Auto sai soetatud "daily" eesmärgil, kuid hakkab ikkagi sinna "projekti" alla suunduma. Kunagi nooremana omasin luukpära 2.0 74kw-st Sierrat ja kuna see väga meeldis, siis pisik jäi endiselt sisse. Kuna sõber tõi endale rallitamiseks Sierra, siis oli kohe pilt selge, et tahan ise ka uuesti Sierrat omada. Tegin ostukuulutuse ja siitsamast foorumist tehti pakkumine, käisime vaatamas ja tõime ära.
Autost endast: kapoti all pesitseb 2.0 DOHC 88kw-ne mootor. Mingeid lisasi tal ei ole, ei oska ka öelda mis see "LX" tähendada võiks

Hetkel on ainult mõned kehvad pildid, lähiajal proovin korralikumad teha.
Auto tegelikult ei ole nii madal, puhtjuhuslikult on igal pildil autos istunud inimesed

Tehtud tööd:
- Originaalkõlarid asendasin Alpine Type-G kõlaritega, taha lisatud Alpine Type-G ovaalid. Kõik kõlarid jooksevad läbi võimu. Lisasin Pioneeri maki, aux/usb väljundiga.
- Vahetatud kütusepump, kuna eelmine, või üleeelmine omanik, täpselt ei tea, oli mingil põhjusel "ehitanud" paagivälise pumba kapoti alla. Auto puterdas hirmsasti ja lõppudelõpuks ei tahtnud enam käivituda.
- Kohe pärast pumba vahetust hakkas kardaan all värisema, kahtlustasime kardaanivahepukki, aga selgus, et keegi oli kardaani valesti kokku pannud ning kaks kardaani tikkpolti olid lihtsalt ära murdunud. Tellisin siiski uue kardaanivahepuki ja Facebooki vahendusel leidsin ka uued tikkpoldid.
- Mingiaeg värvisin veljed ära, kuna originaalvärv ei pakkunud pinget. Veljed värvisin spreiga. Krunt, värv, tera ja lakk.
Uus värv:
- Sõbraga eemaldasime ka natuke roostet kapotilt ja juhipoolsetelt ustelt. Pilti ma töödest kahjuks ei teinud.
- Ja eile sai tehtud keemiline pesu istmetele:
Tegemist vajavad tööd/tulevikuplaanid:
- Mootoril lekib õli karteritihendi vahelt.
- Vahel viskab tagant sinist, tavaliselt just siis, kui auto on käies seisnud mõningat aega, sõiduajal pole kordagi tulnud. Ehk selle aasta veab läbi kuni kevadeni, siis saab lahkama hakata.
- Karbid vajavad tähelepanu, läbi ei ole, aga vajavad lappimist altpoolt. Tegin karbid kivikaitse ja mastiksiga üle, et hullemaks ei läheks, hetkel pole aega, et neile tähelepanu pöörata ja auto on
põhimõtteliselt igapäev sõidus, seega ei tahaks hetkel auto pikemaks ajaks seisma jätta. Karbi tagumisi otsi on juba keegi lappinud.
- Mingiaeg võiks leida RS stange ja laiendid.
- Kevadel võib-olla kerge madaldus.
- Talveks tuleks meisterdada (või osta) karterikaitse.
- Keegi on pehmelt öeldes sumbuti üle t*ra alla keevitanud, sellele tuleks tähelepanu pöörata, kuna kõriseb, käis vist vastu diffrit, kui gaasi anda.
- Mehisema lõpupüti võiks soetada.
- Pagassivaibad tuleb uued soetada, kuna ostes auto haises seest väga hullult, pagasnikust rääkimata.
- Kõlarid vilisevad sõidu ajal, arvatavasti kas genekas, aku, või on kuskil halb mass/ühendus. Pole täpsemalt jõudnud lahata, mis viga võiks olla.
Üldiselt on auto oma vanuse kohta suhteliselt sile, auto liigub edasi väga mehiselt, sirgjooneliselt ja ka külg ees.

Ootan igasugust tagasisidet ja/või küsimusi,
Daniel.