K: Sierra 2.0i S ohc 85kw EFI ???
-
- kasutaja
- Postitusi: 191
- Liitunud: 27 Nov 2006, 23:41
- Asukoht: Pärnu
mul ka is ja samamoodi pöörded kõikusid. Ma timmisin tühikäigu pöördeid natuke peale ja nüüd enam ei jubi mingi 3 aastat. Ainult talvel külma motoga on kuulda, et kõiguvad aga mitte häirivalt.
Aga mu püssil on hoopis selline huvitav viga küljes, et vahel kui käima paned ja sõita üritad siis hakkab katkuma rõvedalt. Kui süüte välja keeran ja uuesti käima panen on kõik jälle timm.
Aga mu püssil on hoopis selline huvitav viga küljes, et vahel kui käima paned ja sõita üritad siis hakkab katkuma rõvedalt. Kui süüte välja keeran ja uuesti käima panen on kõik jälle timm.
jah ja uuemal tulevad väljalaskest ka mingid imelikud kummivoolikud, tiiruga tagasi õhupuhastisse, et mis nende eesmärk on!!!probemees kirjutas:TO: sierra87 neid EFI pritsega OHC mootoreid on kahte tüüpi
1. 2.0i ohc 74kw EFI EGR või AGE susteemiga+ katalüsaator+lambda andur . mis selle mootori puhul on ettenähtud.
ja siis see mootor.
2: 2.0i S ohc 85kw ilma katalüsaatori ja, lambda andurita ja EGR süsteemita.
Nii peaks need asjad siis olema.![]()
![]()
ja kui uuemal kiskuda lambda ja kat maha, et kas iis peaks sama olema mis vana ja kas vanema ja uuema aju on ka sama!!
küssad, äkki keeegi viitsib ja oskab vastata!!
hrford kirjutas:jah ja uuemal tulevad väljalaskest ka mingid imelikud kummivoolikud, tiiruga tagasi õhupuhastisse, et mis nende eesmärk on!!!
selle süsteemi eesmärk peaks vist olema see et heitgaas oleks puhtam..ja siis töötamine ehk efektiivsem??..kuna heitgaasid ju kuumad...ning teisele ringile minnes...tekib plahvatus paremini
st. heitgaasid põletatakse rohkem kui üks kord läbi...

Neid kummi voolikuid reguleeribgi see vaakum klapp, sierra 2.0i mootoritel ongi nii et neid heitgaase lastakse ringelda(et lõptulemus oleks puhtam), ja kui see jama sealt kõik ära kaotada, siis vist ei suutnud enam lambda oma tööd korralikult teha ja segu täpsena hoida (siis ei pruugi auto hästi liikuda)
See igal autol erinev, osadel on see klapp avatud näiteks siis kui mootor on saavutanud oma norm reziimi, nt pööretel, kus on tal kõige kergem töötada (90km/h) sõites ja siis lastakse neid heit gaase ringlema et veelgi puhtamad oleks.

See igal autol erinev, osadel on see klapp avatud näiteks siis kui mootor on saavutanud oma norm reziimi, nt pööretel, kus on tal kõige kergem töötada (90km/h) sõites ja siis lastakse neid heit gaase ringlema et veelgi puhtamad oleks.



Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
toon teile teksti mängu nurgast mis siia hetkel peaks sobima


Minu arust täiesti õige jutt ja pealegi lehm eritab aastas rohkem kahjulikke gaase kui keskmine(väike)-autoTOm kirjutas:on see vigur väljalaske kolle küljes? siis ta peaks EGR-i vaakumklapp olema. Sellega toimi nii: kruti maha, kollektorile keevita pime ette sinna, värvi mahavõetud voolikud roheliseks ja viska nii kaugele kui saad. mine otsi üles ja viska uuesti. see on pointless jura seal. võtab väljalaske gaase uuesti ringlusesse...no milleks.

aga kas selle jubina(te) eemaldamine ei too kaasa heitgaaside tõusu??....ja peale selle...ei pruugi sa enam üv'd läbida..2emty kirjutas:toon teile teksti mängu nurgast mis siia hetkel peaks sobima
Minu arust täiesti õige jutt ja pealegi lehm eritab aastas rohkem kahjulikke gaase kui keskmine(väike)-autoTOm kirjutas:on see vigur väljalaske kolle küljes? siis ta peaks EGR-i vaakumklapp olema. Sellega toimi nii: kruti maha, kollektorile keevita pime ette sinna, värvi mahavõetud voolikud roheliseks ja viska nii kaugele kui saad. mine otsi üles ja viska uuesti. see on pointless jura seal. võtab väljalaske gaase uuesti ringlusesse...no milleks.


Dexter kirjutas: aga kas selle jubina(te) eemaldamine ei too kaasa heitgaaside tõusu??....ja peale selle...ei pruugi sa enam üv'd läbida....ei tea kas see mõjutab nii palju seda...ehk targemad vastavad..
kui osadel sierradel seda juba originaalis pole siis ei tohiks ju probleeme tulla
ja kui läbi ei lasta siis mingi pudeli viina - 1k eest peaks ikke saama

To 2emty: ..nojah..aga ärgem minge jälle sellele üv ostu teemale...püüdkem ikka sirjesid nii korras hoida et saab igalpool nendega üv läbida.. 

Viimati muutis Dexter, 20 Apr 2007, 22:22, muudetud 1 kord kokku.
hmm..see on sul siis Dohc mootor??...aga kui ohc...siis ära hakka seda karpat sinna peale panema..kuna jaksu kaob masinal päris palju..kuna esimene oli mul 2.0 OHC karpaga ...ning järgmine 2.0 OHC pritsega..ja vahe ...on väga suur......ja arvan et see kehtib ka Dohc mootori kohta..siim789 kirjutas:Ostsin kah omale just selle 85kw mootori. Tegemist oli automaatkasti ja sissepritsega masinaga. Aga kui ma nüüd panen sinna pritse asemele 2.0 2lõõrilise weber karpa, kui palju need kw siis langeda võivad umbes?
minul on passis mõlemal 74kw...seega...võta näpust...kuigi tegelikkuses on suur erinevus
tegemist selle ohc-ga ikka... ühe nukaga. See läheb mul Taunusele peale tegelikult, mitte sierrale
ja ei ole pritsungisüsteemide aretamisega just eriti kodus
. Seepärast läheb karpa sinna otsa.
Aga kui karpa ja pritsungi 74kw ja 77kw vahe on ju nii väike, siis 85kw-st ei tohiks kah ju väga palju madalamaks minna


Aga kui karpa ja pritsungi 74kw ja 77kw vahe on ju nii väike, siis 85kw-st ei tohiks kah ju väga palju madalamaks minna
