
Ford Sierra mk2 87a ja mk1 85a Lauren.
Re: Ford Sierra mk2 87a ja mk1 85a Lauren.
Täna sai juhipoolne külg valmis.


Re: Ford Sierra mk2 87a ja mk1 85a Lauren.
Oujee.
Väike espionaaž:

Väike espionaaž:

Re: Ford Sierra mk2 87a ja mk1 85a Lauren.
Tükkaega jälle möödas ning nüüdseks on kere keevitatud peale ühe tagumise ukse ning hetkel tegelen auto maalritöödega.
Tagumisest juhipoolsest nurgast peale papitükkide ja klaaskiudpahtli vms epovaigu minema löömist ning rooste eemaldamist jäi järele selline auk.




Kundepoolne valmis põhi.

Peale lõputut lihvimist ja pahteldamist sai täna krundialla kere, nüüd vaja mõnes kohas teha vähe vigadeparandust ning varsti saab värske värvi peale tuisata. Peale seda jõuab järg usteni, stanged võre, peeglid jne. Onkeli kupeelt sain korralikumad esituled ja võre ning Eerolt peaks saama korralikumad tagatuled.




Tagumisest juhipoolsest nurgast peale papitükkide ja klaaskiudpahtli vms epovaigu minema löömist ning rooste eemaldamist jäi järele selline auk.




Kundepoolne valmis põhi.

Peale lõputut lihvimist ja pahteldamist sai täna krundialla kere, nüüd vaja mõnes kohas teha vähe vigadeparandust ning varsti saab värske värvi peale tuisata. Peale seda jõuab järg usteni, stanged võre, peeglid jne. Onkeli kupeelt sain korralikumad esituled ja võre ning Eerolt peaks saama korralikumad tagatuled.




Re: Ford Sierra mk2 87a ja mk1 85a Lauren.
Natuke aega jälle möödas ning mk1 on saanud palju tööd.
Kere ja stanged värvitud:




Uste tegemine:

Algab kokkupanek:
võre ja tuled loovutas onkeli kupee


Sisu vajab puhastust aga praegu sai sisse tagasi pandud. Tilkuma oli hakkanud salongiradikas, sai asendatud uuega.


Väike vaheetapp:

Vahepeal sai korda tehtud ka süda. Kaanel oli kõver 3 väljalaske klapp see sai asendatud uuega ning ülejäänud klapid sai üle käidud ning kaas sai autole tagasi kõikide uute tihenditega, juurde lisandus muidugi ka uus hammasrihm ning õli+filtrid. Vaja oleks veel 1.6 hammasrihma katet kui kellegil üle võib pakkuda, 2.0 oma ei sobi neid mul mitmeid. Huvitatud olen ka radika jahutuskojast.


Edasi sai kolitud põhjaalla, mis sai uue roostekaitse ning kõik õõnsused, uksed, põhi, koopad jne sai vahaga sisse määritud, äkki kestab vähe kauem.


Alla läks otsast lõpuni uus bosali sumbutijooks. Sildadele sai paigaldatud -40mm madaldusvedrud, taha läksid monroe sport seeria amordid. Esisillas on uued õõtsad, mis said paremad stabikapuksid ja välimised rooliotsad. Pidurisüsteem sai kõik värsked voolikud, ette uued klotsid ja kettad, taha läksid uued klotsid, käsipiduritrossid, piduritorud jne. Vanadest osadest jäävad veel vahetada esiamordid ning sisemised rooliotsad.


Rattakoopad kaitsesin logarite ning porilapakatega.


Üldpilt:
Plekkvelg sai hetkel alla kuniks kärjed läbivad liivapritsi ja värvi.


Täna sai külastatud ülevaatuspunkti ning sirel on peale viite aastat puhta lehega legaalne:
Esimesed 150km siis maha vuratud.


Mõned lapsevead käivad värske sirtuga ikka kaasas.
Neljasel käigukastil on teine käik suht kutu (alla vahetades hüppab paugu ja raginaga välja) ja 95kmh viskab kardaanivibra sisse.
Homme viskan alla ühe teise kardaani ja viiese kasti, loodetavasti probleemid kaovad.
Kere ja stanged värvitud:




Uste tegemine:

Algab kokkupanek:
võre ja tuled loovutas onkeli kupee


Sisu vajab puhastust aga praegu sai sisse tagasi pandud. Tilkuma oli hakkanud salongiradikas, sai asendatud uuega.


Väike vaheetapp:

Vahepeal sai korda tehtud ka süda. Kaanel oli kõver 3 väljalaske klapp see sai asendatud uuega ning ülejäänud klapid sai üle käidud ning kaas sai autole tagasi kõikide uute tihenditega, juurde lisandus muidugi ka uus hammasrihm ning õli+filtrid. Vaja oleks veel 1.6 hammasrihma katet kui kellegil üle võib pakkuda, 2.0 oma ei sobi neid mul mitmeid. Huvitatud olen ka radika jahutuskojast.


Edasi sai kolitud põhjaalla, mis sai uue roostekaitse ning kõik õõnsused, uksed, põhi, koopad jne sai vahaga sisse määritud, äkki kestab vähe kauem.


Alla läks otsast lõpuni uus bosali sumbutijooks. Sildadele sai paigaldatud -40mm madaldusvedrud, taha läksid monroe sport seeria amordid. Esisillas on uued õõtsad, mis said paremad stabikapuksid ja välimised rooliotsad. Pidurisüsteem sai kõik värsked voolikud, ette uued klotsid ja kettad, taha läksid uued klotsid, käsipiduritrossid, piduritorud jne. Vanadest osadest jäävad veel vahetada esiamordid ning sisemised rooliotsad.


