
Sierra 2.8i 4x4 110kW Ghia kuut 86a. - TUUR
Re: Sierra 2.8i 4x4 110kW Ghia kuut 86a. - TUUR
Vaadates teie 2. projekti huviga väga huvitav, kuidas see lõpeb. Teil on palju tööd teha, aga ma loodan, et see kõik õnnestub ! 

Re: Sierra 2.8i 4x4 110kW Ghia kuut 86a. - TUUR
Tänan.
Tööd on rämedalt, sest kaks isikliku "projekti" on veel. Pluss asjad, mida elu kodaratesse viskab.
Mõnikord õnnestub ka midagi. Sierraga mõtlesingi, et võiks "kiirelt kaelast ära saada" ja "kiirelt õnnestuda".
Varsti aparaat kaks kuud tõstuki vahel olnud ja ikka omajagu on veel jäänud. No külmaga ei viitsi väga teha, sest pool ajast läheb kütmise peale.
Aga probleemi suunas sai veel raha loobitud. Õnnestus tabada umbe-korralikud esilaternad ja ninaplastik. Ja uued karbipekid ja v.t. tiivakaar ka vedelevad auto kõrval.
Salongipõhjast loodaks selle nädalavahetusega mõnedki augud ära kaotada, eelmine NV ei suutnud midagi ära teha... Aa, roolisamba ja kardaani vahetasin ära ikka.
Tööd on rämedalt, sest kaks isikliku "projekti" on veel. Pluss asjad, mida elu kodaratesse viskab.

Mõnikord õnnestub ka midagi. Sierraga mõtlesingi, et võiks "kiirelt kaelast ära saada" ja "kiirelt õnnestuda".
Varsti aparaat kaks kuud tõstuki vahel olnud ja ikka omajagu on veel jäänud. No külmaga ei viitsi väga teha, sest pool ajast läheb kütmise peale.
Aga probleemi suunas sai veel raha loobitud. Õnnestus tabada umbe-korralikud esilaternad ja ninaplastik. Ja uued karbipekid ja v.t. tiivakaar ka vedelevad auto kõrval.
Salongipõhjast loodaks selle nädalavahetusega mõnedki augud ära kaotada, eelmine NV ei suutnud midagi ära teha... Aa, roolisamba ja kardaani vahetasin ära ikka.

Re: Sierra 2.8i 4x4 110kW Ghia kuut 86a. - TUUR
Teeme näo, nagu keegi poleks kunagi ära-mädanenud Sierra põhja näinud.

Ja siis "mitte-shõu-kvaliteediga" remonditud põrand.


Karp ja kõik selle sisemised kihid ka jälle olemas. "Tõsta kust tahad!"



Aga sellega ei ole remont veel üldse valmis.
Teisel küljel kõik sama jama. Ja sellel küljel veel natuke rattakoopast seest ja väljast ka lappida.
Ninaraami ja stangetala puurisin punkt-keevitustest lahti. Saab tulevikus olema ilusti polditav, nagu normaalsel autol.

Ja siis "mitte-shõu-kvaliteediga" remonditud põrand.


Karp ja kõik selle sisemised kihid ka jälle olemas. "Tõsta kust tahad!"



Aga sellega ei ole remont veel üldse valmis.
Teisel küljel kõik sama jama. Ja sellel küljel veel natuke rattakoopast seest ja väljast ka lappida.
Ninaraami ja stangetala puurisin punkt-keevitustest lahti. Saab tulevikus olema ilusti polditav, nagu normaalsel autol.
Re: Sierra 2.8i 4x4 110kW Ghia kuut 86a. - TUUR
Korraks vajus (töötamine) ära, aga nüüd hakkab kõvaks (töötamiseks) minema.
Parem pool oli päris halb.
Vasak trumpas selle kohe rõõmsalt üle. 10 cm tõste-kohast alastes igasse suunda ära kadunud. Tagumine tiivakaar seest ja väljast olematud.
Mis iganes tiivakaare ma ostsin, see päris hästi asenduseks ei sobinud, aga ei viitsinud õiget ka tellida. (All pildilt näha, et ukse-vahe veits lappes. Tõmbab tina täis ja läheb edasi.)
Heidutav.



Innustav.





