Sierra 2.9 12V 92a Faric
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra 2.0 Dohc 92a Faric
see käis vist vastupidi keermega
Re: Sierra 2.0 Dohc 92a Faric
Miskit on jälle tehtud paari päevaga, 'uue' mootori kood on BRD, teisel aga BRE, muud erinevust peale kütuselati ei täheldanud. Vast mingeid muid üllatusi ei tule ka. 'Uuel' küll väntvõlli ja pikilõtku osa on väga hea, aga silindritel juba sõrmega tuntav rant üles kulunud, teisel see osa just oli parem. Hetkel jääb nii nagu on, läheb uute tihenditega kokku.
Plokikaaned ja sisselase lähevad BRE omad, täna õhtuks äkki jõuab kola kohale ka, siis saab otsast kokku laduma hakata.
Õlivanni lasin traatharjaga puhtaks ja tõmbasin hammeritega üle, plekist siiski ja mingigi kaitse läbiroostetamise vastu
Sisselase sai ka enam-vähem puhtaks küüritud. Päris 100% puhtust ja korralikust taga ei hakka ajama, aga võiks siiski talutavalt puhas olla.
Mis veel teha on:
-Plokk ise puhtaks küürida, seda värviga plötserdama ei hakka
-Klapikambrikaaned puhtaks ja mingi neutraalne värv peale
-Sisselase pealmine osa ka enamvähem puhtaks
-Tihendid ja simmerid ära oodata ja hakata kokku panema mootorit
-Mootori juhtmestik üle vaadata, paar kärssand karva seal paistis ja skeemid kokku ajada, kuidas sierra peal toimima saada asi.
-Käigukast kas type9 diisli oma vaja leida ja v6 koda külge või praegusele sierra tagaots panna, et spido tööle saaks
Ja sis egast muud kui tuleb see dohlakas minema visata sealt kapotialt ja vähe tummisem asi peale.
Pildimaterjali saan õhtul panna, ei oska telefoniga imgurist neid pilte siia panna.
Plokikaaned ja sisselase lähevad BRE omad, täna õhtuks äkki jõuab kola kohale ka, siis saab otsast kokku laduma hakata.
Õlivanni lasin traatharjaga puhtaks ja tõmbasin hammeritega üle, plekist siiski ja mingigi kaitse läbiroostetamise vastu

Mis veel teha on:
-Plokk ise puhtaks küürida, seda värviga plötserdama ei hakka
-Klapikambrikaaned puhtaks ja mingi neutraalne värv peale
-Sisselase pealmine osa ka enamvähem puhtaks
-Tihendid ja simmerid ära oodata ja hakata kokku panema mootorit
-Mootori juhtmestik üle vaadata, paar kärssand karva seal paistis ja skeemid kokku ajada, kuidas sierra peal toimima saada asi.
-Käigukast kas type9 diisli oma vaja leida ja v6 koda külge või praegusele sierra tagaots panna, et spido tööle saaks
Ja sis egast muud kui tuleb see dohlakas minema visata sealt kapotialt ja vähe tummisem asi peale.
Pildimaterjali saan õhtul panna, ei oska telefoniga imgurist neid pilte siia panna.
Re: Sierra 2.0 Dohc 92a Faric
Siukest korralikku löga koguneb ajaga ikka mootorisse 







Re: Sierra 2.0 Dohc 92a Faric
no see on ju teada tuntud fakt, et FORD on liiga s'tt auto, et sinna korralikku õli panna ja peale garantiiaja lõppu enam õli ei pea vahetama, siis lihtsalt mingi 150 tuhande peal valatakse natuke juurde
Ilma naljata. Mul vist mingi 10 v6 cosworthi käest läbi käinud ja vbl 14-15 2,0...2,9 12V mootoreid. Cossudest on mootor seest puhas olnud ainult ühel mootoril. Vana kooli colognedel vbl 4..5-l.

Ilma naljata. Mul vist mingi 10 v6 cosworthi käest läbi käinud ja vbl 14-15 2,0...2,9 12V mootoreid. Cossudest on mootor seest puhas olnud ainult ühel mootoril. Vana kooli colognedel vbl 4..5-l.
Re: Sierra 2.0 Dohc 92a Faric
Mul on üks disla kast ja v6 koda "üle", sul on scorpa el. spidoga kast?
'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Re: Sierra 2.0 Dohc 92a Faric
Õli vahetavad nõrgad ainult, tugevad sõidavad võiduka lõpuni.MrBungle kirjutas: 15 Veebr 2018, 22:21 no see on ju teada tuntud fakt, et FORD on liiga s'tt auto, et sinna korralikku õli panna ja peale garantiiaja lõppu enam õli ei pea vahetama, siis lihtsalt mingi 150 tuhande peal valatakse natuke juurde![]()

Mul on jah scorpa el. spidoga kast, kas tahad vahetada?Jaanus kirjutas: 15 Veebr 2018, 23:01 Mul on üks disla kast ja v6 koda "üle", sul on scorpa el. spidoga kast?
----------------------------------
Täna sai asi nii kaugele, et üks plokikaas on vinks-vonks ja plokile kinnitatud. Veel sai plokki küüritud ja mõnele roostes detailile värskem ilme antud.

