
Ford Sierra 2.0i GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6i CLX '90 - Janek
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6CLX '90 - Janek
see paar kortsus ribi mõjutab su 1,6 minekut vähem kui temperatuur väljas 

Re: Ford Sierra 2.0 GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6CLX '90 - Janek
No mind igatahes häiris 

'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
-
- turist
- Postitusi: 19
- Liitunud: 06 Okt 2016, 19:25
Re: Ford Sierra 2.0 GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6CLX '90 - Janek
Oled liistud külge juba saand? Jube hea nägi välja küll tookord isegi pimedas. 

Re: Ford Sierra 2.0 GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6CLX '90 - Janek
Võin kohe öelda, et Wixi filtrid on saastad ja Shampinjonid veel saastamad.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6CLX '90 - Janek
milline siis pole saast? 147kw puhul ei ole erinevate filtritega vahet tundnud maailma täpseima dünoga, tsenseeritud dünogaOnkelMats kirjutas: 15 Okt 2018, 19:34 Võin kohe öelda, et Wixi filtrid on saastad ja Shampinjonid veel saastamad.
Re: Ford Sierra 2.0 GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6CLX '90 - Janek
Ei ole kahjuks, aga pole hullu - talv veel ees, siis on küllaga aega tegeledaKristjanJe kirjutas: 15 Okt 2018, 19:12 Oled liistud külge juba saand? Jube hea nägi välja küll tookord isegi pimedas.![]()

Wix filtreid on jah enamus laitnud, siiani pole nagu probleeme olnud. Champion vaevalt nüüd kehvem on. Ideaalis paneks üldse Fram'i oma, aga noh niipea pole vajadust vahetada.
'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Ford Sierra 2.0 GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6CLX '90 - Janek
Fram on samal tasemel nagu WIX. Kui tahate tuunida, pange K ja N, kui tahate head asja pange kasvõi Hengst või ideaalis Mahle. Kogemus näitab, et toimivad. Sama kehtib õlifiltrite kohta. Lõigake lahti peale 10k km Wixi või Frami või Shampinjoni filter. Täiesti kokku tõmmanud nii, et pea mitte midagi enam läbi ei käi. Ma ei räägi jõudlusest, vaid õhu kvaliteedist, mis peale filtrit mootorisse jõuab. Hoolitsege oma autode eest
E: Aga düno järgi oli reaalselt K ja N ning Mahle filter tavakasutuses parem kui teised. Muidugi ilma filtrita oli kõige parem

E: Aga düno järgi oli reaalselt K ja N ning Mahle filter tavakasutuses parem kui teised. Muidugi ilma filtrita oli kõige parem

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6CLX '90 - Janek
tahaks neid dünosheete näha kus sa tutikaid tavafiltreid kasutasid kn ja mahle oma vastu, kui filter kortsu tõmbab järelikult laseb liiga vähe õhku läbi (vaakum) seega ei lähe ka -tsenseeritud- nii palju sisse, kui järsku jõudlus paraneb, siisjärelikult läheb rohkem õhku läbi, seega kui sama pind peab olema suuremad augud, seega rohkem -tsenseeritud- mootoris, kasutage tehase poolt ettenähtuid ja pange oma kn filtrid põlema kui tahate et mootor pikalt kestaksOnkelMats kirjutas: 16 Okt 2018, 08:15 Fram on samal tasemel nagu WIX. Kui tahate tuunida, pange K ja N, kui tahate head asja pange kasvõi Hengst või ideaalis Mahle. Kogemus näitab, et toimivad. Sama kehtib õlifiltrite kohta. Lõigake lahti peale 10k km Wixi või Frami või Shampinjoni filter. Täiesti kokku tõmmanud nii, et pea mitte midagi enam läbi ei käi. Ma ei räägi jõudlusest, vaid õhu kvaliteedist, mis peale filtrit mootorisse jõuab. Hoolitsege oma autode eest![]()
E: Aga düno järgi oli reaalselt K ja N ning Mahle filter tavakasutuses parem kui teised. Muidugi ilma filtrita oli kõige parem![]()
Re: Ford Sierra 2.0 GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6CLX '90 - Janek
K&N filtril ma küll mõtet ei näe, eriti veel 1.6 karpa mootoril
Õlifiltri olen tavaliselt ikka Hengst/Mahle/Bosch võtnud.
Muidu tellin asju ikka Aeromotorsist, aga õhufiltreid on seal ainult 1.6-le Alpha Filter, WIX, Filtron, Alco Filter ning Maxgear tootjatelt saada. Need nimed ei kutsu kuskilt otsast ostma, niiet käisin Raunexis.