Lähima paari nädala jooksul üritaks äkki juhi-poolse karbi kihid ja jalgealuse taastada.
Siis lansekates ka üleliigsed augud ära lappida - kui joppab, siis ka veel sellel aastal.
Tagumiste poolraamide tegemiseks peab kütusepaagi ja sumpsi küljest nööpima. Mis tähendavad kütusetorude, piduritoru vahetust. Ja sumpsi algus ka läbi mädanenud, seega "ühe soojaga" mitu asja. Mitu asja võtavad aega, eks näis, mis aastal see juhtub siis.
Parem pool oli päris halb.
Vasak trumpas selle kohe rõõmsalt üle. 10 cm tõste-kohast alastes igasse suunda ära kadunud. Tagumine tiivakaar seest ja väljast olematud.
Mis iganes tiivakaare ma ostsin, see päris hästi asenduseks ei sobinud, aga ei viitsinud õiget ka tellida. (All pildilt näha, et ukse-vahe veits lappes. Tõmbab tina täis ja läheb edasi.)
Heidutav.



Innustav.





Lähima paari nädala jooksul üritaks äkki juhi-poolse karbi kihid ja jalgealuse taastada.
Siis lansekates ka üleliigsed augud ära lappida - kui joppab, siis ka veel sellel aastal.
Tagumiste poolraamide tegemiseks peab kütusepaagi ja sumpsi küljest nööpima. Mis tähendavad kütusetorude, piduritoru vahetust. Ja sumpsi algus ka läbi mädanenud, seega "ühe soojaga" mitu asja. Mitu asja võtavad aega, eks näis, mis aastal see juhtub siis.
Re: Sierra 2.8i 4x4 110kW Ghia kuut 86a. - TUUR
Good news, everyone!
Sai jälle veits roostet eemaldatud.
Esimese tõstekoha kants.

Uus istme kinnitus.

Salongipõrand, mis hoiab vett väljas.


Karbi kihid.


Ja kaitsmekarbi ümbrus.



Juhi poolel teen amordikannu uuesti üle, alguses sai võimalikult porno, aga nüüd teeb teiselt kerelt lõigatud kannuga...
Ja siis edasi peaks küll ainult lihtne ruudukeste välja lõikamine ja uue ruudukese asemele keevitamine olema ees otsas. Taga poolraamideni jõuab kunagi ka ikka. A-piilar vaja ka veits plekivoolimist.
Sai jälle veits roostet eemaldatud.
Esimese tõstekoha kants.

Uus istme kinnitus.

Salongipõrand, mis hoiab vett väljas.


Karbi kihid.


Ja kaitsmekarbi ümbrus.



Juhi poolel teen amordikannu uuesti üle, alguses sai võimalikult porno, aga nüüd teeb teiselt kerelt lõigatud kannuga...
Ja siis edasi peaks küll ainult lihtne ruudukeste välja lõikamine ja uue ruudukese asemele keevitamine olema ees otsas. Taga poolraamideni jõuab kunagi ka ikka. A-piilar vaja ka veits plekivoolimist.
-
- aktivist
- Postitusi: 263
- Liitunud: 31 Mai 2007, 15:40
- Asukoht: Tallinn
Re: Sierra 2.8i 4x4 110kW Ghia kuut 86a. - TUUR
Väga kena töö 

Re: Sierra 2.8i 4x4 110kW Ghia kuut 86a. - TUUR
Asjad, mida ei soovita kodus järele teha:






MKII amordikann on veits teise kujuga raisk. Aga väikese veenmisega hakkas sobima.
Ja kõrvalistuja-poolne tagumine poolraam sai ka vähe värskema väljanägemise.








MKII amordikann on veits teise kujuga raisk. Aga väikese veenmisega hakkas sobima.
Ja kõrvalistuja-poolne tagumine poolraam sai ka vähe värskema väljanägemise.


Re: Sierra 2.8i 4x4 110kW Ghia kuut 86a. - TUUR
Igati normaalne tegevus.
Pool-raami jäänused ja esimene mäda küljest lõigatud.

Siis ikka vaatasin, et need tükikesed peaks ka uueks tegema.

Ja ühe viitsisin külge ka punktida.

Ehk siis teksti pannes - tagaotsas paarist väiksest ruudust sai põhimõtteliselt kogu uus tagaots.
Mitu väiksemat killukest tagumistest nurkadest ootavad veel valmistamist.
Vaatab, kuidas viitsimisega on, võib-olla võtan tõmbe-aasa ja paagi kinnituse ka "korraks lahti".
Ja asjade loomulik kulg viis selleni, et ostsin uhiuue kütusepaagi kah.
Ise muidugi (,kahjuks) saan aru, et pingutan kogu ehitamisega veits üle.
Pool-raami jäänused ja esimene mäda küljest lõigatud.

