õõtshoova puksidest
õõtshoova puksidest
oli kyll teema olemas aga juba lukus! ei saa ikkagi aru mismoodi see puks sealt ootshoova seest k2tte saada? vanal sierral siiamaani vahetatud koguaeg koos ootshoovaga kuna selle puksi k2ttesaamine tundub voimatu. sinna sisse nagu sulatatud voi liimitud vms. tulebki seest lihtsalt v'lja pressida vms? ei tahaks koguaeg uusi ootshoobasid kahh osta kui ainult puksid l2bi...
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
huvitav, mul ikka kulub enne sarniir ära kui puks ja pole siiani selle välja saamise muret olnud. aga niipalju kui uurind olen ja ühel vanal proovisin ka, siis ikka välja pressides ja sisse surudes.
meetod mõtle ise välja, mina kasutasin niipikka või natuke pikematki ja niijämedat torujuppi kui see puks, mõnda seibi, pikka polti, mutrit, mutrivõtmeid ja loomulikult SEEPI.
meetod mõtle ise välja, mina kasutasin niipikka või natuke pikematki ja niijämedat torujuppi kui see puks, mõnda seibi, pikka polti, mutrit, mutrivõtmeid ja loomulikult SEEPI.
jutt ikka nendest puksidest, kust stabika varras läbi läheb?
sel juhul mina tegin nii, et võtsin õõtshoova, noa ja kruvikeeraja...hakkasin seda puksi siis noaga nüsima ja kruvikeerajaga väänasin seda seal igas suunas, et parem lõigata olex. Nühkisin pärast kummi jäägid sealt maha ja siis surusin uue puksi sisse sinna...seebiga kokku hakkasin seda sinna õõtsa sisse toppima....vaja läx jah yht pikka polti ja mutrit...et puks korralikult sinna sisse saada
puksi sisse saamine on suht huvitav töö
eriti kui näpud ka veidi seebised ja puks üleni seebiseks muutub aga ega rasket pole midagi seal
EDIT: kui õõtsa auto alla paned uuesti siis mutikad pinguta alles siis kui auto on tungilt maas....algul keera vaikselt kinni muidugi
sel juhul mina tegin nii, et võtsin õõtshoova, noa ja kruvikeeraja...hakkasin seda puksi siis noaga nüsima ja kruvikeerajaga väänasin seda seal igas suunas, et parem lõigata olex. Nühkisin pärast kummi jäägid sealt maha ja siis surusin uue puksi sisse sinna...seebiga kokku hakkasin seda sinna õõtsa sisse toppima....vaja läx jah yht pikka polti ja mutrit...et puks korralikult sinna sisse saada
puksi sisse saamine on suht huvitav töö

EDIT: kui õõtsa auto alla paned uuesti siis mutikad pinguta alles siis kui auto on tungilt maas....algul keera vaikselt kinni muidugi
powered by 2.0 Ohc
Kuulge selline probleem üritasin vahetada neid õõtshoova pukse ! Keerasin siis lahti stabikavarda kinnitused ja üks polt jäi millegi pärast sinna sisse käima välja ei tule ? Kas seal mingi keere või mutter peal ? Kuidas seda lahti saab ? Kuna praegu panin seibid vahele et ei loksusk see polt seal aga vaja mingit lahendust !??? Muidu saaks ka ilma stabikavarrast lahti võtmata vahetada aga ma arvasin ,et kui stabikavarda lahti saab siis on kergem ja nüüd selline jama !!
Re: ootshoova puksidest
turgutan natukene seda teemat
et siis sai ka mingi aeg õõtshoova puksid ära vahetatud ja mul tekkis hoopis selline küsimus seoses nende kaussjate seibidega, et kumba pidi teil need seibid on? kas see nö kausi põhi jääb sisse poole(puksi poole) või siis välja poole(mutri poole)?
et siis sai ka mingi aeg õõtshoova puksid ära vahetatud ja mul tekkis hoopis selline küsimus seoses nende kaussjate seibidega, et kumba pidi teil need seibid on? kas see nö kausi põhi jääb sisse poole(puksi poole) või siis välja poole(mutri poole)?
Motorsport is a lifestyle
Re: õõtshoova puksidest
Kui mutter ringi käib, siis enda kunagisel autol lähenesin sellele auto seest, põhja auk. Pead lihtsalt õige koha peale tegema ja siis juba asi lihtne. Natuke jeblamist ja ongi uus polt koos vedruseibi ja mutriga paigas. Keevitus tekitab sinna ainult roostet ja pole tugev. Teisele teemale ütlen, et suurte seibide põhjad käivad vastu pukse. 

Re: õõtshoova puksidest
selge, seda ma arvasingi ja nö. õpetus mis kaasas oli õpetas ka samamoodi kuid oli paar inimest kes väitsid vastupidist ning igaksjuhuks otsustasin siinsete inimeste käest üle küsida.
Motorsport is a lifestyle