'93 Sierra Saphir
'93 Sierra Saphir
Olen klubi liige juba tükk aega olnud ja on nüüd paras aeg oma autost natuke juttu postitada et endal oleks ka parem ülevaade tehtud töödest.
Töökaaslane soetas endale 2019 Jaanuaris Ida-virumaa vanapapilt sierra odava rahaga, kohe kui tööle tuli sellega ma armusin ära ja hakkasin suht koheselt pehmeks rääkima, et müüks auto mulle kuna oli aeg oma esimene auto osta.
Auto oli töökaaslase valdustes 10 päeva enne kui ma selle siis lõpuks talt ära ostsin 4.02.19
Nägi ta siis selline välja kui ma ta soetasin: Auto on siis saksaturu '93 Sierra Saphir, inglise keeles siis "Sapphire"
veab teda edasi 2.0L DOHC EFI 85kw mootor koos 5 käigulise MT75 kastiga
lisadest siis:
*LSD differ
*ees- ja tagaklaasi soojendus
*sport sisustus koos manuaalselt reguleeritava nimmetoega
*kesklukk puldist, koos alarmiga
*ees ja taga ketassild
*ABS pidurid
*samuti on autol ka tagumised parkimisandurid
pmst kohe kui auto sain oli vaja probleemidega tegeleda: kettad,klotsid,käigukasti padi ja diffri õli
Töökaaslane soetas endale 2019 Jaanuaris Ida-virumaa vanapapilt sierra odava rahaga, kohe kui tööle tuli sellega ma armusin ära ja hakkasin suht koheselt pehmeks rääkima, et müüks auto mulle kuna oli aeg oma esimene auto osta.
Auto oli töökaaslase valdustes 10 päeva enne kui ma selle siis lõpuks talt ära ostsin 4.02.19
Nägi ta siis selline välja kui ma ta soetasin: Auto on siis saksaturu '93 Sierra Saphir, inglise keeles siis "Sapphire"
veab teda edasi 2.0L DOHC EFI 85kw mootor koos 5 käigulise MT75 kastiga
lisadest siis:
*LSD differ
*ees- ja tagaklaasi soojendus
*sport sisustus koos manuaalselt reguleeritava nimmetoega
*kesklukk puldist, koos alarmiga
*ees ja taga ketassild
*ABS pidurid
*samuti on autol ka tagumised parkimisandurid
pmst kohe kui auto sain oli vaja probleemidega tegeleda: kettad,klotsid,käigukasti padi ja diffri õli
Viimati muutis eku123, 15 Juun 2019, 15:41, muudetud 1 kord kokku.
Re: '93 Sierra Saphir
päev enne ülevaatust oli vaja ka tööl lasta ainus läbiv auk ära lappida, et kurjal ülevaatuse onul näpud läbi karbi ei vajuks
Re: '93 Sierra Saphir
Ülevaatuse läbis auto puhtalt ilma probleemideta.
järgmisena oli vaja tegeleda temp anduriga mis ei pannud ventikaid tööle,
aga suure rammuga keerasin uue anduri üle ja lõhkusin termostaadi korpuse ära, ainus asi mida ma b- osana pole veel sierrale leidnud.
õnneks töötan fordi esinduses ja sai originaal saksamaalt tellitud, samuti kui juba tegin elu keerulisemaks siis vahetasin ka termostaadi ära.
järgmisena läks mul siduritross keset ummikut puru, sai see ka ära vahetatud... sain umbes nädal aega sõita kuni läks jälle puru, ostsin siis väheke parema trossi.. aga kui sai teist korda trossi vahetatud oli sidur uskumatult raske (võrreldav jõusaalis jalapressi teha), siis läks terve kast maha ja selgus et sidurikahvel polnud üldse õigesti paigas ja logises korralikult, trossi lõhkuja oli vähemalt leitud.
sai siis sidurikahvlit korrastatud et enam ei logiseks, vana sidur ei näinud ka just kõige värskem välja.. vahetasin selle ka ära et lähiajal ei peaks jälle kasti alt ära võtma.
järgmisena oli vaja tegeleda temp anduriga mis ei pannud ventikaid tööle,
aga suure rammuga keerasin uue anduri üle ja lõhkusin termostaadi korpuse ära, ainus asi mida ma b- osana pole veel sierrale leidnud.
õnneks töötan fordi esinduses ja sai originaal saksamaalt tellitud, samuti kui juba tegin elu keerulisemaks siis vahetasin ka termostaadi ära.
järgmisena läks mul siduritross keset ummikut puru, sai see ka ära vahetatud... sain umbes nädal aega sõita kuni läks jälle puru, ostsin siis väheke parema trossi.. aga kui sai teist korda trossi vahetatud oli sidur uskumatult raske (võrreldav jõusaalis jalapressi teha), siis läks terve kast maha ja selgus et sidurikahvel polnud üldse õigesti paigas ja logises korralikult, trossi lõhkuja oli vähemalt leitud.
sai siis sidurikahvlit korrastatud et enam ei logiseks, vana sidur ei näinud ka just kõige värskem välja.. vahetasin selle ka ära et lähiajal ei peaks jälle kasti alt ära võtma.
