Majandasin juhtmetega täna, salongis siis oli 3 karva pooleks näritud ja ühel isolatsioon maha järatud, lappisin need ära ja sai selle tulede "summeri" jamale lahenduse. Mootori juhtmestik sai ka koomale tõmmatud ja aju kolis koos paraja kimbu juhtmetega kapotialt salongi ära.
Sai tehtud selline vahetükk siis kere ja mootori juhtmestiku vahele, selleks, et säilitada originaalpistikud
Aku kõrval oli sobiv auk olemas, kust selle kimbu salongi sai sokutada, 8pin-ine pistik mahtus millimeetri täpsusega august läbi. Muidugi pidin võimendi kaabli kõigepealt tagasi sikutama, sest pistik tõesti mahtus sealt vaevu läbi

Kere poolel jäi ~7 vaba juhet ja mootori poolel 6 vaba juhet. Sai ka välja otsitud, mis mootori poolel üle jäi, tõenäoliselt neid mootori tööks vaja ei ole??
-vehicle speed sensor
-park/neutral position switch
-kickdown control
-A/C
-trip computer
-brake pedal position switch
Samuti sai tehtud massijuhtmete jaoks terminal aku kõrvale, sierral on ju kõik juhtmed ühe klemmi alla topitud ja jube nõme on majandada seal, kui akut vaja maha võtta vms. Plussi jaoks plaanin sarnase asja teha, seal on veel rohkem juhtmeid ühe klemmi all. Kipuvad ära ka murduma, kui seal liiga palju liigutada neid

Mõte käis ka läbi, et aku pagassi viia, aga seda peab kaaluma, kas on mõttekas ja kas seal on sobivat kohta, kus ta segama ei jääks pagasniku kasutamist. Iseenesest korralik kaabel on olemas, et tagant ette tuua
Ja sai ka muid asju koomale pandud, hetkel veel veits läbune on kapotiall, aga kui nüüd ta sõitma ära saab normaalselt, teeb selle mootoriruumi ka viisakaks.
To do list, et sierraga kevadele vastu saaks minna:
-plokikaaned vahetada ja kontrollida, kas seejärel saab jahutussüsteem korda.
-pihustite pihustamine üle kontrollida
-vahetamata jäänud tihendid uued panna
-juhtmestik komplekteerida/lõpetada
-roolivõimendi survetoru
-jahutusradiaator vahetada
-soojaklapp, kas otse panna või scorpa pealt süsteem ringi tõsta
-salong komplekteerida
-salong koristada
-suverattad alla