Siis ikka vaatasin, et need tükikesed peaks ka uueks tegema.

Ja ühe viitsisin külge ka punktida.

Ehk siis teksti pannes - tagaotsas paarist väiksest ruudust sai põhimõtteliselt kogu uus tagaots.
Mitu väiksemat killukest tagumistest nurkadest ootavad veel valmistamist.
Vaatab, kuidas viitsimisega on, võib-olla võtan tõmbe-aasa ja paagi kinnituse ka "korraks lahti".

Ja asjade loomulik kulg viis selleni, et ostsin uhiuue kütusepaagi kah.
Ise muidugi (,kahjuks) saan aru, et pingutan kogu ehitamisega veits üle.
Re: Sierra 2.8i 4x4 110kW Ghia kuut 86a. - TUUR
Kui teha, siis juba ühe korraga kõik ära. Saab väga hea ja korralik auto lõpuks uuesti. Väga tubli ettevõtmine!!
Re: Sierra 2.8i 4x4 110kW Ghia kuut 86a. - TUUR
Arvaks, et varsti jõuab kogu üritus poole-peale... Veerand võiks ju küll juba tehtud olla. Oeh.
Igatahes, pagassi põhi, mis pidi easy fix olema.
7. Septembril oli nii, ehk sai vist vasak poolraam lõpuni külge:

Siis jääb tükk tühja maad, peate lihtsalt uskuma, et ma tegin midagi.
Ja täna-õhtuse-seisuga peaks vajadusel saama jälle turule kartuleid vedada pära peal.
Kriitilised kohad on pintsli-hermestsiga üle laapsatud. Siiani läinud 3kg toda, ilmselt 2kg peidab veel kuhugi ära.
Tsink-spreid, happekrunti, tavalist krunti on ka läinud - igast umbes 4 tk.
Mõned praod said kereliimiga ka täis tõmmatud.










Siis tagasild alt ära, et saaks sealt ka üleliigse muda ja mäda maha käiata.
Ülejäänud põhi tehase hermetsist ja ja muust jamast lõpuni puhtaks nühkida
Seest ja väljast tuleks seejärel ära kruntida, võimalik, et mõlemalt poolt ka värvida. Ning põhja alt püssi-hermeetikuga ja kivikaitsega kõik strateegiliselt veel üle töristada.
Ainult olen hakanud mõtlema, et kas jätta valgeks, või peaks ka muid värve kaaluma? "Panther Black" oleks kindlasti võimalus Fordi valikust...
Igatahes, pagassi põhi, mis pidi easy fix olema.
7. Septembril oli nii, ehk sai vist vasak poolraam lõpuni külge:

Siis jääb tükk tühja maad, peate lihtsalt uskuma, et ma tegin midagi.
Ja täna-õhtuse-seisuga peaks vajadusel saama jälle turule kartuleid vedada pära peal.
Kriitilised kohad on pintsli-hermestsiga üle laapsatud. Siiani läinud 3kg toda, ilmselt 2kg peidab veel kuhugi ära.
Tsink-spreid, happekrunti, tavalist krunti on ka läinud - igast umbes 4 tk.
Mõned praod said kereliimiga ka täis tõmmatud.










Siis tagasild alt ära, et saaks sealt ka üleliigse muda ja mäda maha käiata.
Ülejäänud põhi tehase hermetsist ja ja muust jamast lõpuni puhtaks nühkida
Seest ja väljast tuleks seejärel ära kruntida, võimalik, et mõlemalt poolt ka värvida. Ning põhja alt püssi-hermeetikuga ja kivikaitsega kõik strateegiliselt veel üle töristada.
Ainult olen hakanud mõtlema, et kas jätta valgeks, või peaks ka muid värve kaaluma? "Panther Black" oleks kindlasti võimalus Fordi valikust...
Re: Sierra 2.8i 4x4 110kW Ghia kuut 86a. - TUUR
Sillatala kinnitused keevitasin uueks ja panin profülaktika mõttes veel ühe lisakihi. Kõik läheduses olevad plekkide liitekohad õmbelsin ka kinni, sest seal kihtide vahel roostet ikka on.


Hiljem kruntisin tagumise otsa mingil-määral ära ja lasin sealse osa "kivikaitse-hermetsi seguga" üle.
Rohkem kere poolest polegi midagi.
Aga stanged võtsin käsile. Esistange oli ikka väga räbal - ühtegi "õiges kuju" pinda ei olnud, ainult ebatasasused.
Selline oli pärast katkiste kohtade kinni sulatamist (keevitamist).