Õlifiltri olen tavaliselt ikka Hengst/Mahle/Bosch võtnud.
Muidu tellin asju ikka Aeromotorsist, aga õhufiltreid on seal ainult 1.6-le Alpha Filter, WIX, Filtron, Alco Filter ning Maxgear tootjatelt saada. Need nimed ei kutsu kuskilt otsast ostma, niiet käisin Raunexis.
'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Ford Sierra 2.0 GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6CLX '90 - Janek
Minu poolest võite sõelad ka niisama ette panna, et kruusakivi läbi ei läheks. Lihtsalt mainin, et Shampinjon ja WIX ja Fram jne on jura. Mahle, Hengst, Bosch on väga hyvin. Aga päeva lõpuks eks igaüks teab ise kõige paremini.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6CLX '90 - Janek
mingit juttu kah su näite tõestuseks? just õhufiltri teemal, või paugud niisama?
Re: Ford Sierra 2.0 GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6CLX '90 - Janek
Puhas praktika. Kahjuks ei ole igat filtrit pildistanud just selleks otstarbeks. Tegelen igapäevaselt autoremondiga ja näeb nii mõndagi. K ja N on tõepoolest nagu mainisin siis tuuning ja performance nö, et kruusakivi läbi ei läheks. Aga wixi või championi ei usalda põhimõtteliselt, on näha et peale filtrit on tolmune. Peale Hengsti paigaldamist oli kena puhas järgmine kord kui hooldusse tuli. Päeva lõpuks paugun ja nokin niisama. Avaldasin lihtsalt arvamust.
E: Ei ole sponsorlust, lihtsalt on hea.
E: Ei ole sponsorlust, lihtsalt on hea.
Re: Ford Sierra 2.0 GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6CLX '90 - Janek
Sügis oli meeldivalt pikk ja sai veel rahulikut ringi sõita
Korraks tuli küll lumi ning topiti muidugi soola ka kohe maha, siis seisis auto nädal.






Numbrimärgi tegin mingi aeg veidi sirgemaks ja rohkem polegi midagi toimunud.
Eile pesin korralikult puhtaks ja läks garaaži kevadet ootama.
Rondile ostsin kaks uut talverehvi, sest mul sai siiber vanade pastlate tühjaks vajumisest
mingi aeg tagumistele velgedele ka uued osta. Valisin Sailun IceBlazer WST-3. Suvekatega jäin väga rahule, vaevalt talverehvidki kehvemad on.
Leidsin ühe korraliku tagumise pidurisuppordi, läks soodapritsi. Juhipoolne veel vaja leida, mõlemad värvida ja remontkomplektid külge. Saaks selle kuradi käsipidurisüsteemi korrektselt tööle. Ostsin spetsiaalselt kolbide paigalduskomplekti ka, sest ei viitsi enam "roadkill" stiilis remontida.
Juhiistme panin kahe poldiga kinni ja ajasin välja seisma. Sõbral mingi mäda golfikäkerdis hetkel töös, nii et keretöödesse niipea veel ei pääse.
Imestama pani see, kui korralik kundepoolne karp(tagant ots ainult mäda) ja põhi on. Kannatas isegi tungiga tõsta. Karbikatteid ma tagasi igatahes ei pane.
Pagasnikuluugi vahetasin ära, üksi oli ikka paras keberniit, aga alla ei andnud.
Tikkpoldid lõin tiiva küljest ära ning kinnitasin klaasiliimiga. Punasele sai ka samasugune tiib ostetud, aga sellega tegelen kunagi hiljem.
Vajab veel natuke sättimist ning lukuga tuleb ka jaurata.


28. 12. 2018. sai tagumistele velgedele ka talvekad peale, uued välimised karbid viskasin autosse ning läks lõpuks keretöödesse.
Veljed said ilusa mattmusta värvi.








Numbrimärgi tegin mingi aeg veidi sirgemaks ja rohkem polegi midagi toimunud.
Eile pesin korralikult puhtaks ja läks garaaži kevadet ootama.
Rondile ostsin kaks uut talverehvi, sest mul sai siiber vanade pastlate tühjaks vajumisest

Leidsin ühe korraliku tagumise pidurisuppordi, läks soodapritsi. Juhipoolne veel vaja leida, mõlemad värvida ja remontkomplektid külge. Saaks selle kuradi käsipidurisüsteemi korrektselt tööle. Ostsin spetsiaalselt kolbide paigalduskomplekti ka, sest ei viitsi enam "roadkill" stiilis remontida.
Juhiistme panin kahe poldiga kinni ja ajasin välja seisma. Sõbral mingi mäda golfikäkerdis hetkel töös, nii et keretöödesse niipea veel ei pääse.
Imestama pani see, kui korralik kundepoolne karp(tagant ots ainult mäda) ja põhi on. Kannatas isegi tungiga tõsta. Karbikatteid ma tagasi igatahes ei pane.
Pagasnikuluugi vahetasin ära, üksi oli ikka paras keberniit, aga alla ei andnud.

Tikkpoldid lõin tiiva küljest ära ning kinnitasin klaasiliimiga. Punasele sai ka samasugune tiib ostetud, aga sellega tegelen kunagi hiljem.
Vajab veel natuke sättimist ning lukuga tuleb ka jaurata.


28. 12. 2018. sai tagumistele velgedele ka talvekad peale, uued välimised karbid viskasin autosse ning läks lõpuks keretöödesse.
Veljed said ilusa mattmusta värvi.

'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i