1990 Ford P100, Tets
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 1990 Ford P100, Tets
käigukasti vahetusega sa pöördeid küll maha ei saa
erinevus on ainult esimestes käikudes, et koormaga kergem liikuma oleks saada, neljas on mõlemal otse ja 5 sama ülekandega
ainus võimalus pöördeid maha saada on tagasilla vahetus
erinevus on ainult esimestes käikudes, et koormaga kergem liikuma oleks saada, neljas on mõlemal otse ja 5 sama ülekandega
ainus võimalus pöördeid maha saada on tagasilla vahetus
Re: 1990 Ford P100, Tets
uuemad mt75-d on kiirema viiendaga. Sõltub muidugi mis seal all hetkel on.
Re: 1990 Ford P100, Tets
Praegune peaks olema tüüp 9 ja doonori oma samuti.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 1990 Ford P100, Tets
'98 edasi scorpadel 2,3bens ja 2,5tdiMrBungle kirjutas:uuemad mt75-d on kiirema viiendaga. Sõltub muidugi mis seal all hetkel on.
Re: 1990 Ford P100, Tets
Kiire guugel, no igaksjuhuks... kas ma eelmine kord tegin seda valesti, aga jah. Esimesed kaks käiku aeglasemad, kolmas ka sutike. Tegelikult see mind väga ei häiri, enamus sõite külavahel ja kodust tööle, mis samuti samas külas. Vahest ka taadsasse, mille teenindamiseks saigi ta ligi võetud.Tarmo kirjutas:käigukasti vahetusega sa pöördeid küll maha ei saa
erinevus on ainult esimestes käikudes, et koormaga kergem liikuma oleks saada, neljas on mõlemal otse ja 5 sama ülekandega
ainus võimalus pöördeid maha saada on tagasilla vahetus
Silda vahetama ei hakka.
Viimati muutis tets, 07 Veebr 2017, 23:46, muudetud 1 kord kokku.
Re: 1990 Ford P100, Tets
98 EDASI ei olnud enam scorpat. 98 oligi viimane tootmisaasta. Kiire 5-s tuli veidi varem, 98 tulid topeltsünkrod. Mul on omal praegu all diisli kastist konverditud kast kiire 5-ndaga, aga kahjuks ühekordsete sünkrodega.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 1990 Ford P100, Tets

kasutasin seda infoks, kuid jah scorpad lõpetati 98
Re: 1990 Ford P100, Tets
Juba paar päeva õhtuti nokitsetud. Tulemus siis selline, mootor koos juhtmestikuga maha roogitud.


Tulevane kriminaal ja rahvavaenlane olen ka vist. Kuri plaan on teine Sierra doonoriks teha, ning mis üle jääb, veel omakorda maha müüa. Ehk pääsen tingimisi...?
Sellega seoses siis küsimus, ega enam vist poolikut autot kokkuostus vastu ei võetagi, noh et peab täiskomplektne olema. Soovitavalt koos ülevaatuse ja kindlustusega vähemalt kuuks ajaks.
On kellegil kokkupuuteid viimasel ajal pool-komplekse (ainult veerev kere) auto mahakandmisega? Või on lihtsam aianurka seisma jätta ning iga kahe aasta tagant arvelt maha võtta?
Tulevane kriminaal ja rahvavaenlane olen ka vist. Kuri plaan on teine Sierra doonoriks teha, ning mis üle jääb, veel omakorda maha müüa. Ehk pääsen tingimisi...?
Sellega seoses siis küsimus, ega enam vist poolikut autot kokkuostus vastu ei võetagi, noh et peab täiskomplektne olema. Soovitavalt koos ülevaatuse ja kindlustusega vähemalt kuuks ajaks.
On kellegil kokkupuuteid viimasel ajal pool-komplekse (ainult veerev kere) auto mahakandmisega? Või on lihtsam aianurka seisma jätta ning iga kahe aasta tagant arvelt maha võtta?
-
- aktivist
- Postitusi: 250
- Liitunud: 11 Dets 2011, 06:16
- Asukoht: Harjumaa
Re: 1990 Ford P100, Tets
Tähtsust mootor ja asjad ei tohiks omada, oleneb kuidas viid. Alles enne lund , Sügisel sai viidud üks paljas mäda kere dokidega. Võeti vastu ja arvelt maha.
1995 Lexus LS400
1986 Ford Sierra iS mk1
1986 Ford Sierra iS mk1
Re: 1990 Ford P100, Tets
No loodame parimat, ma viskan selle diisli ka veel doonorile pagasnikusse siis peaks enam-vähem komplektne olema.Ken Pallav kirjutas:Tähtsust mootor ja asjad ei tohiks omada, oleneb kuidas viid. Alles enne lund , Sügisel sai viidud üks paljas mäda kere dokidega. Võeti vastu ja arvelt maha.
Kellel veel soovi, siis üle jääb starter, küttepump, pihustid ja muu selline pudipadi. Doonorautost saaks ka midagi... kel huvi, see küsib.
Re: 1990 Ford P100, Tets
Asi edeneb, täna sai juhtmestik ümber lapatud. Peaaegu kõik ''uue'' juhtmestiku pistikud sobivad. Ei sobinud piduri totsiku kaane pistik ning soojendusmootori oma. See oli huvitav, et doonoril olid isegi elektriakna valmidus esiustel. Muud otstarvet ma sealsetele ''tühjadele'' pistikutele ei leidnud.
Pilte kahjuks ei jõudnud teha.
Pilte kahjuks ei jõudnud teha.
Re: 1990 Ford P100, Tets
Täna sai siis juba niimoodi.

