Ford Sierra mk2 87a ja mk1 85a Lauren.
Re: Ford Sierra mk2 87a ja mk1 85a Lauren.
Veel küsimus, et ega sa käigukasti õli pole vahetanud kui kast on auto all? Endal mootori vahetusega jooksis kastist mingi osa õli välja ning panin sinna hetkel täissünti juurde, kuid tegelikult tahaks vana õli välja imeda ning uue sisse panna.
Re: Ford Sierra mk2 87a ja mk1 85a Lauren.
Type 3 isegi olemas
päris huviav käigurida
minu teada peaks kah olema 4 ikka otse.


96aEscort1.8
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica
Re: Ford Sierra mk2 87a ja mk1 85a Lauren.
Käigukastiõli auto all vahetades näeb välja nii, et keerad küljepealt korgi välja, imed vaakumiga nii palju vana jura seest ära kui saad ja asendad uuemaga. Ise vahetasin mingi 3 korda enne kui hakkas viisakam välja nägema. Muud varianti auto all tehes ei ole minuteada.
Muidu ülekannete suhtes küll huvitav pilt. Nii tundus, et kuidagi parem oli
Muidu ülekannete suhtes küll huvitav pilt. Nii tundus, et kuidagi parem oli

Re: Ford Sierra mk2 87a ja mk1 85a Lauren.
Head uut aastat ka minupoolt.
Pühade ajal sai sierraga maha sõidetud kuskil 800 km. Välja tulid siis kaks sierrale täiesti tüüpilist viga, paaki täis lastes avastasin, et küttekulu on seistes suurem kui sõites (peal on roosteauk) ning näidik töötab ka siis kui tema seda soovib. Uus paak on tellitud ning järgmine nädal saab äkki nendest probleemidest lahti.


Pühade ajal sai sierraga maha sõidetud kuskil 800 km. Välja tulid siis kaks sierrale täiesti tüüpilist viga, paaki täis lastes avastasin, et küttekulu on seistes suurem kui sõites (peal on roosteauk) ning näidik töötab ka siis kui tema seda soovib. Uus paak on tellitud ning järgmine nädal saab äkki nendest probleemidest lahti.


Re: Ford Sierra mk2 87a ja mk1 85a Lauren.
Uus paak all ning sõidud võivad jätkuda.


Küttenäidik sai korda tehtud, veaks oli roostetanud massiühendus. Küttevõtturile sai tagasi joodetud toru mis oli jootest lahti tulnud ning paagituulutus oli täielikult kinni.
15 liitrit sai sisse lastud ning õigust näitab ka näidik.



Küttenäidik sai korda tehtud, veaks oli roostetanud massiühendus. Küttevõtturile sai tagasi joodetud toru mis oli jootest lahti tulnud ning paagituulutus oli täielikult kinni.
15 liitrit sai sisse lastud ning õigust näitab ka näidik.

Re: Ford Sierra mk2 87a ja mk1 85a Lauren.
Täna said alla uuenduskuuri (liivaprits ja pulbervärv) läbinud kärgveljed.
Hoopis teine väljanägemine.

Hoopis teine väljanägemine.

Re: Ford Sierra mk2 87a ja mk1 85a Lauren.
Tead äkki kust pärit 202 märgistusega plokk?? Mis vahe neil 205 märgis plokiga on? 200 oli vist cossu teema kuigi ei tea mis vahe neil on? :/
96aEscort1.8
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica
Re: Ford Sierra mk2 87a ja mk1 85a Lauren.
202 on varajased mootorid 85a kanti ja enamasti olid need transiti peal. 205-ga on nad praktiliselt identsed.
Kui lööd googlesse pinto 202 block tuleb infot küll.
Kui lööd googlesse pinto 202 block tuleb infot küll.
Re: Ford Sierra mk2 87a ja mk1 85a Lauren.
Pole tükkaega kirjutanud, jagan siis mis juhtunud on.
Veebruari lõpus sai mk1ga osaletud uunikute talverallil mida võiks siis nimetada rohkem mudaralliks. Kokku siis 700km ja pea 15h roolitaga oli sirjega kõvasti mugavam kui eelnevad aastad mossega. Peksa sai marsuudil teine päris kõvasti võib öelda ,et ligi 300km kevadisi auk augus kruusateed.
Lisakatsetel sain enda jaoks päris normaalsed ajad. Teisel lisakatsel mis oli vaja läbida tagurpidi sai pintost võetud niipalju pööret kui võimalik, hea aja rikkus muidugi finishis ees koperdav eelnev võistleja.
Põhiline viga oli süütepooli kõrgepingejuhe, mis kapotialuse täielikul ligunemisel üle hakkas peksma ning silindrid muidugi keset suurt loiku ära kustutas. Kojamehed käisid terve päeva, mõned korrad hüppas küljest varras mis neid liigutab, varda otsa vähe lapikumaks pressides enam seda ei juhtunud.
Tagumised madaldusvedrud seisavad nüüd riiulis, viskas üle lääpas tagarattad ja maas (lohisev) tagaosa, talverallil sai põhi, paak jne tänu sellele palju haiget. Siin ka üks näide, miks org vedrud alla tagasi läksid.

Päeva parim pilt on muidugi see.

Hetkel alb seisab ning kogun mõtteid, mis edasi nokitseda. Vahetada oleks vaja õõtsapuksid ning esikettad mis on nii kõverad, et 90nega tahab rooli käest ära väristada, ventileerimatta kettale väga ei meeldinud 100 pealt tugevalt maha pidurdada ja söösta järgmisesse mudaloiku.
Veebruari lõpus sai mk1ga osaletud uunikute talverallil mida võiks siis nimetada rohkem mudaralliks. Kokku siis 700km ja pea 15h roolitaga oli sirjega kõvasti mugavam kui eelnevad aastad mossega. Peksa sai marsuudil teine päris kõvasti võib öelda ,et ligi 300km kevadisi auk augus kruusateed.
Lisakatsetel sain enda jaoks päris normaalsed ajad. Teisel lisakatsel mis oli vaja läbida tagurpidi sai pintost võetud niipalju pööret kui võimalik, hea aja rikkus muidugi finishis ees koperdav eelnev võistleja.
Põhiline viga oli süütepooli kõrgepingejuhe, mis kapotialuse täielikul ligunemisel üle hakkas peksma ning silindrid muidugi keset suurt loiku ära kustutas. Kojamehed käisid terve päeva, mõned korrad hüppas küljest varras mis neid liigutab, varda otsa vähe lapikumaks pressides enam seda ei juhtunud.
Tagumised madaldusvedrud seisavad nüüd riiulis, viskas üle lääpas tagarattad ja maas (lohisev) tagaosa, talverallil sai põhi, paak jne tänu sellele palju haiget. Siin ka üks näide, miks org vedrud alla tagasi läksid.

Päeva parim pilt on muidugi see.

Hetkel alb seisab ning kogun mõtteid, mis edasi nokitseda. Vahetada oleks vaja õõtsapuksid ning esikettad mis on nii kõverad, et 90nega tahab rooli käest ära väristada, ventileerimatta kettale väga ei meeldinud 100 pealt tugevalt maha pidurdada ja söösta järgmisesse mudaloiku.