
Ford Sierra 2.0 DOHC 90 "Sirje" - karelkasper
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 90 "Sirje" - karelkasper
Üks variant on termostaat keevasse vette panna ning näed ära, kas toimib või mitte 

'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
-
- kasutaja
- Postitusi: 84
- Liitunud: 05 Jaan 2016, 20:47
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 90 "Sirje" - karelkasper
Temperatuuri seier kergelt kõigub vahetevahel. Eelmine termostaat oli ilmselt pidevalt lahti ja mootorit ei saanudki soojaks, laiskuse tõttu oli vahepeal isegi papp radika ees. Eks ma vaatan, mis mul seal edasi toimub, auto pole väga palju sõitnud ka vahepeal.
-
- kasutaja
- Postitusi: 84
- Liitunud: 05 Jaan 2016, 20:47
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 90 "Sirje" - karelkasper
Küsimus: kus kohast osta uus jagaja kaas ja rootor? Fixus pakub originaali, aga hirmus kallis. Kui kellelgi on uut pakkuda, siis võib märku anda.
Muidu aga sõidab Sirje täitsa hästi.
Muidu aga sõidab Sirje täitsa hästi.
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 90 "Sirje" - karelkasper
raunexkarelkasper kirjutas:Küsimus: kus kohast osta uus jagaja kaas ja rootor? Fixus pakub originaali, aga hirmus kallis. Kui kellelgi on uut pakkuda, siis võib märku anda.
Muidu aga sõidab Sirje täitsa hästi.
-
- kasutaja
- Postitusi: 84
- Liitunud: 05 Jaan 2016, 20:47
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 90 "Sirje" - karelkasper
Avasin Alvadi eepoe ja uurisin asja. Fixuses öeldi, et saada ainult originaal BOSCH ja maksma läheb koos kõigega umbes 150€. Alvadis on Beru ja BOSCH tükid täitsa olemas, viimane neist kõige kallim, kaas ja rootor umbes 30€. Seega tuleb uurida, kas saab Alvadist vajalikud tükid.
-
- kasutaja
- Postitusi: 84
- Liitunud: 05 Jaan 2016, 20:47
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 90 "Sirje" - karelkasper
Sierra on pandud kirja üritusele Yountimer Camp. Enne näitust soovisin saada valmis talvel ostetud udutuledega stange, mis oli suhteliselt halvas seisus. Stangel oli palju auke ja ühe tule reflektor oli rooste poolt kahjustatud. Stange taastamine algas talvel, siis sulatasin kõik augud kinni. Aja puuduse tõttu jäi aga stange nukralt oma aega ootama. Umbes nädal tagasi sai see jälle üles otsitud ja "nühkima" hakatud. Stange sai tehtud vanast värvist puhtaks ning kaetud plastiku krundiga.

Seejärel sai pritspahtel peale lastud, et oleks võimalik lahti saada plasti "mustrist". Toorik vajas ka pahtlit, mida sai suhteliselt palju stangele kantud.

Kui kõik pahteldused said lõpuks tehtud, lasin epokrundi peale.

Ning peale viimase kihi matistamist jõudis värvimise ja lakkimise aeg kätte.
Alusvärv:

Metallik:

Lakk:



Tule reflektori tegin sprey kroomiga. Proovisin alguses katta kergelt märja kroomi lakiga, aga see ei toonud soovitud tulemust, kroom läks väga palju tumedamaks, mitte ei hakanud läikama paremini. Seega sai uuesti kroomitud, millega jäin rahule, kroom on täitsa ilus ja peegeldab valgust hästi, läbi klaasi pole migit vahet näha. Mõned pildid ka:


Tuledele sai lüliti ka pandud

Lisaks sellele sai auto kaetud vahaga, nüüd peaks jälle päris hästi läikima. Reedel peaks jõudma uus jagaja kaas ning rootor. BOSCH oma ei old ikkagi saada, kaas on Toprani oma ja rootor mingi itaalase tehtud.

Seejärel sai pritspahtel peale lastud, et oleks võimalik lahti saada plasti "mustrist". Toorik vajas ka pahtlit, mida sai suhteliselt palju stangele kantud.

Kui kõik pahteldused said lõpuks tehtud, lasin epokrundi peale.

Ning peale viimase kihi matistamist jõudis värvimise ja lakkimise aeg kätte.
Alusvärv:

Metallik:

Lakk:



Tule reflektori tegin sprey kroomiga. Proovisin alguses katta kergelt märja kroomi lakiga, aga see ei toonud soovitud tulemust, kroom läks väga palju tumedamaks, mitte ei hakanud läikama paremini. Seega sai uuesti kroomitud, millega jäin rahule, kroom on täitsa ilus ja peegeldab valgust hästi, läbi klaasi pole migit vahet näha. Mõned pildid ka:


Tuledele sai lüliti ka pandud

Lisaks sellele sai auto kaetud vahaga, nüüd peaks jälle päris hästi läikima. Reedel peaks jõudma uus jagaja kaas ning rootor. BOSCH oma ei old ikkagi saada, kaas on Toprani oma ja rootor mingi itaalase tehtud.
-
- kasutaja
- Postitusi: 84
- Liitunud: 05 Jaan 2016, 20:47
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 90 "Sirje" - karelkasper
Samuti sai tegeletud ka jootmisega


-
- kasutaja
- Postitusi: 84
- Liitunud: 05 Jaan 2016, 20:47
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 90 "Sirje" - karelkasper
Mure. Auto ei taha enam ilusti sõita, jätab vahele, jõnksutab, seda on näha ka tahhomeetrilt. Olen kindel, et viga on väntvõlli asendianduris. Andurit oleks kohe vaja kuskil Tallinna ümbruses, et saaks ilusti osa võtta Youngtimer orienteerumisest, ise olen Keila lähedal. Andke endast märku, kellel selline tükk DOHC mootorile olemas on.
Päikest!
Päikest!
-
- kasutaja
- Postitusi: 84
- Liitunud: 05 Jaan 2016, 20:47
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 90 "Sirje" - karelkasper
Õhtust!
Auto hakkas viimasel ajal väga palju kütust tarvitama, vahepeal ajas sinist ka välja, gaasi kulu oli umbes 14l sajale, ilmselgelt oli midagi valesti. Lambda anduri vahetus parandas olukorda, hetkel sõitnud eriti ei ole, seega kütuse kulu ei tea, aga olukord tundub paljulubav.
Kuna talv hakkab lähenema, siis vaja mõelda uue jooksu rataste peale. Kuna velgi vähe, siis sai üks komplekt juurde toodud. Velgedeks osutus Alessio viie kodaraga veljed, mis on 15" läbimõõduga ning laiust on 7" jagu. Velje ET on 38.


Nagu ikka, näeb toode pildi peal väga hea välja, reaalsus on tavaliselt aga hoopis midagi muud, nii ka nende velgede puhul. Seega oli vaja hakata jälle nühkima. Veljed said puhastatud ja krunditud.

Seejärel sai velgi nühitud ja sisemistele pindadele pandud kahekomponendiline must pinnakattevärv.

Velje esimesel poolel oli võimalik näha kahevärvilist värvikombinatsiooni, mis aga ei pakkunud pinget, mõtteis oli midagi veidi teistsugust.

Soov oli teha kodarate vahed kere värvi.


Seejärel katsin matiks nühitud punase värvi peal oleva laki kinni ja lasin kodarate peale Passati värvimisest üle jäänud värvi. Kohe peale värvimist eemaldasin teibi ja lakkisin terve velje pealt poolt üle.



Sellised said siis need veljed. Plaan on nende peale panna suverehvid ning 14" hetkel all olevad veljed korda teha ja talveks alla panna. On ka üks küsimus: Mis mõõdus rehvi peaksin ma 15" veljele panema? Kas 195/65? Ega liiga kõrge ei ole? Kas see velg üldse Sierra alla probleemideta mahub?
Aga muidu Sierra on täitsa hea auto, kui on valmis koostööd tegema.
Päikest!
Auto hakkas viimasel ajal väga palju kütust tarvitama, vahepeal ajas sinist ka välja, gaasi kulu oli umbes 14l sajale, ilmselgelt oli midagi valesti. Lambda anduri vahetus parandas olukorda, hetkel sõitnud eriti ei ole, seega kütuse kulu ei tea, aga olukord tundub paljulubav.
Kuna talv hakkab lähenema, siis vaja mõelda uue jooksu rataste peale. Kuna velgi vähe, siis sai üks komplekt juurde toodud. Velgedeks osutus Alessio viie kodaraga veljed, mis on 15" läbimõõduga ning laiust on 7" jagu. Velje ET on 38.


Nagu ikka, näeb toode pildi peal väga hea välja, reaalsus on tavaliselt aga hoopis midagi muud, nii ka nende velgede puhul. Seega oli vaja hakata jälle nühkima. Veljed said puhastatud ja krunditud.

Seejärel sai velgi nühitud ja sisemistele pindadele pandud kahekomponendiline must pinnakattevärv.

Velje esimesel poolel oli võimalik näha kahevärvilist värvikombinatsiooni, mis aga ei pakkunud pinget, mõtteis oli midagi veidi teistsugust.

Soov oli teha kodarate vahed kere värvi.


Seejärel katsin matiks nühitud punase värvi peal oleva laki kinni ja lasin kodarate peale Passati värvimisest üle jäänud värvi. Kohe peale värvimist eemaldasin teibi ja lakkisin terve velje pealt poolt üle.



Sellised said siis need veljed. Plaan on nende peale panna suverehvid ning 14" hetkel all olevad veljed korda teha ja talveks alla panna. On ka üks küsimus: Mis mõõdus rehvi peaksin ma 15" veljele panema? Kas 195/65? Ega liiga kõrge ei ole? Kas see velg üldse Sierra alla probleemideta mahub?
Aga muidu Sierra on täitsa hea auto, kui on valmis koostööd tegema.
Päikest!
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 90 "Sirje" - karelkasper
Eelmised veljed olid mul vist ET 37-ga, samuti 15x7", ees käis 195/65 rehv igatahes vastu püstakut ja ratast alla ei saanudki
selle vastu aitas suur haamer. Tagasillal probleeme polnud. Aga 185 rehviga peaks ees vast hakkama saama?
Kenad veljed, ehe näide kuidas millestki igavast saab väga ilusa tulemuse

Kenad veljed, ehe näide kuidas millestki igavast saab väga ilusa tulemuse

Viimati muutis JanekE, 20 Aug 2017, 23:54, muudetud 1 kord kokku.
'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 90 "Sirje" - karelkasper
Ise kasutan 195/55/15 rehve ja paremale keerates käib vastu logarit aga vasakule keerates mitte. Võib asi ka kokkujooksus olla muidugi
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 90 "Sirje" - karelkasper
tehase mõõule vastab 195/55 r15
-
- kasutaja
- Postitusi: 84
- Liitunud: 05 Jaan 2016, 20:47
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 90 "Sirje" - karelkasper
Täna proovisin oma 15x7" velge ette ilma rehvita. Püstaku vahel on selline kobe sentimeeter ja kibeke on tiiva ääre alt väljas. Nüüd juba kahtlen, kas 195 lai rehv ikka mahub alla. Kas 185 lai rehv jääb väga hirmus 7" laia velje peale? Mõni päev ehk saan proovida vanaema Mondeo rattaid alla, seal peaks olema 195 lai rehv, muid tähtsaid mõtte hetkel ei tea.
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 90 "Sirje" - karelkasper
195 lai mahub ära vabalt
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 90 "Sirje" - karelkasper
sõltub velje offsetis ja rehvi profiilistkeegi334 kirjutas:195 lai mahub ära vabalt