Sierra 2.9 12V 92a Faric
Re: Sierra 2.0 Dohc 92a Faric
Mõned tagasilöögid olid algul, nimelt scorpa kastitala ei sobinud ja kardaan oli liiga pikk, aga kodus ka üks põlluralli sierra ohc motoga ja sealt said sobivad osad kruvitud, eks sinna peab kunagi asendused leidma.
Suuremad tööd mis veel teha, sumpa sobitada, juhtmestik omavahel kokku viia, rv surve toru vahetada ja muu rohkem nipetnäpet. Käigukast ka muidugi tuleb ära vahetada uuesti, ilmselt saab Jaanusega diili teha kuidagi.
Suuremad tööd mis veel teha, sumpa sobitada, juhtmestik omavahel kokku viia, rv surve toru vahetada ja muu rohkem nipetnäpet. Käigukast ka muidugi tuleb ära vahetada uuesti, ilmselt saab Jaanusega diili teha kuidagi.
Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric
Juhtmestik nüüd on niipalju tehtud, et auto võtmest käivitub ja vajalikud seadmed lülituvad(genekas, bensupump), kellaplokis ka vajalikud märguande tuled süttivad ja näidikud näitavad. Paras punt juhtmeid jäi ka üle, peab veel vaatama, mis on oluline ja mis mitte.
Probleemid mis on ilmnenud,
- kui töösoojaks lasta käia ja seisma jätta seejärel, siis hakkab jahutusvedelikku paisupaagist välja suruma, temperatuur ise püsib normi piires.
- pöördest maha lastes kipub välja surema vahel
- juhipoolne hapniku andur ei toimi, multimeetriga mõõtmise tulemus
Probleemid mis on ilmnenud,
- kui töösoojaks lasta käia ja seisma jätta seejärel, siis hakkab jahutusvedelikku paisupaagist välja suruma, temperatuur ise püsib normi piires.
- pöördest maha lastes kipub välja surema vahel
- juhipoolne hapniku andur ei toimi, multimeetriga mõõtmise tulemus
Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric
Plokikaaned on ikka õige pingsusega ja tihendid nende all korrektsed? Seda raske uskuda, et kaaned või plokk mõras ja sealt rõhub jahutus-süsteemi, see oleks pigem bemmide teema.
Aga jahutusvedeliku välja pressimine üldiselt annab mõista, et ruumala täidetakse lisaks vedelikule ka gaasidega.
Ja sellele vihjaks ka liigne aur väljalaskest.
Enda Sierral tahtis ka vahest tühikäigust läbi ja madalamale langeda, aga välja suri väga harva. Sellele anomaaliale peab keegi targem vastuse andma.
Probleem süvenes, mida soojem oli mootor ja õues olev ilm. Minu auto hilisem omanik väitis, et tema käes ei hoidvat enam üldse tühikäiku...
Tühikäigumootori probleem?
Vabu juhtmeid jäi enda aretisel ka mitmeid, aga poole aasta jooksul nende olulisus igatahes välja ei löönud.
Mt75 kastiga, mis Sierra alt oli tulnud, igatahes kardaani, hoovastiku ega kasti talaga probleeme ei esinenud - kõik sobisid DOCHi omad. Küll oli aga siduritrossi automaatregulaator ilge ikaldunud süsteem.

Ja sellele vihjaks ka liigne aur väljalaskest.
Enda Sierral tahtis ka vahest tühikäigust läbi ja madalamale langeda, aga välja suri väga harva. Sellele anomaaliale peab keegi targem vastuse andma.
Probleem süvenes, mida soojem oli mootor ja õues olev ilm. Minu auto hilisem omanik väitis, et tema käes ei hoidvat enam üldse tühikäiku...
Tühikäigumootori probleem?
Vabu juhtmeid jäi enda aretisel ka mitmeid, aga poole aasta jooksul nende olulisus igatahes välja ei löönud.
Mt75 kastiga, mis Sierra alt oli tulnud, igatahes kardaani, hoovastiku ega kasti talaga probleeme ei esinenud - kõik sobisid DOCHi omad. Küll oli aga siduritrossi automaatregulaator ilge ikaldunud süsteem.
Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric
Kaaned on tihenditega kaasa tulnud juhendi järjekorras ja autodata poolt antud pingsusega pingutatud, peaks nagu õige olema. Sellessuhtes, et siis peaks ka ju käimise ajal välja pressima või mitte? Väljalaske aurude kohta ei oska rääkida praegu kuna sumps alla panemata.
