
Sierra 2.9 12V 92a Faric
Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric
Maanteesõit tõotab tulla põnev diisli kastiga 

Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric
Diisli kast on täiesti tavaline mod. Käigu vahed sobivad "sportlikuks" sõiduks paremini ja maantee sõidul on 5. Ikka samas kohas. Seest olid neil vist ka pisut tugevamad jupid kui väiksematel v6 kastidel.
Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric
http://www.classicfordmag.co.uk/wp-cont ... -guide.pdf
Selle kohaselt on Type9 kastil diisel mootori puhul lihtsalt käikude "vahed" suuremad, aga viimane käik enamvähem sama ülekandega, seega, kui diffrit ei vaheta, siis maanteel jäävad pöörded samaks. MT75-l oli diislikastil see eelis, et viimne käik pidanukjs olema 0.75 ülekandega.
Aga enam ei mäletagi, et mis käigukasti juhtmestiku seal nii palju oli? Lõika ots maha ja pane tagurpidikäigu lülitile õiged juhtmed külge ja muud nagu ei tohiks vaja minna
Ja see on ka väga huvitav, et ei käivitu enam. Kütuserõhk on olemas?
Selle kohaselt on Type9 kastil diisel mootori puhul lihtsalt käikude "vahed" suuremad, aga viimane käik enamvähem sama ülekandega, seega, kui diffrit ei vaheta, siis maanteel jäävad pöörded samaks. MT75-l oli diislikastil see eelis, et viimne käik pidanukjs olema 0.75 ülekandega.
Aga enam ei mäletagi, et mis käigukasti juhtmestiku seal nii palju oli? Lõika ots maha ja pane tagurpidikäigu lülitile õiged juhtmed külge ja muud nagu ei tohiks vaja minna

Ja see on ka väga huvitav, et ei käivitu enam. Kütuserõhk on olemas?
Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric
Kastile on vaja jah ainult tagurpidikäigu lülitile juhet, saaks ka ise aretada kui välja raalida milliste klemmide alla nad kapotiall lähevad, õnneks näidiseks üks olemas-tuleb seda teed minna.
Mootori toimimisega nüüd ei teagi milles mäda on, ei ole jõudnud probleemi süveneda. Lähipäevil vaatab kuis aega on, äkki jõuab tegeleda
Mootori toimimisega nüüd ei teagi milles mäda on, ei ole jõudnud probleemi süveneda. Lähipäevil vaatab kuis aega on, äkki jõuab tegeleda
Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric
Eile siis läks käima imekombel ja väga vaevaliselt käis, sai garaaži ära sõidetud ja nokitsetud natuke aega, ei ole väga aega olnud tegelemiseks ja vahepeal tervis ka ei lubanud.
Murdunud tikkpoldi sain kollektorist kätte, õnneks vedas niipalju, et sai altpoolt keevitusega läheneda, kolle mahavõtmine oleks ilmselt omaette ooper olnud, tagurpidikäigu lülitile vedasin juhtme üles ära, vaja nüüd ainult otsida mis klemmide alla minema peavad ja starteri tõmbereleele sai ka juhe korralikult ära veetud.
Aga no kõige olulisem oleks see mootor käima saada, muu on selle kõrval köha tegelt, ei saa tõesti aru, milles see mäda on, esimene käivitus oli justkui nagu siidi ja nüüd ei tee ta mitte midagi, garaažis hiljem uuesti proovides isegi eetri pealt ei lubanud mitte. Ilmselt peaks küünlad korralikult ära kuivatama ja kolvipealsed bensust puhtaks õhuga laskma siis ehk läheks käima aga kasutegur on suht väike kui ta bentsu niipalju peale surub, et tagant on must lont väljas kui gaas põhja vajutada (vähemalt siis kui ta veel käis, oli nii). Bents kütuselatini jõuab igastahes vägeva survega ja säde on ka korralik olemas. Jagaja sai manuaali järgi paika pandud, mis need muud asjad tal seda käima minekut veel takistada saavad? Ei ole ju päris siks ka, kus pidi alati radika peal kuivad küünlad võtta olema. :/
Murdunud tikkpoldi sain kollektorist kätte, õnneks vedas niipalju, et sai altpoolt keevitusega läheneda, kolle mahavõtmine oleks ilmselt omaette ooper olnud, tagurpidikäigu lülitile vedasin juhtme üles ära, vaja nüüd ainult otsida mis klemmide alla minema peavad ja starteri tõmbereleele sai ka juhe korralikult ära veetud.
Aga no kõige olulisem oleks see mootor käima saada, muu on selle kõrval köha tegelt, ei saa tõesti aru, milles see mäda on, esimene käivitus oli justkui nagu siidi ja nüüd ei tee ta mitte midagi, garaažis hiljem uuesti proovides isegi eetri pealt ei lubanud mitte. Ilmselt peaks küünlad korralikult ära kuivatama ja kolvipealsed bensust puhtaks õhuga laskma siis ehk läheks käima aga kasutegur on suht väike kui ta bentsu niipalju peale surub, et tagant on must lont väljas kui gaas põhja vajutada (vähemalt siis kui ta veel käis, oli nii). Bents kütuselatini jõuab igastahes vägeva survega ja säde on ka korralik olemas. Jagaja sai manuaali järgi paika pandud, mis need muud asjad tal seda käima minekut veel takistada saavad? Ei ole ju päris siks ka, kus pidi alati radika peal kuivad küünlad võtta olema. :/
Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric
Kütuse tagasivool ei või olla kusagile munepidi vahele jäänud?
Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric
Küttetagasi vool ei mõjuta küll täis jooksmist, isegi kinni pandud tagasivooluga töötab normaalselt.
Kas asi käib EEC IV pealt?
Kas asi käib EEC IV pealt?
96aEscort1.8
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica
Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric
Ei ole kontrollind tagasivoolu, aga pilgu võib peale ikka visata.
Eec-iv muidu jap.
Eec-iv muidu jap.
Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric
Juhul kui kütusepump ikka täiesti surnud pole saab tühikäigul tagant kena musta londi kätte kui tagasivool umbe läheb009-FMC kirjutas: 26 Mär 2018, 12:30 Küttetagasi vool ei mõjuta küll täis jooksmist, isegi kinni pandud tagasivooluga töötab normaalselt.
Kas asi käib EEC IV pealt?
Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric
Võibolla lööb tahma välja kül aga edasi peaks liikuma jõulisemalt(enda pillil oli nii vänemalt)
Mis aju kood on?
Mis aju kood on?
96aEscort1.8
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica
Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric
se aju kood annab mulle ainult GRANADA/SCORPIO 8/89 - 2/91 2.9 2,4 ei tea kas aut. või man. su teemat lugedes tundub et oli aut. masinalt se tehnika
aga sul neid mootoreid ju mitu juba koos, ega sul andureid ega muid el, vidinaid mootori küljes vahetusse läinud?? kõikide ajudega ei käi kõik kokku, kaasa arvatud pihustid, bre brf brc brd neil on pihustitel kah vahe vastavalt ajule on koodid erinevad.
ja muidugi on ka vahe kas man kast või aut kast, seal kah softis mingi erinevus.
aga sul neid mootoreid ju mitu juba koos, ega sul andureid ega muid el, vidinaid mootori küljes vahetusse läinud?? kõikide ajudega ei käi kõik kokku, kaasa arvatud pihustid, bre brf brc brd neil on pihustitel kah vahe vastavalt ajule on koodid erinevad.
ja muidugi on ka vahe kas man kast või aut kast, seal kah softis mingi erinevus.
96aEscort1.8
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica
Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric
kui kütuse tagasivool tuimalt kinni panna, lendab regulaator ribadeks ja kütus kollesse. küsi kuidas ma tean sedaMrBungle kirjutas: 26 Mär 2018, 15:40Juhul kui kütusepump ikka täiesti surnud pole saab tühikäigul tagant kena musta londi kätte kui tagasivool umbe läheb009-FMC kirjutas: 26 Mär 2018, 12:30 Küttetagasi vool ei mõjuta küll täis jooksmist, isegi kinni pandud tagasivooluga töötab normaalselt.
Kas asi käib EEC IV pealt?

