
Ford Sierra RS GHIA 2.0 16v (Valmimas)
Re: Ford Sierra GT RS-Style (GHIA lisade paigaldus)
Seda kliimasüsteemiga soojendusmootori paigalduseks olevat pauna saab ka punnsilm scorpa pealt, neil oli konditsioneer rohkem levinud, see väike tükk scorpa plekki vast su originaalsuse taga ajamist ei muuda 

-
- aktivist
- Postitusi: 492
- Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
- Nimi: Markus
Re: Ford Sierra GT RS-Style (GHIA lisade paigaldus)
Täna siis -9 kraadise külmaga võib öelda et kõike peab otsast peale alustama.
Auto liigub aastas ju kuskil 1000km ja ainult sooja ilmaga.
Auto sees härmas/jääs, niiske külmast jne
kevadeks on jälle raibe ja hakka uuesti keevitama ma kardan.
Auto liigub aastas ju kuskil 1000km ja ainult sooja ilmaga.
Auto sees härmas/jääs, niiske külmast jne
kevadeks on jälle raibe ja hakka uuesti keevitama ma kardan.

Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus
-
- aktivist
- Postitusi: 492
- Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
- Nimi: Markus
Re: Ford Sierra GT RS-Style (GHIA lisade paigaldus)
Õnnestus saada siiski kohalik töökoda jutule.
Vahetusse läheb roolivõimupump ja olulised asjad mida külmaga teha ei saa.
Sildan ära ka uste ja turvavööde mass ühendused ja panen Ghia kompuutri sisse.
Vahetusse läheb roolivõimupump ja olulised asjad mida külmaga teha ei saa.
Sildan ära ka uste ja turvavööde mass ühendused ja panen Ghia kompuutri sisse.
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus
-
- aktivist
- Postitusi: 492
- Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
- Nimi: Markus
Re: Ford Sierra GT RS-Style (GHIA lisade paigaldus)
vahepeal siis lammutasin laiali vanematüübi mootori juhtmestiku.
Juhtmestikke ju kaks versiooni.
Üks neist selline kus mootori juhtmestiku pistikud jooksevad salongi
Teine selline kus mootori juhtmestiku pistikud jooksevad akutaha kolme pistikusse.
Esimesel versioonil on kaks pistikut ja teisel 3.
Kuna ei taha enda dohlaka mootori juhtmestikku puruks teha otsustasin silla luua et kahesest pistikust üleminek läheks kolmeseks ning eraldi jookseb akutaha.
1 hea asi selle juures on et edaspidi pole vahet mis mootori juhtmestikku peale panna mõlemad sobiks.
Juhtmestikus jooksevad siis sellised juhtmed
1. Mass (Ühenduses aju massiga - pruun juhe)
2. Süütepool (roheline juhe)
3. Geneka ergutus (sinine juhe)
4. MAP (must juhe)
5. Temp (pruun-vagega juhe)
Ülejaanud nagu
1. Kaks musta
2. Sinine-punasega
3. Pruun-valgega
4. Pruun-rohelisega
on sillatud ajusse vanatüübil aga uuemal jooksevad samad juhtmed otse kolmesesse.
Homme hommikul on vana juhtmestik käes ja koheselt läheb ka vanatüübi Ghia oma peale.
Kolm pistikut saan kenasti praegu peal olevast juhtmestikust et kokku panna normaalne sild.
Juhtmestikke ju kaks versiooni.
Üks neist selline kus mootori juhtmestiku pistikud jooksevad salongi
Teine selline kus mootori juhtmestiku pistikud jooksevad akutaha kolme pistikusse.
Esimesel versioonil on kaks pistikut ja teisel 3.
Kuna ei taha enda dohlaka mootori juhtmestikku puruks teha otsustasin silla luua et kahesest pistikust üleminek läheks kolmeseks ning eraldi jookseb akutaha.
1 hea asi selle juures on et edaspidi pole vahet mis mootori juhtmestikku peale panna mõlemad sobiks.
Juhtmestikus jooksevad siis sellised juhtmed
1. Mass (Ühenduses aju massiga - pruun juhe)
2. Süütepool (roheline juhe)