Re: '93 Sierra Saphir
järgmisena paigaldasin supaka koos kaablitega, et kõik kuuleks kui ma hommikul tööle vuran
auto oli jõuetu ja kärg blokeeris hingamist
keevitada ma ei oska niiet ei näe kõige parem välja aga nüüd kõik 115 hobust jooksevad jälle vabalt ringi tulevikus plaan korralik otsetoru reso ja pütiga alla lasta panna
üks päev vurasin sellise tümpsuga kohale et mul katalüsaatori üks kärg tuli lahti ja logises all ringi auto oli jõuetu ja kärg blokeeris hingamist
keevitada ma ei oska niiet ei näe kõige parem välja aga nüüd kõik 115 hobust jooksevad jälle vabalt ringi tulevikus plaan korralik otsetoru reso ja pütiga alla lasta panna
Re: '93 Sierra Saphir
üldpilt autol hetkel viisakas, ainus asi mis vajab vahetust on undav roolivõimu pump
hetkel näeb pill siis selline välja koos punnsilm scorpa veljega:
hetkel näeb pill siis selline välja koos punnsilm scorpa veljega:
-
- aktivist
- Postitusi: 263
- Liitunud: 31 Mai 2007, 15:40
- Asukoht: Tallinn
-
- aktivist
- Postitusi: 427
- Liitunud: 25 Apr 2008, 22:09
- Asukoht: Tallinn Ja Viimsi
Re: '93 Sierra Saphir
Nagu pildilt paistab on taga vanatüübi kaitseraud, sellisega, mine häbene silmad peast. (tagaotsa laks). Värviks vist Smokestone. Kui autol kere kõva siis pole muud, kui lisasid kruvima. Kati peaks siiski uue panema. Kui tahad rallit sõita, siis nii viisakat Sirtsu on patt hoorata.
Lugupidamisega, Kalev.
PS. Kui eriti Ghiatamiseks läheb, siis on pakkuda salongi tagumine lugemislamp.
Lugupidamisega, Kalev.
PS. Kui eriti Ghiatamiseks läheb, siis on pakkuda salongi tagumine lugemislamp.
Re: '93 Sierra Saphir
kere on sierra kohta tõesti päris hea, üks tagumine koopa serv vajab natuke armastust ( pole midagi üle pea ).. aga põhi on tugev ja tõsta kannatab iga nurga alt, ühtegi läbivat auku ei ole.kalevipoeg kirjutas: 20 Juun 2019, 20:40 Nagu pildilt paistab on taga vanatüübi kaitseraud, sellisega, mine häbene silmad peast. (tagaotsa laks). Värviks vist Smokestone. Kui autol kere kõva siis pole muud, kui lisasid kruvima. Kati peaks siiski uue panema. Kui tahad rallit sõita, siis nii viisakat Sirtsu on patt hoorata.
Lugupidamisega, Kalev.
PS. Kui eriti Ghiatamiseks läheb, siis on pakkuda salongi tagumine lugemislamp.
lisadest siis mul on olemas RS karbikatted, millel vaja eeltöö teha ja värvikiht peale lasta(smokestone)
ei tea kuidas karbikatted külge käivad nii et pornot ei tee? kas siis auto põhja augud puurida, tüüblid sisse ja katted pikkade kruvidega sisse lasta ja katete ülemine osa mingi hermeetikaga vastu autot panna? tööl vana fordimees rääkis et peaks nii käima .. ise arvasin et käib spets kinnitus nagu sierra cosworthi katetel
Re: '93 Sierra Saphir
Ülevalt käivad RSi katted plekist liitudega aga selleks pead eriti täpselt paika need rihtima ja karbi külge kinnitama. Ise kasutasin lihtsama vastupanu teed ja läksid klaasiliimiga, otsadesse paar kruvi ja püsib kinni väga ilusti, põhja alt ei pannud üldse kinni, ei näe vajadust ka
Re: '93 Sierra Saphir
foorumist sain "uue" roolivõimu pumba ka koos rullikuga.. uus rihm peale, vedelik sisse ja oh mis imet, enam ei unda.
nüüd lausa rõõm sõita ilma tüütu uugamisega samuti vahetasin kõikidel rehvidel hiljuti ventiilid ära kuna kahel meeldis õhku vaikselt välja lasta
nüüd lausa rõõm sõita ilma tüütu uugamisega samuti vahetasin kõikidel rehvidel hiljuti ventiilid ära kuna kahel meeldis õhku vaikselt välja lasta