Ford Sierra 2.0 IS 86a --- kkveskus
Ford Sierra 2.0 IS 86a --- kkveskus
Terevist, sai siis soetatud omale esimene sierra. Aastast 1986 ja IS mudel, 85kw. Soetatud sai vanema praua käest, seisis tal see aasta aega, sest kaagid olid tagumise klaasi puruks löönud ja ÜV sai läbi. Sõitsime autoga sealt kohe ära ja ajasime estakaadi peale, et valmistada ette ÜV jaoks. Välja sai vahetatud 4x amordid, õõtsad, teine uks, kõik rihmad, tosool, õli, tagumise püti asemel vähe sportlikum ANSA pütt ja üks reso vahelt ära. Salongis keemiline pesu ja väljast ka korralikult sai nühitud, oli päris palju sammalt. Esimese korraga ÜV-lt läbi ei saanud, sest vl. kollektori juurest lasi läbi ja tagumised tuled panid vigast, sai siis kolde tihendid vahetatud ja tuled korda tehtud ja läbi ta läks. Muidugi olid karbid läbi ja mõni koht alt üsna roostes aga ajutiselt mastiks peale ja Rs karbilaiendid.
Mõni pilt ka:
Hetkel maadlen suure kütsi kuluga ja temperatuuriga, nimelt sooja ei tule ja tempi näiduk ei lähe isegi poole peale. Vahetasin termostaadi, täna hakkan vahetama salongiradikat ja kui veab siis saan temp anduri kätte, siin kohal oskab öelda keegi öelda, et kus see asub? Kas on 2 andurit, et 1 läheb ajju ja teine kelladesse, või on 1 ainult?
Teine värk on siis kütsikulu, panin paagi täis, sõitsin linnas 50km ja läksin tankima, sisse läks umbes 8l ehk 16l/100km, väga ei tallanud aga samas ka ei kokutanud jalus teistel, on see normaalne? Vahetasin ära ka küünlajuhtmed ja küünlad.
Panin alla ka teised veljed
Kohe kohe proovin alla ka suve velgi, JP racing kärgi.
Tuleviku plaanid on:
LSD (kohe olemas)
Recaro istmed
Vaalasaba tiib taha (olemas)
Karbid vahetada ja põhja lappida ja üle värvida ( kui talvel alles jääb siis kevadel)
Hetkel kõik siis
Mõni pilt ka:
Hetkel maadlen suure kütsi kuluga ja temperatuuriga, nimelt sooja ei tule ja tempi näiduk ei lähe isegi poole peale. Vahetasin termostaadi, täna hakkan vahetama salongiradikat ja kui veab siis saan temp anduri kätte, siin kohal oskab öelda keegi öelda, et kus see asub? Kas on 2 andurit, et 1 läheb ajju ja teine kelladesse, või on 1 ainult?
Teine värk on siis kütsikulu, panin paagi täis, sõitsin linnas 50km ja läksin tankima, sisse läks umbes 8l ehk 16l/100km, väga ei tallanud aga samas ka ei kokutanud jalus teistel, on see normaalne? Vahetasin ära ka küünlajuhtmed ja küünlad.
Panin alla ka teised veljed
Kohe kohe proovin alla ka suve velgi, JP racing kärgi.
Tuleviku plaanid on:
LSD (kohe olemas)
Recaro istmed
Vaalasaba tiib taha (olemas)
Karbid vahetada ja põhja lappida ja üle värvida ( kui talvel alles jääb siis kevadel)
Hetkel kõik siis
Re: Ford Sierra 2.0 IS 86a --- kkveskus
Ilus oleks panna ka mootoriruumist piltikkveskus kirjutas: Hetkel maadlen suure kütsi kuluga ja temperatuuriga, nimelt sooja ei tule ja tempi näiduk ei lähe isegi poole peale. Vahetasin termostaadi, täna hakkan vahetama salongiradikat ja kui veab siis saan temp anduri kätte, siin kohal oskab öelda keegi öelda, et kus see asub? Kas on 2 andurit, et 1 läheb ajju ja teine kelladesse, või on 1 ainult?
soovitan algul näiteks äädikaga läbi pesta salongiradikas, ajju minev temperatuuri andur on sisselaske kolle küljes, Seda pistikut on raske mitte märgata. Salongi oma võin küll eksida kuid plokikaane küljes kusagil jagaja kohal ning ühe juhtmega. See on normaalne, et temp jääb alla poole. Kui sooja põhja lükkad ja siis külma peale tagasi-edasi-tagasi, seda juhivad mingid trossid ja klappid, kas töötab kergelt ja kas on klapi avamist sulgumist kuulda. Kas koos ventidega kas õhu liikumist on kuulda/tunda.
kütusekulu kohapealt pidurid kinni pole? Kui pill on aasta seisnud ja ennem mingi vanaproua auto siis tasuks need kriitiliselt üle kontrollida. Muidu kõik oleneb paremast jalast mul maantee ja tallinn 50:50 enamvähem ja keskmine 10l, maantee sõit tõmbas muidu tublisti alla. 16L/100km on linnas täiesti normaalne, eks tehnika on ka veidi kulunud. Peale mootori kap. remonti kukkus kütusekulu vapsee ära, linnas rämeda lõhkumise peale sain 16L sajale .