3. Geneka ergutus (sinine juhe)
4. MAP (must juhe)
5. Temp (pruun-vagega juhe)
Ülejaanud nagu
1. Kaks musta
2. Sinine-punasega
3. Pruun-valgega
4. Pruun-rohelisega
on sillatud ajusse vanatüübil aga uuemal jooksevad samad juhtmed otse kolmesesse.
Homme hommikul on vana juhtmestik käes ja koheselt läheb ka vanatüübi Ghia oma peale.
Kolm pistikut saan kenasti praegu peal olevast juhtmestikust et kokku panna normaalne sild.
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus
-
- aktivist
- Postitusi: 492
- Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
- Nimi: Markus
Re: Ford Sierra GT RS-Style (GHIA lisade paigaldus)
Vahepeal siis niipalju et juhtmestik on käes aga uus veel peal ei ole.
Vedeleb keldris ka MK6 Escort juhtmestik millel on aju juhtmetega originaalis OBD pistik sillatud
Kavas on siis just see OBD pistik panna Sierra mootoriajule ja miks see ei peaks toimima.
Minuteada Sierrale seda lihtsalt ei paigaldatud ja ega see Escort juhtmestik ka väga ei erine pigem on escort mootorijuhtmestik 2x loogilisem ja otsem kui sierra mootorijuhtmestik.
Hetkel teostan eeltööd mis vahe on OBD ja OBD2 ühendusel sest pistikud on samad.
Arvamus siis selline et ideekohaselt peaks saama ka ühendada OBD2 connectionis selle pistiku aga kindel ei ole.
On kellelgi kogemusi?
On keegi sellist asja varem proovinud?
Vedeleb keldris ka MK6 Escort juhtmestik millel on aju juhtmetega originaalis OBD pistik sillatud
Kavas on siis just see OBD pistik panna Sierra mootoriajule ja miks see ei peaks toimima.
Minuteada Sierrale seda lihtsalt ei paigaldatud ja ega see Escort juhtmestik ka väga ei erine pigem on escort mootorijuhtmestik 2x loogilisem ja otsem kui sierra mootorijuhtmestik.
Hetkel teostan eeltööd mis vahe on OBD ja OBD2 ühendusel sest pistikud on samad.
Arvamus siis selline et ideekohaselt peaks saama ka ühendada OBD2 connectionis selle pistiku aga kindel ei ole.
On kellelgi kogemusi?
On keegi sellist asja varem proovinud?
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus
-
- aktivist
- Postitusi: 427
- Liitunud: 25 Apr 2008, 22:09
- Asukoht: Tallinn Ja Viimsi
Re: Ford Sierra GT RS-Style (GHIA lisade paigaldus)
Taguminekarelkasper kirjutas: 11 Jaan 2018, 18:06 Tahaks näha pilte salongi valgustusest. Esimene Ghia kohtvalgustitega tükk on vist tuttav, sest enda Sierral ilmselt samasugune, aga tagumisi pole kuskil näinud.
- Manused
-
- IMG_0095.JPG (731.28 KiB) Vaadatud 2693 korda
-
- IMG_0096.JPG (723.31 KiB) Vaadatud 2693 korda
-
- aktivist
- Postitusi: 492
- Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
- Nimi: Markus
Re: Ford Sierra GT RS-Style (GHIA lisade paigaldus)
Kusjuures 88a sedaan Ghial ei ole selline.
Täna just sain pigimatid sisse ja sierral juhtmestiku paika ning silla ühendatud.
Vahepeal palju ära tehtud.
Ainuke juhtmejupp mis mul puudu on... Juhtmed mis peaks jooksma esiistmete turvavöö lukustist kahte sinisesse pistikusse.
Hetkel turvavöötuli vilgub koguaeg.
Sierral sai siis tehtud nüüd alcantara sisu mis on üsna kobe
Täna just sain pigimatid sisse ja sierral juhtmestiku paika ning silla ühendatud.
Vahepeal palju ära tehtud.
Ainuke juhtmejupp mis mul puudu on... Juhtmed mis peaks jooksma esiistmete turvavöö lukustist kahte sinisesse pistikusse.
Hetkel turvavöötuli vilgub koguaeg.
Sierral sai siis tehtud nüüd alcantara sisu mis on üsna kobe

Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus
-
- aktivist
- Postitusi: 492
- Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
- Nimi: Markus
Re: Ford Sierra GT RS-Style (GHIA lisade paigaldus)
Vahepeal siis 93a juhtmestikust muudatused üle viidud 88a juhtmestilkule.
Sai üle toodud ette avariiandur, avatud uste häire relee mida 88a Ghia lisades ei ole ja paigaldatud RemoStar RS-260 signa koos kesklukuga mis juhib siis Ghia kesklukku ennast.
Homme/Ülehomme panen katuseluugile EL mootori ning ühendan ära.
Laupäeval jõuab kohale ka GT Sedaan kuspealt siis saab üht koma teist välja vahetatud.
Sai üle toodud ette avariiandur, avatud uste häire relee mida 88a Ghia lisades ei ole ja paigaldatud RemoStar RS-260 signa koos kesklukuga mis juhib siis Ghia kesklukku ennast.
Homme/Ülehomme panen katuseluugile EL mootori ning ühendan ära.
Laupäeval jõuab kohale ka GT Sedaan kuspealt siis saab üht koma teist välja vahetatud.
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus
-
- aktivist
- Postitusi: 492
- Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
- Nimi: Markus
Re: Ford Sierra GT RS-Style (GHIA lisade paigaldus)
Vahepeal siis edusamme niipalju et juhtmestikust on kõik lisad olemas väljaarvatud tagumised EL aknad
Lisaks sai peale sierra originaal esiakna pesuri pihustite soojendus juhtmestikuga (Esiklaasi soojendusega ühes tükis)
Nüüd mootor maha (Puhastada)
Põhi puhastada ja auto värvida.
Sisu kokku.
Esiklaas soojendusega ette
Ja ongi minujaoks selle projektiga ühelpool
Stange on küll veel korda tegematta aga pilt seegi.
Kapotiall on 88KW ilma katita, salongis MK1 juhtmestik GHIA ja ülejaanu 92a juhtmestik
173TLP (Andmed ARK-s on hetkel veel registreerimatta)

Lisaks sai peale sierra originaal esiakna pesuri pihustite soojendus juhtmestikuga (Esiklaasi soojendusega ühes tükis)
Nüüd mootor maha (Puhastada)
Põhi puhastada ja auto värvida.
Sisu kokku.
Esiklaas soojendusega ette
Ja ongi minujaoks selle projektiga ühelpool
Stange on küll veel korda tegematta aga pilt seegi.
Kapotiall on 88KW ilma katita, salongis MK1 juhtmestik GHIA ja ülejaanu 92a juhtmestik
173TLP (Andmed ARK-s on hetkel veel registreerimatta)
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus
-
- aktivist
- Postitusi: 492
- Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
- Nimi: Markus
Re: Ford Sierra GT RS-Style (GHIA lisade paigaldus)
Jääb seisma kuna eestis olevad kinnisvara hinnad ei ole langenud et ruumi kuskile saada
4a ehitust õues lageda taevaall ei anna tulemusi vaid iga aasta jälle otsastpeale
4a ehitust õues lageda taevaall ei anna tulemusi vaid iga aasta jälle otsastpeale
Viimati muutis Tuninparts, 12 Mai 2018, 22:19, muudetud 1 kord kokku.
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus
-
- kasutaja
- Postitusi: 84
- Liitunud: 05 Jaan 2016, 20:47
Re: Ford Sierra RS GHIA (TEEMA LUKUS- MÜÜA)
Sellist teksti on küll nüüd paha lugeda. Nii palju vaeva nähtud ja nii. Ma loodan, et kogud ikka veidi motivatsiooni ja teed selle auto valmis.
Juhul kui tõesti pole motivatsiooni kuskilt tulemas, siis võid mulle katuseluugi mootori hinna öelda.
Juhul kui tõesti pole motivatsiooni kuskilt tulemas, siis võid mulle katuseluugi mootori hinna öelda.
-
- aktivist
- Postitusi: 492
- Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
- Nimi: Markus
Re: Ford Sierra RS GHIA (VALMIS)
Jep... võtsin ennast kokku tegin asja ära.karelkasper kirjutas: 09 Mai 2018, 18:21 Sellist teksti on küll nüüd paha lugeda. Nii palju vaeva nähtud ja nii. Ma loodan, et kogud ikka veidi motivatsiooni ja teed selle auto valmis.
Juhul kui tõesti pole motivatsiooni kuskilt tulemas, siis võid mulle katuseluugi mootori hinna öelda.
Hetkel on siis auto lõplikult koos kui värviparandused välja arvata.
Üle jäi palju osi nagu keskluk, lukuring, korras tihendeid, salongijuppe jne jne jne.
Minujaoks on ta hetkel valmis ja kombo on siis selline et:
1. EL aknad (Ees)
2. EL peeglid (Soojendusega)
3. Ghia juhtmestik (Pardakompuutriga)
4. Kesklukk
5. GT Sisu
6. EL Esituled
7. Esimesed udutuled
8. Soojendusega esiklaas (Toimiv)
9. Esiakente tuulesuunajad / sirmid
10. RS Spoilaring + tagatiib
11. Ghia chrome liistudega metallivabad tihendid
12. LED päevatuled
13. Uus paak + uus vits ja korralik Dohc pump
14. Esiistmete soojendus (Originaal)
Ja loomulikult korralik muzoon kahe võimu, kahe Crossiga + tweetrid, 6x salongi elemendid ja XPlode Woofer.
Kuna täna oli siin ralli (2 etappi Vaimõisa ja 2 etappi russalu) siis keegi tumepunase sierraga möödus ka minust mööda kui hoovis enda suksut kokkupanemas olin just. Juppe tahad hüppa järgminekord läbi

