Tekkis siis selline plaan, et paneks Sierrale ford scorpiolt esimesed õõtsad. Kuuldavasti pidid pikemad olema, et saaks esirattad pisut kaldesse.
siis tekkis küsimus, et ehk tasuks kasutada ka scorpio Käändmikuid & Stabikat?
Head/vead?
Kas scorpio käändmikutega tuleb ka pisut pöörderaadiust juurde?
Sierrale Scorpio õõtsad, Käändmikud & stabikas
Sierrale Scorpio õõtsad, Käändmikud & stabikas
1990 Estate. More doors More whores!
Re: Sierrale Scorpio õõtsad, Käändmikud & stabikas
Scorpa käändmikud ei anna mitte midagi juurde - peale selle ,et saad teise auguvalemi ette (pole eriti vajalik?), Stabikat saab scorpa õõtsadega kasutada, aga õõtsade jaoks peab puurima poldi augu sillatalal suuremaks (scorpal jämmum polt kui sirjel), Õõts toob ratast pisut välja poole ja kaldesse tõesti - aga arvesta sellega ,et võib vaja minna pikemaid roolivardaid.
Re: Sierrale Scorpio õõtsad, Käändmikud & stabikas
lähitulevikus plaanis ka käändmikute modimine, siis niivoinaa ilmselt vaja rooliotsasi lühemaks teha?
1990 Estate. More doors More whores!
Re: Sierrale Scorpio õõtsad, Käändmikud & stabikas
Käändmiku modimise pärast küll pole rooliotsa vaja lühemaks teha, ega rooliotsa kinnitus siis auto keskkohale lähemale tule. Mul on 2cm lühendatud käändmikud, midagi muud polnud vaja muuta. Koopakaared tuli tegelikult ära rullida, kui ratas rohkem risti, hakkab rehvimuster kergemini ääre taha kinni. Ja ideaalis peaks rattakoobast suuremaks tegema,sest tagantpoolt läheb rehv nüüd vastu koopa sisekülge, kui rooli lõpuni keeran. Aga kui Sa Scorpa õõtsad paned, siis need viivad äkki ratast jälle niipalju väljapoole, et ei lähe vastu. Või kui vähem lühendad, siis ehk ei hakka ka vastu käima.
esivedu tähendab tõmbamist
Re: Sierrale Scorpio õõtsad, Käändmikud & stabikas
Käändmikud keevitasid ümber või puurisid uue augu?rekkamees kirjutas: 20 Sept 2018, 19:19 Käändmiku modimise pärast küll pole rooliotsa vaja lühemaks teha, ega rooliotsa kinnitus siis auto keskkohale lähemale tule. Mul on 2cm lühendatud käändmikud, midagi muud polnud vaja muuta. Koopakaared tuli tegelikult ära rullida, kui ratas rohkem risti, hakkab rehvimuster kergemini ääre taha kinni. Ja ideaalis peaks rattakoobast suuremaks tegema,sest tagantpoolt läheb rehv nüüd vastu koopa sisekülge, kui rooli lõpuni keeran. Aga kui Sa Scorpa õõtsad paned, siis need viivad äkki ratast jälle niipalju väljapoole, et ei lähe vastu. Või kui vähem lühendad, siis ehk ei hakka ka vastu käima.
1990 Estate. More doors More whores!
Re: Sierrale Scorpio õõtsad, Käändmikud & stabikas
Puurisin uue augu koonuse miinimummõõdu järgi ja koonushõõritsaga ajasin koonuse sisse. Siis lõikasin otsa täpselt vana augu piirilt maha ja lihvisin selliseks, et kui rooste läheb, paistab, nagu oleks originaal. Nüüd juba mitu aastat kasutusel ja probleemivabalt töötab. Silindrilist auku ei tohi teha, muidu hakkavad rooliotsad kiiresti loksuma.
Üks veneaegne taksojuht rääkis, et taksopargis tegid nad ralli-volgadele ka lühendatud käändmikud, aga seal puuriti uus auk, aeti käändmiku ots punaseks ja löödi mingi vana rooliotsa koonus suure haamriga sisse ehk siis sepistati koonus.
Siin on piltidega lugu käändmike modimisest ja võimuga roolilati ilma võimuta versiooniks tegemisest. viewtopic.php?f=17&t=13291
Üks veneaegne taksojuht rääkis, et taksopargis tegid nad ralli-volgadele ka lühendatud käändmikud, aga seal puuriti uus auk, aeti käändmiku ots punaseks ja löödi mingi vana rooliotsa koonus suure haamriga sisse ehk siis sepistati koonus.
Siin on piltidega lugu käändmike modimisest ja võimuga roolilati ilma võimuta versiooniks tegemisest. viewtopic.php?f=17&t=13291
esivedu tähendab tõmbamist