Vahepeal siis edusammudest...
Kuna kõik teavad et Scorpio juhtmestikud on üsna rabedad lammutasin kogu juhtmestiku laiali. Ja mis mulle vastu vaatas oli jube. Imestan et see Scorpio millepealt ka 16v mootor sai võetud veel töötas. Pihusti juhtmesik välisl vaatlusel täiesti viisakas nagu uus. Kui kõik teibid jne sai eemaldatud... pooled juhtmed lühises. Nimelt juhtme ümber olev kõik ära mädanenud ja traadid omavahel koos. Niisis saigi skeem joonistatud ja kõik lahti kistud. Pihusti juhtmestik on mingil põhjusel teistmoodi tehtud väliselt kui sierral aga Dohlaka oma pistikutega istub kenasti. Kuna pistikud olid ka mädanenud ja õnneks varusi oli siis saab Sierra Dohc mootori pihusti juhtmestiku ümberehitusega uue.
Sama jama oli ka mootori juhtmestikuga. Seal küll kõik pistikud polnud otsas mädad aga siiski 90% ulatuses tuli asi nullist teha. Jällegi kuna juhtmete varusi sierradelt kilomeetrites ei olnud see probleem.
MOOTORIST KA NATUKE
Mootoriks on siis 2.0 16v 100KW N3A mootor (DOHC 2000).
Mootor ise õnneks täiesti korras ja klõbinavaba.
Läbisõit oli alla 190.000.
Aastaks siis 1996
Teatavasti on sellel mootoril IMMO. Küll mitte mootoril aga ikka juhtmestikul.
Sai ka PINOUT Diagram manuaal lahti võetud.
Väike saladus seda aju saab kahtemoodi kasutada

Immoga ja ilma Immota
Diagrammis on selgelt välja toodud Pinnid With PATS ja Without PATS.
Sai siis manuaal faili välja kirjutatud mis millisesse pinni läheb.
Kui kedagi huvitab kuidas seda mootorit tööle sierral saada ja otsib juhtmestiku diagrammi siis lootusetu seda ei leia nii.
Kõigelihtsam on seda mootorit tööle ajada nii et jätta välja mõned asjad mis sellel ajul on olemas aga sierrapuhul ei ole neid vaja
PIN 13 - Data
PIN 15 - Data
PIN 16 - Data
PIN 14 - Esiklaasisoendus
PIN 30 - Oct. kodeering
PIN 31 - Roolivõimu andur
PIN 58 - Kiiruse andur kkastis
PIN 64 - Neutraal käik
Sammuti on ajus veel pinne mida ei ole ültse vaja sierral mootori käima ajamiseks.
Sammuti jäävad välja ka OBD / Remote Control ploki juhtmed ja ka eraldi jooksvad kütuse juhtmed sest sierral asuvad nad juba pistikus kus juhtmestik liidetakse.
Praeguseks on juhtmestik niikaugel et lõpuni saab teha kui kkasti ja roolilati külge saan ja gardaani ühendatud.
Kuna see mootor jagab sädet EDIS4 mooduliga ning 2 kondekat mootoriplokis saab ideaalselt kasutada 1,6 CVH juhtmestikust väljapookides juhtme osa. Scorpa EDIS4 juhtmestiku pistik kuhu moodul otsa käib oli täiesti katastroof sest seal olid ka traadid omavahel külgepidi koos.
Kast ja roolilatt jõuavad nüüd Esmaspäeval ning Teisipäeval plaan hakata Juhtmestikku paigaldama.
Esialgu küll lihtsalt kapotiall juhtmed kokku ja testimine kas käima läheb ning peale seda korralik juhtmestik teha juba sierrale.
Küsimusi on siis antke tuld ja kes endale sierrale sobivat Scorpa 2.0 / 2.3 16v juhtmestikku tahab siis anda varem teada saan teha tublikaadi kellel soovi. JUST IN CASE never know who wants