Hetkel paigaldamatta EL katuseluuk sest puudu on mootori raam ja plastkate valgustuse ja nupuga.
Salong on sierral muudetud. Sisse sai pandud Alcantara nahk.
Lagi ja käepidemed on Hall Alcantara.
Lähiajal tellin ka Musta Alcantarat ning käin üle ka armatuuri.
Kes veel ei tea siis see kleebitav Alcantara mida LUMO.EE müüb soovitan kindlasti AGA sellega on see et kui lage ja pappe jne soovid üle teha tuleb ka spray liimi kasutada sest ei jää kinni muidu. Plastik detailidele ei ole vaja liimi ja sinnapeale võib otse kleepida.
Ahjaa unustasin mainida et sierrasse sai sisse pandud ka Pigimatt mootorimüra vähendamiseks.
Ütlen ausalt... eriti tulemust ei anna. Lihtsam oleks olnud sinna taha vaip kleepida ehk siis oleks aidanud.
Nüüd tuleks auto uuesti arvele võtta ÜV ja kindlustus teha ning maanteel peenestada natuke.
Eks seismine on ka kahjulik aga pidurid, mootor ja kässar toimib

Panen lähipäevil ka pilte ülesse.
Kellel on pakkuda GHIA ees olevat laevlampi (Piklik) siis see on ka veel puudu

Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus
Re: Ford Sierra RS GHIA (VALMIS)
Sa kurtsid siin kinnisvara hindade üle vahepeal. Kui Sul koht on omal olemas (saan aru, et on), siis tee ise mingi 6x4 kuur valmis, on vähemalt katusealune, kus autot hoida ja mahub nokitsema ka. Ma umbes 5 aastat tagasi tegin just ühe sellise hoiukuuri. Hinnakalkulatsiooni ei oska pakkuda, sest mul olid lauad-prussid juba varem olemas, olin kunagi ühe traktorikoorma täie palki saekaatrisse tassinud ja sellest materjalist ehitasingi. Katusepleki ostsin Börsi kuulutuse peale mingilt laojääkidega kauplevast firmast, see läks paarsada euri. Kereremonti muidugi sellises kuuris ei tee, sest juba korralik sädemevihk rällaka alt vastu seina võib halva õnne korral kuuri põlema panna, keevitusest rääkimata. Aga autot hoida saab küll ja sees on päris kuiv, sest puit hingab ja tuul puhub ka siit-sealt läbi. Kiviehitis on küll remondikohana palju parem, aga kallim teha ja kogub päris kenasti niiskust.
esivedu tähendab tõmbamist
-
- aktivist
- Postitusi: 492
- Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
- Nimi: Markus
Re: Ford Sierra RS GHIA (VALMIS)
No koht on aga see ei ole minu territoorium seega ei saa ma siia küll midagi ehitada.
Hetkel on sierra koos aga keretööd on vaja teha niipalju et värvida vaja ja põhja alt kaks kohta keevitada mis väikesed asjad.
Ütleme ausalt et siga kallis on see kinnisvara kui ainult 19 ruudu eest tahetakse 70€ seega ei taha mõelda palju kaheauto garaazi eest ühes kuus küsitakse.
Hetkel on sierra koos aga keretööd on vaja teha niipalju et värvida vaja ja põhja alt kaks kohta keevitada mis väikesed asjad.
Ütleme ausalt et siga kallis on see kinnisvara kui ainult 19 ruudu eest tahetakse 70€ seega ei taha mõelda palju kaheauto garaazi eest ühes kuus küsitakse.
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus
-
- aktivist
- Postitusi: 492
- Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
- Nimi: Markus
Re: Ford Sierra RS GHIA (VALMIS)
kuna upload.ee on maas hetkel proovisin siia manustada aga ei lase.
seega hetkel kahjuks pilte ei saa lisada
seega hetkel kahjuks pilte ei saa lisada
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus