tere
küsimus siis karpa kütuse süsteemi kohta .
mootor sai kunagi pea 20a tagasi sai töötavana maha võetud nüüd läheb uuesti auto peale .
tühikäigul töötab ja läheb pöördesse aga sõiduajal töötab vaevaliselt ja ei lähe pöördesse ja lausa poob nagu hinge kinni , tundub nagu uputaks üle kütusega .
karpaks on soleks pierpurg neuss millel on ainult kütuse pealevoolu toru , tagasivoolu toru otsa pole
kas sellel karpal peab peale kütuse pumpa olema veel lisaks kütuseregulaator ?
tekkis selline küsimus kuna leitsin garaazi varude seast ühe fordi originaal kütuse regulaatori ja ei tea kas kuulub sellele mootorile või mõnele teisele karpa mootorile .
kui keegi teab asjaliku karpameest või kohta tallinnas siis soovitage .
2,3 v6 karpa
2,3 v6 karpa
Viimati muutis jt73, 23 Okt 2018, 10:27, muudetud 1 kord kokku.
Re: 2,3 v6 karpa
konkreetselt mootori kohta ei tea, aga kui ei kasuta originaal kütuse süsteemi, vaid viskasid mingi vänge elektripumba vahele siis karpa nõelad väga ei pea ilma kütuserõhuregulaatorita, kui tagasivoolu pole. Otsi autodatast või mõnest manualist mis kütuse rõhk olema peaks ja võrdle enda omaga. 20a seisnud karpa tahaks kindlasti hooldust ka saada.
Re: 2,3 v6 karpa
originaal mehaaniline kütusepump on kasutusel .
Re: 2,3 v6 karpa
Mul on hetkel Taunuse kapoti all Sierralt võetud komplektne 2,3 v6 ja vist oli samuti solexi karpa. Üritan mingi hetk üle vaadata ja paar pilti teha. Seal kütusevoolikutel on küll mingi vidin vahel. Karpa oli mul ka mingit valget ollust täis ja ei käinud üldse. Kiskusin täiesti pulkadeks ja peale puhastust on toiminud enamvähem. Kiirendamisel kerge jõnksutamine on, ja ilmselt oleks mõistlik sinna remontkomplekt kunagi sisse panna.
Ford Taunus mk5 2dr 2,9 cosworth 1981
BMW 530d 3,0 2000
Vaz 2107 2,0 1990
BMW 530d 3,0 2000
Vaz 2107 2,0 1990
Re: 2,3 v6 karpa
Minul siis selline julla vahel:

Paagist tuleb kütus sinna ühele otsale peale, teine ots läheb karpasse ja kolmas tagasivoolu torusse.

Paagist tuleb kütus sinna ühele otsale peale, teine ots läheb karpasse ja kolmas tagasivoolu torusse.
Ford Taunus mk5 2dr 2,9 cosworth 1981
BMW 530d 3,0 2000
Vaz 2107 2,0 1990
BMW 530d 3,0 2000
Vaz 2107 2,0 1990
Re: 2,3 v6 karpa
Nagu ka ridakatel siis pealevoolu toru otse karburaatorisse ja see lulla ise pimedaks. Kütusepumbal peaks olema klapp sees, mis piisava rõhu korral enam juurde ei pumpa. Seega pole otseselt tagasivoolu vaja. Lisaks, tagasivool võib vahest üldse kinni jääda, st. mingi solk on toru blokeerinud.