Ford Sierra RS GHIA 2.0 16v (Valmimas)
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra GT RS-Style (Saaga jätkub)
see oli ammu kui teemat uurisin, kuid mingeid cvh juppe sai panna küll
Re: Ford Sierra GT RS-Style (Saaga jätkub)
1,8 cvh käpad on need mis Zetec külge sobivad ja samuti ka 1,8cvh hooratas
Sierra 1.8 OHC 87
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Re: Ford Sierra GT RS-Style (Saaga jätkub)
Kui on tehase käpad, siis ei tohiks probleeme tulla. Omavalmistatud asjade peale kipuvad vaeste ametnike aanused krampi kiskuma. Igaks juhuks pole muidugi mõtet enne rääkida kui küsitakse.
Re: Ford Sierra GT RS-Style (Saaga jätkub)
Käpad tuleks tehase omad võtta. Omatehtuga üsna kindlalt läbi ei saa. Läbi ümberehituse läheb mootorivahetus, isegi siis kui peale läheks Pinto.
-
- aktivist
- Postitusi: 492
- Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
- Nimi: Markus
Re: Ford Sierra GT RS-Style (Saaga jätkub)
Tamm85 kirjutas:1,8 cvh käpad on need mis Zetec külge sobivad ja samuti ka 1,8cvh hooratas
Mitte ainult... vann sobib ka Zetecile ja ma panin oma Zetecile 1,6 CVH hooratta ja sobis.
Samamoodi sobib ka Dohc hooratas Zetecile aga OHC pinto oma ei sobi sest poldid on kitsamad.
Kellegil 1,8 CVH motot pole mulle varuosadeks anda ?
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus
Re: Ford Sierra GT RS-Style (Saaga jätkub)
Mida nad sellest nii ribadeks lõikasid siis, et nüüd vaja tükke taga otsima hakata mujalt?Tuninparts kirjutas:Nonii loodan et saan abi.
Töökoda kus mu sierra on vajab plekke sierralt jne et asemele keevitada ja muud jutud.
Kas kellegil on olemas tühja sierra kere ükskõik mis seisus.
'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Re: Ford Sierra GT RS-Style (Saaga jätkub)
Ma ei saa nüüd ka aru, miks äralõigatud jupid siis ei sobi kui on vaja tühja kere ükskõik mis seisus
See ükskõik mis seisus sierra on eestis üldiselt hullemas seisus kui sul äralõigatud tükid.

http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- aktivist
- Postitusi: 492
- Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
- Nimi: Markus
Re: Ford Sierra GT RS-Style (Saaga jätkub)
Ei tea mis geiss neil on aga sellekulult ma kauplen alla ka ja ei hakka järgi ka andma.
Täna panin Zetec motole käikari ka otsa ning homme veel genekas ja starter peale ning siis testimise rõõm ainult.
Hooratas : CVH
Sidurikorv ja ketas : CVH
Käikar : Type9
Roolilatt võimuga : Sierra
Roolivõimupump : Zetec
Starter : Hetkel testimatta
Genekas : Zetec
Nüüd vaja sebida veel CVH 1,8 vann ja käpad siis peaks finito olema.
Kujutan juba ette et hakkam jama pihta selle sierra võimuga lati ning Zetec pumbaga.
Loodan et niihull see asi ple


Täna panin Zetec motole käikari ka otsa ning homme veel genekas ja starter peale ning siis testimise rõõm ainult.
Hooratas : CVH
Sidurikorv ja ketas : CVH
Käikar : Type9
Roolilatt võimuga : Sierra
Roolivõimupump : Zetec
Starter : Hetkel testimatta
Genekas : Zetec
Nüüd vaja sebida veel CVH 1,8 vann ja käpad siis peaks finito olema.
Kujutan juba ette et hakkam jama pihta selle sierra võimuga lati ning Zetec pumbaga.
Loodan et niihull see asi ple



Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus
Re: Ford Sierra GT RS-Style (Saaga jätkub)
Ei tohiks ka omavalmistatud käppade üle ininat olla. Vaja oleks kellegi päris keevitaja paberid letti visata ja joonis, mille järgi tehtud.
Muus osas ei tohiks Zeteciga mingeid probleeme olla, töömaht, kaal, võimsus on kõik Sierral läbi käinud tehasest.
Muus osas ei tohiks Zeteciga mingeid probleeme olla, töömaht, kaal, võimsus on kõik Sierral läbi käinud tehasest.
Sierra Is
Re: Ford Sierra GT RS-Style (Saaga jätkub)
Kui teema ametnikele huvi peaks pakkuma, siis tahavad nad sel juhul peale töö kvaliteedi veel garantiid selle kohta, et käppade materjal ja disain tagaksid nende vajaliku tugevuse. Aga kuskil euronõuete hulgas peaks olemas olema täitsa nimekiri juppidest, mida iseehitamise või ümberehitamise käigus ise ei tohi valmistada. Kui Maanteeameti tehnoosakonda helistada, äkki sealsed spetsialistid oskavad öelda, kas käppasid tohib ise teha.
esivedu tähendab tõmbamist
-
- aktivist
- Postitusi: 492
- Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
- Nimi: Markus
Re: Ford Sierra GT RS-Style (Saaga jätkub)
rekkamees kirjutas:Kui teema ametnikele huvi peaks pakkuma, siis tahavad nad sel juhul peale töö kvaliteedi veel garantiid selle kohta, et käppade materjal ja disain tagaksid nende vajaliku tugevuse. Aga kuskil euronõuete hulgas peaks olemas olema täitsa nimekiri juppidest, mida iseehitamise või ümberehitamise käigus ise ei tohi valmistada. Kui Maanteeameti tehnoosakonda helistada, äkki sealsed spetsialistid oskavad öelda, kas käppasid tohib ise teha.
Mina aru ei saa sellest käppade poliitikast.
Sierral on originaalis ALUMIINIUM käppad (W*F)
Nüüd kui laseksin rauast käpad teha siis peaks garantii olema ?
Minuarust peaks elukindlustus taskus olema pigem alumiinium originaal käppade kohapealt

Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus
Re: Ford Sierra GT RS-Style (Saaga jätkub)
Minu hinnangul ei tohiks mootori käppade purunemise korral isegi täie sõidu pealt miskit muud juhtuda, kui ehk kõva kolin kapoti alt. Mootor kukub loetud sentimeetrid allapoole sillatala peale ja arvatavasti ei hakkaks isegi miskit maas lohisema, ammugi veel, et mõni detail sõiduki liikumist ohtlikult mõjutaks. Seega oleks filosoofiliselt võttes mõistetamatu, kui asjapulgad keelaks isetegevuse selle koha pealt. Aga kui tõesti keelavad, siis on üldiselt lihtsam see E tähega detail kuskilt hankida, kui et hakata ise nõuete täitmisega punnitama.
esivedu tähendab tõmbamist
-
- aktivist
- Postitusi: 492
- Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
- Nimi: Markus
Re: Ford Sierra GT RS-Style (Saaga jätkub)
Tundub loogiline jah!rekkamees kirjutas:Minu hinnangul ei tohiks mootori käppade purunemise korral isegi täie sõidu pealt miskit muud juhtuda, kui ehk kõva kolin kapoti alt. Mootor kukub loetud sentimeetrid allapoole sillatala peale ja arvatavasti ei hakkaks isegi miskit maas lohisema, ammugi veel, et mõni detail sõiduki liikumist ohtlikult mõjutaks. Seega oleks filosoofiliselt võttes mõistetamatu, kui asjapulgad keelaks isetegevuse selle koha pealt. Aga kui tõesti keelavad, siis on üldiselt lihtsam see E tähega detail kuskilt hankida, kui et hakata ise nõuete täitmisega punnitama.
Igatahes see töökoda kus mu masin on sellega on ikka samas väga vedanud sest tüübid lasevad mul seal ise ka tegutseda ja pole kitsid.
Mina tegelen kapotialuse ja elektroonikaga teised keevituse ja plekitööga. Kusjuures needsamad vanad värvivad mul ka auto ära.
OK See põhja asi et miks nii lahti lõigatud jne väidab see töömees et kui teha siis juba korralikult ning põhi sai eest võetud selletõttu et igasse nurka ligipääseda.
Tundub samas ka loogiline.
Summat ma varjama ei hakka ja keevitus/keretöö 250 - 300 ning hinnasula seepärast et ka nende reklaam läheb tagaaknale... las ta siis olla

Kokkulepe on hetkel nii et auto keretöö peab olema valmis kindlasti märtsi lõpuks ja peale seda väline fix ja värvitöö aprilliks.
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus
-
- turist
- Postitusi: 4
- Liitunud: 17 Mai 2016, 23:05
Re: Ford Sierra GT RS-Style (Saaga jätkub)
Alumiinum käpad on tehtud just sellised sellejaoks et avariis järgi annaks.