Lukku
Re: Sierra v8
Kuidas ülevaatustega on? 

Re: Sierra v8
Mis mootor passis kirjas on? Sellest oleneb kõik. Suurema tõenäosusega pead vahepeal mingi kangema fordi tehnikaga ümber regama, ja siis alles ümberehitusena. Seadused..
Aga ei, muidu äge. Kas läks sama hinnaga, millega netis üleval oli?
Aga ei, muidu äge. Kas läks sama hinnaga, millega netis üleval oli?
Re: Sierra v8
Ise ehitan punni tagasilla peale, peaks tugevama ehitusega olema, tagumine stabikas suurem ja sillatalal mingid tugevdusvardad keevitatud
-
- aktivist
- Postitusi: 492
- Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
- Nimi: Markus
Re: Sierra v8
Bemmi mootori jaoks 100% luba ei anta... ma ei tea kas varem sai aga enam mitte. Nüüd on seadus nii et kui teise fordi mootori peale paned siis saab. Selleks et ARKs arvele saada pead minema oma ümber ehitatud pilliga Fordi esindusse töökotta. seal mehed vaatavad üle. Kui kõik vastab nõuetele väljastatakse AKT. Akti alusel saad auto uute andmetega arvele. Tingimus on see et mootor peab olema sama margi oma. Näiteks Ford F150 V8 panna sierrale siis saab ilusti arvele. AKT ise ehk siis see et fordis mehed üle vaatavad on 200€. 200€ pead maksma isegi siis kui negatiivse vastuse saad seega ei ole see nii lihtne et paned peale ja kohe saab arvele. Kere tugevus, sillad, verdustus, pidurid jne peavad olema ka vastavad.
Cossu 2.9 V6 BOB on hulga lihtsam peale aretada kui bemmi 3,5 V8
Kilowattide vahe kõigest 20KW
Cossu 2.9 V6 BOB on hulga lihtsam peale aretada kui bemmi 3,5 V8
Kilowattide vahe kõigest 20KW
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus
Re: Sierra v8
Kas see on kindel jutt? Varem on alati olnud jõu ja kaalude protsendid. Mitte see, et tõstad Sierrale suvalise Fordi V8 vahele ja kõik titimiti.
Sierra Is
Re: Sierra v8
Kõige tõenäolisem V8, mis Sierrale Eestis lubatud on, on Fordi 302 5.0, mis tuli sama ajastu Mustangi pealt, kui XR8-t tehti. Täiesti blank, karpakas jne. Muud ilmselt ei ole võimalik. Hiljem aretis on juba ükskõik. Aga ikkagi peaks kehtima siiamaani see 20 või 30% võimsama paigaldamine, ei mäleta enam täpselt. Selleks ütlesingi, et algul tuleks mingi võimsama Sirje enda tehnikaga asi ümber vormistada ja sealt edasi juba lihtsam. Peaasi, et raami/kere suhtes mootori või käigukasti kinnituskohti ei muuda. Mootori- ja käigukastipoolseid kinnitusi on sisuliselt ''vaba voli'' teha, peaasi, et oleks vaatluse põhjal piisavalt tugev ning omaks mingisugustki esteetilist välimust. Kokku s*****d jamaga ei tasu sinna keksima minna.
Re: Sierra v8
Okei, kui oled käinud reaalselt ja vastuse saanud, siis küll. Tallinnas tundub see ümberehitusteema vähe karmim olema 

Re: Sierra v8
Igaüks räägib nende ümberehituste kohta nii erinevat juttu, et igaljuhul on lihtsam otse mnt ametist küsida. 

Re: Sierra v8
Ma ei tea, kuidas meil on, aga Soome foorumitest kunagi lugesin, et seal ei loeta Sierra Cosworthi tavasierradega samasse mudeliperekonda. Põhjused pidavat olema rohkem, nagu poliitilised, et isetegijad liiga võimsaid tänavalegaalseid tagaveolisi ei ehitaks.
esivedu tähendab tõmbamist
-
- aktivist
- Postitusi: 250
- Liitunud: 11 Dets 2011, 06:16
- Asukoht: Harjumaa
Re: Sierra v8
Tehnonõuete kohaselt on lubatud paigaldada mootoreid, mille töömaht erineb kuni 20%, võimsus 30% ja mass 10% esialgsest. Seda õeldi mulle juba Lexuse margipõhise mootori kohta juba maanteeametilt läbi neti küsides, kuigi mootor läheb teisele Lexusele mis ületab neid protsente. Samas läksin Saue arki ja küsisin kohapeal, siis õeldi et milles probleem? See protsendi osa peaks kehtima ka väljaspool margipõhiseid mootoreid. Ehk siis võid selles piires panna muu margi mootori, kui taotled ümberehitus loa enne ehitust, ja neid ehitusega kurssi viid. Nagu aru sain siis saab ka siis, kui auto valmis, aga kasulikum ennem. Kuigi tõesti on mõistlik enne kohapealt üle küsida, kuigi ei tasu kohe alla anda, kui esimene ark ütleb ei. Sierra peaks neil kuni 5.0 v8 ni täitsa valikus olemas olema, ehk sinna võimsusesse mootori võid ilmselt swappida.
1995 Lexus LS400
1986 Ford Sierra iS mk1
1986 Ford Sierra iS mk1
Re: Sierra v8
Mulle seletasid naised saunas ka sellist juttu kunagi, et mootorikäppasid ei tohi ka suvaline külasepp ise oma suva järgi kokku keevitada.
Sierra Is