Tehtud:
*Mootor ja juhtmestik vahetatud.
*Uus juhtmestik vanaga paaritatud (tagatuled, kütuseandur)
Teha veel:
*Radikas, lõdvikud paigaldada
*Vana mudeli kaitsmekarbi uue kerega kokku istutamine. Suht erinevad. Vist saab kasutada uuema kaitsmeploki korpust ning vanema sisu.
*Süüteluku juhtmed kokku joota, olemasolev süütelukk ei hakanud ''uue'' juhtmestiku luku pistikuga kokku.
*Külgmistele suunatuledele vool vedada.
*Tagurdustuledele vool vedada.
*Gaasitross ära vahetada, tundub et diisli oma jääb lühikeseks.
*Väljalaske kollektorile uued tikkpoldid, siis püksid ja summuti alla säädimine. Loodan et saan olemasolevatest ühe korraliku alla.
*Salongi kokku panemine ja makile uue voolu vedamine.
*Paagist diisel tarvis kätte saada, paagi mahavõtmisest vist ei pääse?
Kui eelnev nimekiri tehtud siis plaanid suveks:
*Mootorivahetus ARK'is ära teha.
*Uus esiklaas.
*Uued rehvid, ette ja taha.
*Esimesed karbid lasta keevitada.
Siis peaks kaugelt vaadates juba enam-vähem olema. Kast tahaks natuke veel raualiimiga sorkimist, aga tõesti ei viitsi. Hiljem kunagi ehk...
Tehtud:
*Mootor ja juhtmestik vahetatud.
*Uus juhtmestik vanaga paaritatud (tagatuled, kütuseandur)
Teha veel:
*Radikas, lõdvikud paigaldada
*Vana mudeli kaitsmekarbi uue kerega kokku istutamine. Suht erinevad. Vist saab kasutada uuema kaitsmeploki korpust ning vanema sisu.
*Süüteluku juhtmed kokku joota, olemasolev süütelukk ei hakanud ''uue'' juhtmestiku luku pistikuga kokku.
*Külgmistele suunatuledele vool vedada.
*Tagurdustuledele vool vedada.
*Gaasitross ära vahetada, tundub et diisli oma jääb lühikeseks.
*Väljalaske kollektorile uued tikkpoldid, siis püksid ja summuti alla säädimine. Loodan et saan olemasolevatest ühe korraliku alla.
*Salongi kokku panemine ja makile uue voolu vedamine.
*Paagist diisel tarvis kätte saada, paagi mahavõtmisest vist ei pääse?
Kui eelnev nimekiri tehtud siis plaanid suveks:
*Mootorivahetus ARK'is ära teha.
*Uus esiklaas.
*Uued rehvid, ette ja taha.
*Esimesed karbid lasta keevitada.
Siis peaks kaugelt vaadates juba enam-vähem olema. Kast tahaks natuke veel raualiimiga sorkimist, aga tõesti ei viitsi. Hiljem kunagi ehk...
Re: 1990 Ford P100, Tets
Täitsa tubli progress ju. Lihtsalt hääle pärast muidugi võiks seal olla mõni vana kooli v6 + automaat 

Re: 1990 Ford P100, Tets
Ja see pruun juhe on? Kuskilt rooli alt tuleb, signaal ehk?

Re: 1990 Ford P100, Tets
peaks olema jah.tets kirjutas:Ja see pruun juhe on? Kuskilt rooli alt tuleb, signaal ehk?
'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen