juhdmestik oli ka osaliselt puudu või kahtlane
Nägin kurja vaeva "originaali" säilitamisel mk3 juhdmestikku paigaldades.
Ja mis kõigehullem... muidu istusin sees ja oli puhas aga no see kruusatolmukihi hunnik aastatega mis seal armatuuritaga peidus oli... see oli kohutav ja ma olin ise ka nagu tolmuahv
Mootori lahti ja kokku lappimine läks kokku 17h ehk siis reaalajas 2 päeva kuna me kiskusime selle ikka täiesti pulkadeks nagu lego.
Sumpas sai kõik augud kinni keevitatud ja nüüd on täitsa vaikne pill ja ise olen enamvähem rahul.
CVH kohapealt siis jah olen väga huvitatud ja viska siis eraldi privasse mingi kontakt või nii.
Mina sain selle auto umbes kuuaega tagasi.
Sisupoolest on kena ja värvus must.
Armatuur oli vanem kandiline aga vahetasin selle 92a oma vastu koheselt välja.
Istmesoojendus oli aga ühendamatta
EL akna mootorite asemel oli vändamajandus ning avastasin selle alles siis kui polstri maha kiskusin et miks EL aknad ei tööta

EL peegleid polnudki need sai siis juurde ostetud
Laiendid olid puudu aga õnneks oli endal ka olemas
Juhdmestik oli ka osaliselt puudu või kahtlane
Nägin kurja vaeva "originaali" säilitamisel mk3 juhdmestikku paigaldades.
Ja mis kõigehullem... muidu istusin sees ja oli puhas aga no see kruusatolmukihi hunnik aastatega mis seal armatuuritaga peidus oli... see oli kohutav ja ma olin ise ka nagu tolmuahv

Mootori lahti ja kokku lappimine läks kokku 17h ehk siis reaalajas 2 päeva kuna me kiskusime selle ikka täiesti pulkadeks nagu lego.
Sumpas sai kõik augud kinni keevitatud ja nüüd on täitsa vaikne pill ja ise olen enamvähem rahul.
rekkamees kirjutas:Ei oska suurt midagi rääkida. Mõlemal tuttaval oli see põhisõiduki kõrval teine auto ja "jalutama" viidi harva, kui üldse. Sellele viitab vist ka ülevaatuse statistika. Lubasid küll mõlemad, et hakkavad Sierrat hobisõidukina kasutama. Järjekorras teine tuttav vähemalt tegi auto välimuse viisakamaks, minu käest ostis praegu küljes olevad valged peeglid ja stanged ning tagatiiva, mis on tõenäoliselt sama mida Sa siin külge lubasid panna. Autot oma silmaga nägin vaid korra, see oli millalgi tänavu kevadel. Siis nägi see põhimõtteliselt samasugune välja, kui Su piltidel.
Kui tahad uuesti 1,6 mootorit peale saada, siis mul on kaane veaga 1,6 CVH mootor pakkuda. Ise pole selle mootoriga rohkem tegelenud, kui vigasena ostetud auto pealt maha tõstnud. Müüja jutu järgi oli vesi radikas olnud ja sügisel üritati kinnikülmunud veepumbaga käima lohistada, mille tulemusel läks rihm puruks ja klapid pähe. Plokk ise pole lõhki külmunud ja isegi radikas oli terve.
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus
-
- aktivist
- Postitusi: 492
- Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
- Nimi: Markus
Re: Ford Sierra GT RS-Style
Nonii kuna doonor hakkab vaikselt mingipäev emexi poole minema siis võtsin valukad doonori alt ja panin ühe ka prooviks oma kullakesele alla.
Rehvi mõõdud on 205/55/16
Lähipäevil panen sinna alla 55 asemele 50 rehvid mis juba korralikud ja ainult ühe hooaja sõitnud
Ütleme nii et kui velg valgeks värvida siis peaks päris kena olema

Rehvi mõõdud on 205/55/16
Lähipäevil panen sinna alla 55 asemele 50 rehvid mis juba korralikud ja ainult ühe hooaja sõitnud

Ütleme nii et kui velg valgeks värvida siis peaks päris kena olema


Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus