Käesoleva teema "peasüüdlane". 1,8 td, 1991.a. Läbisõit hooldusraamatu ja maanteeameti koduka järgi 81000. Ostetud uuena Eestist, isegi numbrimärgid on selleaegsed ehk raudplekist. Minu kätte jõudis 5 aastat avariilisena seisnuna sel talvel osta.ee kaudu. Saaga alguse kohta siin ja siin. Ärge laigulisele värvkattele tähelepanu pöörake, ma pole mingi asi automaaler ja üldse on värviparandused kuuri ees muruplatsil tehtud. Kapott ja vasak esitiib lähevad mingil ajal vahetusse, sest autoga kaasa antud kapotile oli suure ootamisega auk sisse roostetanud ja vasak esitiib on mingi varasema avarii tagajärjena paksu pahtli all.

Talvel ostes oli selline:


Vähene läbisõit, kere ja tehnika väga hea seisukord (v.a. avariilisus) oli peapõhjus, miks ma sellega üldse jändama hakkasin. 1,8 td mootor ise on (pool)surnult sündinud asi, aga niikaua, kuni ennast kenasti üleval peab, võib temaga väikse kütusekulu pärast sõita küll. Sõidumugavust silmas pidades sai roolivõim külge aretatud, sest kui 90. aastate alguses Eestis üldse uusi autosid osteti, olid need nii vähese varustusega, kui võimalik, et aga odavamalt saaks. Seegi eksemplar on tehasest tulnud madalaima võimaliku varustustasemega, tagaluugil on selle kohta lakooniline tähis c.
Minu igapäevane liikur. 2,0 ohc efi pritsega, 1992.a. Pildistatud vahetult pärast vihma, sellepärast paistab nii kirju.

Minu kätte jõudis 2013 sügisel. Omanikul oli plaan Kuusakoskisse viia, sain kaaluhinnaga. Kerel siin-seal väikest mäda, aga pole hullu. Küljekarpe ja parempoolset koopakaart sai kohe pärast ostmist lapitud, nüüd on sumpa kohalt põhjatala auklikuks läinud. Esitiivad on ka pehmevõitu, aga siiamaani püsivad veel küljes. Ootan, et kui talvel kuskil rajal näpu vahelt ära läheb, on rohkem põhjust parandada või juppideks teha. "Ootamise" käigus sai mingil ajal lsd differ külge pandud, pärast seda sõit omajagu lõbusam. Plokikaanele võiks viili sisse ajada, (loe portida) aga pole mõttest tegudeni veel jõudnud.
Siin üks pilt 2014.a. sügisest, kahe hobisõiduki hooaegade teatepulga üleandmiselt. Ostes oli Sierra enamvähem sama nägu, v.a. iluvõre, see oli siis tavaline, ribidega.

2015 kevadel oli juba selline. Värvitud kodus, kuuri ees, Tikkurila panssarimaali plekk-katuse värviga. Noh, Sierral on ju plekk-katus.



Väike möödunudsuvine heinategu samal päeval, kui talumehed Toompeal käisid. Oleks pidanud koorma päev varem tegema, oleks ka saanud minna.


Kaks maanteekõlbulikku Sierrat. Sinisega hakkab naine tööl käima, tal iga päev 40 km sõita, saab kütusekulu ehk vähe madalamaks.

Veel üks projekt. Ostsin tuksis mootoriga, see sai pealt maha tõstetud ja mõttes on ammu ootav 2,3 d aiste vahele tõsta. Kere on suhteliselt hea, pagasniku alustel taladel ja küljekarpidel tulid torkimisega pehmed kohad välja, need sai ära parandatud. Praegu seisab huvi-vajaduse ootel.

Ostsin sellisena ehk peale lammutamise pole pealtnäha midagi muutunud. Kere keevitus paistaks siis välja, kui neid kohti pildistaks.

Kohe näha, et vanad sõbrad.