Tühikäigumootorit peab vaatama, võib-olla uuesti läbi pesema brake cleaneriga, seda sai ka tegelikult tehtud mootori kokku lappamise ajal.
Minu isendil type9 kast kasutusel ja asjad pärinesid scorpalt, sellest ka ilmselt need erinevused tulid.
Tühikäigumootorit peab vaatama, võib-olla uuesti läbi pesema brake cleaneriga, seda sai ka tegelikult tehtud mootori kokku lappamise ajal.
Minu isendil type9 kast kasutusel ja asjad pärinesid scorpalt, sellest ka ilmselt need erinevused tulid.
Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric
Ilmselgelt, scorpa pikem - kardaan ka pikemFaric kirjutas: 19 Veebr 2018, 00:52 Minu isendil type9 kast kasutusel ja asjad pärinesid scorpalt, sellest ka ilmselt need erinevused tulid.

'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric
Millest tal puudu võib olla? Tühikäigul lonkab korralikult ja tagant pidev toores väljas. Tempi andur sai ära vahetatud, mitte toimiv hapnikuandur dochi oma vastu vahetatud, multimeetriga mõõtes mingi info liigub ja klappide reguleerpunne ka lahtipoole keeratud
Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric
Pöördepeal käib ilusti? Kas summ on all? Kui vana on kütus mis paagis? Küünlad jagajakaan rootor ok?
sierra mk I 5d
Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric
Pöördesse ise läheb hästi, aga ei ütleks, et pöörde ajal käib ilusti. Sumpa sai alla pandud, mingi reso ja dochi lõpupütt on vahel. Mingi 10-15 liitrit oli sügisest kütet ja ükspäev sai 20 värsket peale valatud. Küünlad said suvel millaski uued ostetud, olid ainult mõned korrad käinud kui mootor scorpa peal veel oli. Jagajakaant ja rootorit ei ole puutunud
Silindrite surved said ka ära mõõdetud
1: 10,5bar 4: 10,5bar
2: 11bar 5: 10bar
3: 11bar 6: 10,5bar
Silindrite surved said ka ära mõõdetud
1: 10,5bar 4: 10,5bar
2: 11bar 5: 10bar
3: 11bar 6: 10,5bar
Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric
Siis jagajakaas, rootor ja küünlajuhtmed. Mu oma ka pirtsutas algul vanadega, panin täitsa uued need ja oli kohe kenam olukord.
Süüteajastus ka üle kontrollida.
Süüteajastus ka üle kontrollida.
Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric
Juhtmed on ka uued, aga rootorit ja kaant uurin, tuleb siis uued tellida. Samas scorpa peal ta siukest pulli ei teinud, käis üsna korralikult nii soojast kui külmast peast, nagu ikka mingi mass või oluline vool oleks puudu veel, tutvun veel selle juhtmestikuga, kus mis liinid jooksevad
Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric
Lisamass krokodilliga suhteliselt lihtne prooviks vedada ju.
Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric
Kuidas tal see süüte paika keeramine käib? Räägiti, et sellel käimise ajal ei saagi reguleerida ja käib märkide järgi, vända rihmaseibil kraadid peal
Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric
Sealt .rar failist "Cologne_v6_mootor.pdf" lk 30 annab mingi nö. alguspunkti.
Siin juttu ka tühikäigu muredest, ise ei viitsi lugeda, pole enam sellise mootoriga autot.
http://www.andrewc.org.uk/tvrgit/ford29diagnostics.pdf
Siin juttu ka tühikäigu muredest, ise ei viitsi lugeda, pole enam sellise mootoriga autot.
http://www.andrewc.org.uk/tvrgit/ford29diagnostics.pdf
Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric
Käigukast sai ära vahetatud, all siis peaks nüüd diisli type9 kast olema, sellega siis ka värske käigukasti õli. Kastile vaja juhtmestik leida, mt75 oma ei sobinud. Lisaks sellele on vaja kundepoolne kollektor maha võtta, sest seal murdus 2-1 pükste eemaldamisel üks tikkpolt ära. Selle ära saab, siis võiks eluka käima saada uuesti, kuna hetkel pole ta üldse nõus tuld torru võtma. Vahepeal lubab ja see on kogu muusika.