
1990 Ford P100, Tets
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats -> Tets
Temp andurit näidikule müüakse ka ühele mootorile erinevaid. Andureid eristab klemmi ümber oleva rõnga värvi järgi(must/roheline/valge/pruun jne). Milline andur mis näidikule läheb on müstika
aga seda värvi on vaja teada kui uut andurit ostma lähed(eeldades et pole spidoplokki vahetatud)

'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats -> Tets
Kas temperatuuri seier peabki seisva mootoriga nii olema?

Re: 1990 Ford P100, OnkelMats -> Tets
Mul on ka
ideaalis peaks tegelt seal all valge kastikese peal olema.

'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats -> Tets
nii madalal ei peaks olema jah
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats -> Tets
Siin nüüd paar päeva ringi sõidetud ning häirima on hakanud üks asi. Esiots on maru madal, eriti just see sillatala. Rehvidega saaks jah natuke mängida, aga kas vedrude-amortitega või jumal teab millega veel saaks natuke kergitada. Ega palju ei tahaks, saaks kasvõi 5 cm juurde.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 1990 Ford P100, Tets
ees on kere tõsteks tehasest ühed puksid vahel, vbl on sul need puudu
Re: 1990 Ford P100, Tets
Täna sai siis jälle töökojas käidud, mõtlesin küll, et tegelen mõne mõtetu asjaga, a'la juhtmete sättimine aga kus sa sellega.
Sai hoopis relakas kasti sisse löödud.
ennem

pärast

Toorikud

Keevitada täna ei jõudnud, ehk ülehomme.
Tegemist tahavad mõlemad eespoolsed kastinurgad, sealt natuke põhja ja siis porikoopad. Altpoolt tuleb vahetada üks tugitala (esialgu) ja poritiibade kinntused tuleb ka üle vaadata. Esmapilgul midagi kontimurdvat ei ole.
Sai hoopis relakas kasti sisse löödud.
ennem
pärast
Toorikud
Keevitada täna ei jõudnud, ehk ülehomme.
Tegemist tahavad mõlemad eespoolsed kastinurgad, sealt natuke põhja ja siis porikoopad. Altpoolt tuleb vahetada üks tugitala (esialgu) ja poritiibade kinntused tuleb ka üle vaadata. Esmapilgul midagi kontimurdvat ei ole.
Re: 1990 Ford P100, Tets
Irw, toorikud täpselt nagu katuseplekist. Aga kui Fordi insenerid on sellise profiili välja mõelnud, siis tuleb sellega leppida
Jõudu tööle!

esivedu tähendab tõmbamist
Re: 1990 Ford P100, Tets
Sai kaks esimest lappi ära pandud. Sellist plekitööd teen esimest korda elus.

Lõikasin ühe keerulisema koha ka lahti veel.

Siin peab natuke nuputama mis ja kuidas.
Lõikasin ühe keerulisema koha ka lahti veel.
Siin peab natuke nuputama mis ja kuidas.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 1990 Ford P100, Tets
kust sa selle volditud pleki said?
Re: 1990 Ford P100, Tets
Lõikasin vana tüki küljest ära ja viisin selle näpuotsas kohaliku plekksepa juurde kes vana järgi uue valmis painutas.Tarmo kirjutas:kust sa selle volditud pleki said?
Re: 1990 Ford P100, Tets
See nurk peaaegu koos, mõni täpp veel täis keevitada ja lihvida.

Tore on see, et teine nurk tahab sama tööd saada.
Tore on see, et teine nurk tahab sama tööd saada.
Re: 1990 Ford P100, Tets
teine külg ka poole peal.

Kasti nurk tuleb veel üles ehitada, siis saab põhja kallale asuda.
Kasti nurk tuleb veel üles ehitada, siis saab põhja kallale asuda.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 1990 Ford P100, Tets
sul välisküljed korralikud? mulle tundub et sinna saab kasutada vanu uksi, et õige kujuga plekk oleks
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats -> Tets
Selle probleemi vastu aitab kui radiaatorisse valada natuke sildenafiili. Üle ei tohi pingutada, siis hakkab seier näitama keemist ka külma mootoriga.tets kirjutas:Kas temperatuuri seier peabki seisva mootoriga nii olema?
no offence, just kidding:)