Sierra tuunimine
Sierra tuunimine
Ahhoi!
Tahtsin teada, kas üldjuhul Sierra kere peab vastu sellele, kui katus maha lõigata või hakkab väga palju keskelt painduma? Ehk peaks uksed kinni keevitama? Sõber soovitas puust prussi traatidega alla siduda. Ma pole päris kindel selles. Kui ma lõikama ja keevitama hakkan, kas peaks paagi tühjaks tegema või ei ole oluline?
Tahtsin teada, kas üldjuhul Sierra kere peab vastu sellele, kui katus maha lõigata või hakkab väga palju keskelt painduma? Ehk peaks uksed kinni keevitama? Sõber soovitas puust prussi traatidega alla siduda. Ma pole päris kindel selles. Kui ma lõikama ja keevitama hakkan, kas peaks paagi tühjaks tegema või ei ole oluline?
Re: Sierra tuunimine
Lennukaid motteid on pidupaeval ikka hea lugeda 
Tee kindlasti ja kasuta tammepuust prusse- need on tugevad! Vaata et tegemistest pilte teed! Sama ka nitroehituse kohta. Effekti mottes on vajalik ka video nitrost!

Tee kindlasti ja kasuta tammepuust prusse- need on tugevad! Vaata et tegemistest pilte teed! Sama ka nitroehituse kohta. Effekti mottes on vajalik ka video nitrost!
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra tuunimine
Hea oleks hoopis kui sõber kõrval filmib, sõber saab siis kovasti vaatamisi youtubes ja sina vbl darwini auhinna.
Re: Sierra tuunimine
Milleks ültse katuse maha võtad?
Re: Sierra tuunimine
Tavaliselt on sellise tuuningu eesmärk, et kärbsed saaksid vabalt ühest kõrvast sisse ja teisest välja lennata.KevinAro kirjutas:Milleks ültse katuse maha võtad?
esivedu tähendab tõmbamist
Re: Sierra tuunimine
Okei-okei. Eks ma siin nalja rebin rohkem, nagu nupukamad mehed aru on saanud. Aga tegelikult on plaanis küll puhkuse ajal üks pill ette võtta, täiesti totraks muuta ja vanas karjääris ribadeks sõita. Katuse osas tahaks täitsa reaalset vastust kuulda. Kui juba, siis kabriolett. Olen näinud palju naljakaid kaadreid ja kuulnud palju huvitavaid jutte sellest, kuidas katus maha lõigatakse ja auto nö. pooleks murdub või keskelt vetruma hakkab. Tõenäoliselt peaks uksed ikkagi kinni keevitama, kuid kas sellest piisab? Ehk peaks ka paar toru kuskile lisama?
Kordan: Olen peaaegu täie mõistuse juures mees ja tahan puhkuse ajal lihtsalt ühe auto hävitada, kõhu lahti naerda ja hiljem rusud vanametalli pähe müüa.
Kordan: Olen peaaegu täie mõistuse juures mees ja tahan puhkuse ajal lihtsalt ühe auto hävitada, kõhu lahti naerda ja hiljem rusud vanametalli pähe müüa.
Re: Sierra tuunimine
Kunagi sugulane võttis Datsun Cherryl põlluralliks päiksepaiste nautimise mõttes katuse maha. Kui uksed kinni olid, sai rallida küll. Kui mõlemalt poolt korraga lahti tegid, siis vajus natuke ära, aga kuna Datsun oli esiveoline, ei kottinud see kedagi. Uksest tõstes sai kinni jälle. Kui auto üle kaela juhtud keerama, on ilma katuseta versioonis surmasaamise võimalused kümneid kordi suuremad.
Su mootoriteema kohta seal teises rubriigis niipalju, et mootori õhkulaskmiseks on Sinu poolt mainitutest efektiivsemaid meetodeid olemas. Õigupoolest, Sinu mainitud meetodid pigem vist isegi takistavad korraliku paugu tegemist. Kui just seisvat mootorit umbselt eetrit täis ei lase ja sedaviisi asja plahvatama ei pane. Kui tahad mootori kallal efektiivseid lollusi teha, võid aretada näiteks veepritse. Peaks olema lihtsalt ja odavalt teostatav, kui natuke leiutada. Selle kohta loe siit (inglise keeles): http://en.wikipedia.org/wiki/Water_inje ... 8engine%29
Pärast võid kogemusi jagada, palju реrsеdüno järgi hinnates jõudu juurde tuli ja kuidas mootor lõpuks õhku lendas.
Su mootoriteema kohta seal teises rubriigis niipalju, et mootori õhkulaskmiseks on Sinu poolt mainitutest efektiivsemaid meetodeid olemas. Õigupoolest, Sinu mainitud meetodid pigem vist isegi takistavad korraliku paugu tegemist. Kui just seisvat mootorit umbselt eetrit täis ei lase ja sedaviisi asja plahvatama ei pane. Kui tahad mootori kallal efektiivseid lollusi teha, võid aretada näiteks veepritse. Peaks olema lihtsalt ja odavalt teostatav, kui natuke leiutada. Selle kohta loe siit (inglise keeles): http://en.wikipedia.org/wiki/Water_inje ... 8engine%29
Pärast võid kogemusi jagada, palju реrsеdüno järgi hinnates jõudu juurde tuli ja kuidas mootor lõpuks õhku lendas.
esivedu tähendab tõmbamist
Re: Sierra tuunimine
Sierraga selliseid nalju ei tehta!
Sierra on ikka tõsisemate inimeste auto.
Sierra on ikka tõsisemate inimeste auto.
Re: Sierra tuunimine
sierraga on tehtud sellist nalja juba.