Re: Sierra 2.0 Dohc 92a Faric
Pmst võib ka, vahet ei ole kumb mul vedeleb

'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Re: Sierra 2.0 Dohc 92a Faric
Kuis sel v6-l klappide reguleerimine käib?
Re: Sierra 2.0 Dohc 92a Faric
Surfasin siin endal vanapaberite hunnikust läbi, lootes leida ühest vastust, et mis juhe millega ühendada aku-tagustest stepslitest. Kuid ei ole head vastust anda.
Mul oli auto kere 12/90.a, seega ilmselt oleks nagunii erinevused sees juhtmetes. Minu autol oli 3 stepslit aku taga: 8- ;6- ja 4-klemmiline.
04/91.a Scorpa mootori juhtmestikul oli 2 stepslit 8- ja 4-klemmiline.
Värvuse poolest kattusid vähesed juhtmed, aga värv ei garanteeri nende samast otstarvet. Ehk siis puhtalt värvide järgi ühendades ei anna tulemust.
Aga selleks, et mootor tööle hakkaks, ei ole üle 4 juhtme vaja ühendada õnneks.
Jagaja küljes olevale süüte-moodulile Pin 4 (Kere poolel: must/kollane või lihtsalt must 6-klemmilises stepslis) süütelukust voolu saama ja pin3 (kere poolel: punane?) jaguneb kuskilt starteri juhtmest välja. Süüte moodul annab ise ECU-sse voolu edasi.
Ja kütusepumba juhe (kere poolel: Must/punane), aga ma ei mäleta, kas releed olid kere poolel või mootorijuhtmestikus. Igatahes läbi releede ta kuskilt tuleb.
Igatahes, kui elektriskeemidest puudust tuleb, siis mul on üsna hea nende digitaalne kogumik.
Klappide reguleerimiseks oli nookurite küljes üks 10-se võtmega keeratav mugul, aga kunas sel mootoril peaks olema ka hüdrotõukurid, siis ma ei oska öelda, mis see õige klapivahe oleks... internetist võib leida 0,35mm sisse ja 0,40mm väljalaskel, aga kas see on mugula ja tõukurvarda vahe või klapi ja nookuri vahe???
Mul oli auto kere 12/90.a, seega ilmselt oleks nagunii erinevused sees juhtmetes. Minu autol oli 3 stepslit aku taga: 8- ;6- ja 4-klemmiline.
04/91.a Scorpa mootori juhtmestikul oli 2 stepslit 8- ja 4-klemmiline.
Värvuse poolest kattusid vähesed juhtmed, aga värv ei garanteeri nende samast otstarvet. Ehk siis puhtalt värvide järgi ühendades ei anna tulemust.
Aga selleks, et mootor tööle hakkaks, ei ole üle 4 juhtme vaja ühendada õnneks.
Jagaja küljes olevale süüte-moodulile Pin 4 (Kere poolel: must/kollane või lihtsalt must 6-klemmilises stepslis) süütelukust voolu saama ja pin3 (kere poolel: punane?) jaguneb kuskilt starteri juhtmest välja. Süüte moodul annab ise ECU-sse voolu edasi.
Ja kütusepumba juhe (kere poolel: Must/punane), aga ma ei mäleta, kas releed olid kere poolel või mootorijuhtmestikus. Igatahes läbi releede ta kuskilt tuleb.
Igatahes, kui elektriskeemidest puudust tuleb, siis mul on üsna hea nende digitaalne kogumik.
Klappide reguleerimiseks oli nookurite küljes üks 10-se võtmega keeratav mugul, aga kunas sel mootoril peaks olema ka hüdrotõukurid, siis ma ei oska öelda, mis see õige klapivahe oleks... internetist võib leida 0,35mm sisse ja 0,40mm väljalaskel, aga kas see on mugula ja tõukurvarda vahe või klapi ja nookuri vahe???
Re: Sierra 2.0 Dohc 92a Faric
Kõige magusam oleks leida 2,4 mootori või 2,9 prc mootori nukk. Mäletamist mööda on nad samad ja kõige agressiivsemad stock nukad. Nendel ei ole hüdrosid ja saad klapid vaikseks regullida nagu vana valge mees. NB! Nende nukkade profiil väidetavalt ei sobi hüdrodele (kuigi tänapäeval leiab palju karmimaid profiile stock autodel hüdrodega töötamas), nii et kindlasti pead koos tõukuritega ümber lappama.
Re: Sierra 2.0 Dohc 92a Faric
Võid jagada kindlasti kui viitsidTUUR kirjutas: 16 Veebr 2018, 21:29
Igatahes, kui elektriskeemidest puudust tuleb, siis mul on üsna hea nende digitaalne kogumik.

Re: Sierra 2.0 Dohc 92a Faric
Mis täna tehtud sai sis, kajastub pildimaterjalis
Sai ainult käppade peale ära tõstetud, homme siis jääb kõik muu teha, tõenäoliselt ajutiselt läheb scorpa kastiga, õnneks pole eriline tuumateadus kastivahetust teha, kui vahendid selleks olemas




Sai ainult käppade peale ära tõstetud, homme siis jääb kõik muu teha, tõenäoliselt ajutiselt läheb scorpa kastiga, õnneks pole eriline tuumateadus kastivahetust teha, kui vahendid selleks olemas




Re: Sierra 2.0 Dohc 92a Faric
Mis Dohc mootoriga teed, jupitad?
'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Sierra 2.0 Dohc 92a Faric
Minusilmis kaalukaup, ta töötab, aga kaas kõver ja veepump jahe.
Re: Sierra 2.0 Dohc 92a Faric
Klapikambrikaas pakuks ainult huvi, kui on korralik ja mõrasid pole 

'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i