Re: Ford Sierra 2.0 IS 86a --- kkveskus
Minu kogemuse kohaselt kaua seisnud asjadel on vahetult pärast kasutuselevõtmist kütusekulu suht räige, aga see on kiiresti korda läinud. Tõenäoliselt mootorisse pesa teinud ämblikud on tulnud ka täis joota, et nad ära läheksid, aga ega ma ei oskagi kommenteerida, miks see nii on olnud. Mõõda kütusekulu teise paagitäie pealt.
esivedu tähendab tõmbamist
Re: Ford Sierra 2.0 IS 86a --- kkveskus
16L linnas on küll üsna ulme kulu Selline on normaalne 2,5 bensuka Bmw-ga
'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Ford Sierra 2.0 IS 86a --- kkveskus
Ei viitsi puhastamisega jannata, kui 14euri on tutikas radikas Aga õhu liikumist on kuula kui külma ja sooja peal labadega mängin. Alguses käis raskelt aga nüüd juba kergemalt. Ja klapi avamise/ sulgumise häät ka kuuldaHenn kirjutas:Ilus oleks panna ka mootoriruumist piltikkveskus kirjutas:
soovitan algul näiteks äädikaga läbi pesta salongiradikas, ajju minev temperatuuri andur on sisselaske kolle küljes, Seda pistikut on raske mitte märgata. Salongi oma võin küll eksida kuid plokikaane küljes kusagil jagaja kohal ning ühe juhtmega. See on normaalne, et temp jääb alla poole. Kui sooja põhja lükkad ja siis külma peale tagasi-edasi-tagasi, seda juhivad mingid trossid ja klappid, kas töötab kergelt ja kas on klapi avamist sulgumist kuulda. Kas koos ventidega kas õhu liikumist on kuulda/tunda.
kütusekulu kohapealt pidurid kinni pole? Kui pill on aasta seisnud ja ennem mingi vanaproua auto siis tasuks need kriitiliselt üle kontrollida. Muidu kõik oleneb paremast jalast mul maantee ja tallinn 50:50 enamvähem ja keskmine 10l, maantee sõit tõmbas muidu tublisti alla. 16L/100km on linnas täiesti normaalne, eks tehnika on ka veidi kulunud. Peale mootori kap. remonti kukkus kütusekulu vapsee ära, linnas rämeda lõhkumise peale sain 16L sajale .
Pidurid sai ka üle vaadataud. Ei ole peal. Eks ma üritan uusi mõõtmisi teha mitte niipalju tallata
Tänud ka abi eest.
Viimati muutis kkveskus, 22 Okt 2016, 18:18, muudetud 2 korda kokku.
Re: Ford Sierra 2.0 IS 86a --- kkveskus
Kärgedega väike pilt ka siis. Upload.ee võtab mõnusalt kvalli alla aga vast pole hullu
Re: Ford Sierra 2.0 IS 86a --- kkveskus
Jõudsid coilid ka kohale. Alla lähevad arvatavasti kevadel
Re: Ford Sierra 2.0 IS 86a --- kkveskus
Vahetasin ära salongiradika ja salong ongi nagu saun. Mõnus talvele vastu minna
Re: Ford Sierra 2.0 IS 86a --- kkveskus
Mille coilid?kkveskus kirjutas:Jõudsid coilid ka kohale. Alla lähevad arvatavasti kevadel
Pildilt tundub tagumiste ülemine kinnitus vale
'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Re: Ford Sierra 2.0 IS 86a --- kkveskus
Focuse mk1 coilid. Tagumis tuleb jah natukene ümber teha aga pole suur töö. Eesmised sobivad 1:1.Jaanus kirjutas:Mille coilid?kkveskus kirjutas:Jõudsid coilid ka kohale. Alla lähevad arvatavasti kevadel
Pildilt tundub tagumiste ülemine kinnitus vale
Re: Ford Sierra 2.0 IS 86a --- kkveskus
Ma eeldan et viitsid mingit pildimaterjali sheerida sellest mitte suurest tööstkkveskus kirjutas:Focuse mk1 coilid. Tagumis tuleb jah natukene ümber teha aga pole suur töö. Eesmised sobivad 1:1.Jaanus kirjutas:Mille coilid?kkveskus kirjutas:Jõudsid coilid ka kohale. Alla lähevad arvatavasti kevadel
Pildilt tundub tagumiste ülemine kinnitus vale
Focuse coilid on hea odavam alternatiiv ~650euristele gaz coilidele
'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Re: Ford Sierra 2.0 IS 86a --- kkveskus
OT, aga focuse tagumiste amortidel tuleb ülemine kinnitus ümber teha, alumisele kinnitusele lähevad seibid vahele. Vedrude jaoks tuleb kerel see vedru paigalhoidmis koonus pooleks lõigata (umbes, igaüks teeb oma mõõtudega), sinna asemele plaat keevitada ja plaadi keskele veel ääred keevitada mis jäävad ilusti vedru sisse et vedru paigal hoida. Vedru alumine osa on bolt on, otsese mõttes. Nii saab väga hea.
Kui seda koonust ei tuuni, siis hakkab see vastu kõrguse regulaatorit käima
Kui seda koonust ei tuuni, siis hakkab see vastu kõrguse regulaatorit käima
Long live 88kw!
Re: Ford Sierra 2.0 IS 86a --- kkveskus
Kas siis amorti või kere tuunida?Silver kirjutas:OT, aga focuse tagumiste amortidel tuleb ülemine kinnitus ümber teha, alumisele kinnitusele lähevad seibid vahele.
E: leidsin siis guuglist, et sierra amordi ots keevitada focuse omale otsa?
'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Re: Ford Sierra 2.0 IS 86a --- kkveskus
Jep, sierra amordi ots focuse omale keevitada. See amort on piisavalt pikk, et kuumus tähtsatele osadele liiga ei tee.
Kui ma õigesti mäletan, siis sõber võttis sellelt koonuselt 5cm maha. Reguleerimis ruumi jäi normaalselt, stance to kikkis tsenseeritud.
Kui ma õigesti mäletan, siis sõber võttis sellelt koonuselt 5cm maha. Reguleerimis ruumi jäi normaalselt, stance to kikkis tsenseeritud.
Long live 88kw!