'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric
Algul oli automaat kasti otsas see kola jah, aga kuna algne mootor(BRE koodiga) oli katki, seega too käiku ei läinud ja pakuti BRD koodiga mootorit. Kahest sai 1 kokku tehtud ehk siis hetkel on--009-FMC kirjutas: 26 Mär 2018, 18:33 se aju kood annab mulle ainult GRANADA/SCORPIO 8/89 - 2/91 2.9 2,4 ei tea kas aut. või man. su teemat lugedes tundub et oli aut. masinalt se tehnika
aga sul neid mootoreid ju mitu juba koos, ega sul andureid ega muid el, vidinaid mootori küljes vahetusse läinud?? kõikide ajudega ei käi kõik kokku, kaasa arvatud pihustid, bre brf brc brd neil on pihustitel kah vahe vastavalt ajule on koodid erinevad.
ja muidugi on ka vahe kas man kast või aut kast, seal kah softis mingi erinevus.
Mootori plokk BRD (k.a kogu ploki sisu)
Plokikaaned BRE
Sisselase BRE
Pihustid BRE
Aju BRE
Hapnikuandureid, temp andurit jm mootori tööd reguleerivaid andureid olen proovind ka vahetada
Kütuselatt ja pihustid näisid ainsa erinevusena nende kahe mootori vahel, aga kuna praegused on kooskõlas ajuga siis peaks ju kõik justkui õige olema?
Re: Sierra 2.9 12V 92a Faric
Pihustite läbilaskevõime on kõikidel 12v 2,9tel samasse auku nagunii. Töötab isegi 24v pihustitega kuigi need on tsipa suuremad.

Sul ilmselt pump paremas korras ja regu oli mineku pealJaanus kirjutas: 26 Mär 2018, 19:13
kui kütuse tagasivool tuimalt kinni panna, lendab regulaator ribadeks ja kütus kollesse. küsi kuidas ma tean seda![]()