Re: Sierra tuunimine
no see on korralikult tehtud,,, ta tahab romutamise eesmärgil 

Re: Sierra tuunimine
Sierrat kabrioks ei ole teinud. Mossesid ja sikse olen teinud.Kasutanud erinevaid lahendusi.Mosse ilma katuseta kui uksed lahti hakkas ikka päris korralikult läbi painduma. Tagumised uksed keevitasime kinni esimesel autol. Esi uste kohalt paindus ikka läbi ja sõites väändusid auto esi ja taga osa omavahel päris palju. Teisele mossele sai keevitatud küljekarpide asemele suured nelikant torud ja kardaani tunnelile torudest lisatugevdused ja veel mõningaid tugevdusi. Materjali üle 10 meetri sai sinna keevitatud. Kahe uksega datsunil lõikasime uste alumistest servadest 15 cm ära ja tegime karpe sellevõrra kõrgemaks ja lisasime keskele ka tugevduse. Roostest puretud sirje kerel võite kõik uksed kinni keevitada, ukse postid jäävad ka külgepidi ikka korralikult läbi painduma.
-
- aktivist
- Postitusi: 492
- Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
- Nimi: Markus
Re: Sierra tuunimine
1 hea nali mida olen disla peal testinud ja toimis küll aga vat seda peab ettevaatlikult kasutama... vea peenike kummivoolik õhukopsikust salongi. pane selle otsa breakecleaner kõrs... tunned et jõudu pole enam siis las kõrvalistuja laseb seda natuke ja osaa kus pöörded tõusevad 

Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus
Re: Sierra tuunimine
Ehh, ma mõtlesin sama asja. Ainult teisel eesmärgil, et raiska hommikul käima saaks.Tuninparts kirjutas:1 hea nali mida olen disla peal testinud ja toimis küll aga vat seda peab ettevaatlikult kasutama... vea peenike kummivoolik õhukopsikust salongi. pane selle otsa breakecleaner kõrs... tunned et jõudu pole enam siis las kõrvalistuja laseb seda natuke ja osaa kus pöörded tõusevad
-
- aktivist
- Postitusi: 492
- Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
- Nimi: Markus
Re: Sierra tuunimine
mhm sama võib ka käjjamiseks kasutada AGA see kui disla omal jõul ei käivitu ei ole enamasti pumba viga vaid kõrgsurve pumba asendi viga. justnimelt isegi 1mm on väga suur liigutus ja sellest piisab et osad masinad ei käivitutets kirjutas:Ehh, ma mõtlesin sama asja. Ainult teisel eesmärgil, et raiska hommikul käima saaks.Tuninparts kirjutas:1 hea nali mida olen disla peal testinud ja toimis küll aga vat seda peab ettevaatlikult kasutama... vea peenike kummivoolik õhukopsikust salongi. pane selle otsa breakecleaner kõrs... tunned et jõudu pole enam siis las kõrvalistuja laseb seda natuke ja osaa kus pöörded tõusevad

Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus
-
- kasutaja
- Postitusi: 69
- Liitunud: 21 Dets 2015, 23:36
Re: Sierra tuunimine
Oskab keegi öelda mis esituledega tegu on? Tunduvad suvalise masina kandilised tuled ette poogitud lihtsalt.
Sierra 84a
Sierra 1.6 86a
Scorpio 2.9 89a
Scorpio 2.9 92a
Sierra 1.6 86a
Scorpio 2.9 89a
Scorpio 2.9 92a