Olen nüüd kaua eemal olnud ja lugesin siis postitusi ka siin.
Jah tehasest on tõepoolest välja tulnud ka Ilma KAT-ita Dohc mis oli tegelikuses 88KW mootoriga aga kuna tehas KAT-i vahele ei pannud läks kirja 92KW mootorina. Oli ka endal ilma KAT-ita teatud aeg ja mõjub ikka küll.
Uuest teemast siis:
Vahepeal tuli talv peale ning Sierra nüüd ootab uut suve et sõita.
Sai maha võetud 88KW Dohc mootor mis läbis suvel 7000km.
Mootor on leidnud juba uue omaniku ning loodame et naudib seda.
Asemele sai ostetud 1983a XR4 Ghia 2,8L V6 110KW mootor. Hea on asja juures see et aju mootoril ei ole.
Kuna Ghia mudelil mis aastast 83a on lisadeks ka kütusekulu relee jne muud naljad.
Oli ikka tükk jebimist et saada ainult puhast juhtmestik kätte.
Juhtmestik sai ümber tehtud siis nii et sobiks MK2 pistikutega kokku.
MK1 mootori juhtmestik jooksis otse salongi kaitsmekarbi alt ning toimis otse süütepealt.
Mootorist siis:
Ostes oli ta üpris kakane
Sai teine garaazis pulkadeks võetud nii et alles olid ainult plokid ja õlivann.
Kuna seda mootorit polnud vist keegi aastast 83 pestnud võite ette kujutada kui plägane ma ise olin.
Ainuke asi mis tõestas oma toimet ja mootori puhtaks tegi oli WhiteSpirt.
Sai puhtaks tehtud, kambrikaaned värvitud, iga polt eraldi puhastatud ja lihvitud ning kokku tagasi laotud.
Hetkel vaja veel puhastada käigukast, genekas, starter ja siis asjad külge panna.
Soovilist kui kellelgi pakkuda
1. V6 Küünlajuhtmed
2. V6 Püksid mis jookseb üheks et sumps külge panna
3. V6 Mootorikäpad
4. V6 Mootoripadjad
5. T9 käigukasti padi
Pilt ka teile siis ketkeseisust siia
