Aga osta siis mõni ja proovi järgi

Seda küll, aga vale õli aitab raua väsimisele kaasa. Sierra pole selles suhtes minu kogemuse põhjal küll eriti tundlik, kuid üldplaanis on asi minu teadmiste järgi nii, et kui õli on konkreetse mootori jaoks liiga vedel, kulub mootor kiiremini ära, kui aga liiga paks, lisab see kütusekulu ja raskendab külmkäivitamist. Sellepärast püüavadki õlitootjad loodusseadustega võideldes teha sellist kraami, et selle viskoossus oleks igal temperatuuril võimalikult samasugune. Kaasaegsed eriti vedelad õlid on aga ikkagi mõeldud uutele sõidukitele, mille mootoridetailide valmistamistäpsus ja pinnaviimistlus sellise õli kasutamist võimaldab.Henn kirjutas:enne oma mk1 2L pinto ümberehitamist sõitsin 4a. Eneos 5w40-ga. Õlist tingitud probleeme ei esinenud ja talvel paksuks ei läinud. Eelmiste Sierrade puhul valasin vapsee kõike mis maitselt ja välimuselt meenutasid õli. Kõik võttis vastu. kõlmkäivitus, õlikulu, tossamine on kõik tegelt raua väsimisest tingitud probleemid.
keegi334 kirjutas:Selle musta kaane all
https://www.upload.ee/image/7477653/IMG ... 203216.jpg
Sierral väga ei taha mahtuda ilma kapotitala maha lõikamata minuteadaJaanus kirjutas:Kas lihtsam ei oleks siis mootorit kastiga maha võtta, kui kasti kaldus auto alt välja sikutada?
Tuleb lõikamata. Kapott võib ette jääda ainult.keegi334 kirjutas:Sierral väga ei taha mahtuda ilma kapotitala maha lõikamata minuteadaJaanus kirjutas:Kas lihtsam ei oleks siis mootorit kastiga maha võtta, kui kasti kaldus auto alt välja sikutada?