Rattakoopad kaitsesin logarite ning porilapakatega.


Üldpilt:
Plekkvelg sai hetkel alla kuniks kärjed läbivad liivapritsi ja värvi.


Täna sai külastatud ülevaatuspunkti ning sirel on peale viite aastat puhta lehega legaalne:
Esimesed 150km siis maha vuratud.


Mõned lapsevead käivad värske sirtuga ikka kaasas.
Neljasel käigukastil on teine käik suht kutu (alla vahetades hüppab paugu ja raginaga välja) ja 95kmh viskab kardaanivibra sisse.
Homme viskan alla ühe teise kardaani ja viiese kasti, loodetavasti probleemid kaovad.
Re: Ford Sierra mk2 87a ja mk1 85a Lauren.
Muidu kõik tore ja palju vaeva nähtud, aga logarid tuimalt tiibade külge kruvidega lastud? 

'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Ford Sierra mk2 87a ja mk1 85a Lauren.
Roostevaba neet ning kerevaha on vahel ja sees.
Re: Ford Sierra mk2 87a ja mk1 85a Lauren.
Pean mainima ennem kui suuremaks lõhkumiseks läheb, et tegemist ei ole näituseeksemplariga vaid veidi suurema vaevaga korda tehtud talvise igapäevasõidu ülesannet kandva masinaga. See, et logarid on niimoodi lastud, ei ole midagi teha. Õhust ja armastusest nad seal ju ei seisa. Eks ole näha kas see sissemätsimine tasub end ära või mitte peale mõnda talve, enda universaalil sama eksperiment käsil.
Re: Ford Sierra mk2 87a ja mk1 85a Lauren.
Nojah, siis arusaadav. Originaal logarid saab muidugi inimlikult panna. 

'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Ford Sierra mk2 87a ja mk1 85a Lauren.
Tellisin omale nö originaallogarite koopiad ja tuli samamoodi kinnitada. Ei oska öelda kust kohast täitsa originaale veel leida. Käib küll ja kaitseb ka, ülevalt alla vaadates ei ole midagi näha 

Re: Ford Sierra mk2 87a ja mk1 85a Lauren.
Jäi vähe täpsustamata jh, et tegemist venes järgitehtud logaritega mis katab koobast vähe rohkem kui originaal.
Tänane pilt siis selline:

Vibra on nüüdseks kadunud ja sõida nagu uue autoga
Jagan ka vähe kogemust, kui keegi tahab mk1 1.6 ele mk2 viiest kasti panna.
Mk1el on siis sidur ja korv palju väiksemad kui mk2 väiksem on ka kardaanivõll käigukastil.
Üleval mk2 ja all mk1

Selleks, et kõik toimima saada läksid külge 2.0 hooratas, ketas ja korv. Vahetada tuli hooratta tagune plekk kuna starter istub kuskil 2cm allpool. (igaksjuhuks vahetasin ka otsasimmeri) Vahetada on vaja ka kardaaniotsa flants, kuna mul oli probleemiks kardaanist tekkiv vibra, läks alla terve 2.0 kardaan.
Tänane pilt siis selline:

Vibra on nüüdseks kadunud ja sõida nagu uue autoga

Jagan ka vähe kogemust, kui keegi tahab mk1 1.6 ele mk2 viiest kasti panna.
Mk1el on siis sidur ja korv palju väiksemad kui mk2 väiksem on ka kardaanivõll käigukastil.
Üleval mk2 ja all mk1

Selleks, et kõik toimima saada läksid külge 2.0 hooratas, ketas ja korv. Vahetada tuli hooratta tagune plekk kuna starter istub kuskil 2cm allpool. (igaksjuhuks vahetasin ka otsasimmeri) Vahetada on vaja ka kardaaniotsa flants, kuna mul oli probleemiks kardaanist tekkiv vibra, läks alla terve 2.0 kardaan.
Re: Ford Sierra mk2 87a ja mk1 85a Lauren.
mingi 1,3 ja 1,6 4se kasti teema
190MM/7 1/2", 20 Splines
190MM/7 1/2", 20 Splines
'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Re: Ford Sierra mk2 87a ja mk1 85a Lauren.
Kas 4 käiguusel on ülekanded samad mis 5 käigulisel?? Lihtsalt viies lisaks??
96aEscort1.8
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica
Re: Ford Sierra mk2 87a ja mk1 85a Lauren.
Otseselt numbreid ei tea aga tagumiku järgi tundusid õrnad vahed ikkagi sees olema. 4. käik näiteks eriti - vähemalt kõrvaltistmelt. Viiese kastiga jaksas minumeelest 4. käiguga palju paremini vedada 50 pealt.
Re: Ford Sierra mk2 87a ja mk1 85a Lauren.
Au ja kiitus tublidele meistritele ilusa tõõ eest!
Re: Ford Sierra mk2 87a ja mk1 85a Lauren.
Kui sellel lingil http://www.type9gearbox.co.uk/type-9-production.html olevat pilti uskuda, siis küll.009-FMC kirjutas: 18 Dets 2019, 10:51 Kas 4 käiguusel on ülekanded samad mis 5 käigulisel?? Lihtsalt viies lisaks??