Siis kõik kolm plastikut üli-väga-paljaks lihvitud.

Ja see-järel kõvasti esiotsa tükkide pahteldamist, tagastange oli ilmagi hea.
Ning lõpuks krundi alla. Kulus pool kilo pahtlit (millest enamik muidugi pudenes tolmuna põrandale) ja 800g krunti
Piltidel tunduvad liiga hea.





...ainult ei tea, mida nende stangede kummi-liistudega teha. Keeg on sinna mingit epoksiidi või ime möga peale pintseldanud, ühegi nipiga pole siiani maha saanud, tuleb vist liivapritsi viia, et epo maha saada ja kumm ilusa tekstuuriga jääks. :S


Hiljem kruntisin tagumise otsa mingil-määral ära ja lasin sealse osa "kivikaitse-hermetsi seguga" üle.
Rohkem kere poolest polegi midagi.
Aga stanged võtsin käsile. Esistange oli ikka väga räbal - ühtegi "õiges kuju" pinda ei olnud, ainult ebatasasused.

Selline oli pärast katkiste kohtade kinni sulatamist (keevitamist).

Siis kõik kolm plastikut üli-väga-paljaks lihvitud.

Ja see-järel kõvasti esiotsa tükkide pahteldamist, tagastange oli ilmagi hea.
Ning lõpuks krundi alla. Kulus pool kilo pahtlit (millest enamik muidugi pudenes tolmuna põrandale) ja 800g krunti

Piltidel tunduvad liiga hea.






...ainult ei tea, mida nende stangede kummi-liistudega teha. Keeg on sinna mingit epoksiidi või ime möga peale pintseldanud, ühegi nipiga pole siiani maha saanud, tuleb vist liivapritsi viia, et epo maha saada ja kumm ilusa tekstuuriga jääks. :S
Re: Sierra 2.8i 4x4 110kW Ghia kuut 86a. - TUUR
Väike vahe-kokkuvõte.
... ei ole ära unustanud väikest Sirtsukest.
Mootor koos sillaga vahelt võetud ja hiljem puhtaks pestud. Vajab põhiliste tihendite vahetust.

Siis nosule doonor tükid.

Need ka vajasid kohati keevitust.

Ja siis umbes selline jäi keevitatuna. Nüüd leiutan veits, et see esiots kergemini lahti-võetav oleks (mitte, et see hullult oluline on).

Seejärel jäävadki kere küljes akende ümbrused, üks kahtlane koht, mis pigimattide alt tuli ja üks katuse nurk.


Seejärel saab vist kere kruntide ja muude kaitsevahenditega üle pritsida.
Sisemised pinnad ilmselt suudan ise ära ka värvida ja lakkida.
Ja eks neli ust ja kaks esitiiba tuleb ka jooksvalt ära teha. Vast läheb ladusalt.
... ei ole ära unustanud väikest Sirtsukest.
Mootor koos sillaga vahelt võetud ja hiljem puhtaks pestud. Vajab põhiliste tihendite vahetust.

Siis nosule doonor tükid.

Need ka vajasid kohati keevitust.

Ja siis umbes selline jäi keevitatuna. Nüüd leiutan veits, et see esiots kergemini lahti-võetav oleks (mitte, et see hullult oluline on).

Seejärel jäävadki kere küljes akende ümbrused, üks kahtlane koht, mis pigimattide alt tuli ja üks katuse nurk.


Seejärel saab vist kere kruntide ja muude kaitsevahenditega üle pritsida.
Sisemised pinnad ilmselt suudan ise ära ka värvida ja lakkida.
Ja eks neli ust ja kaks esitiiba tuleb ka jooksvalt ära teha. Vast läheb ladusalt.
Re: Sierra 2.8i 4x4 110kW Ghia kuut 86a. - TUUR
Ei jõudnud veel sel aastal Sierrade kogunemisele, sest...
Kapotialuse käiasin suht puhtaks.

Proovisin korra nina külge, et kas poolraamid jms. võimaldavad.


Siis esimesed rattakoopad hermetiseeritud, epo-krunditud ja kivikaitsestatud.

Mootoriruum samuti liitekohtadest hermetiseeritud. Ja kõik epokrunditud ning uue värvi all. Tuligi siis Fordi valikust Panther Black, ei hakanud võõraste tootjate värvidega pilastama.


Värvimine ja lakkimine muidugi ideaalsed ei tulnud. Õnneks ka tehasest oli voolamistega.
Terasem silm nägi, et natuke panin struktuuri-elemente ka esiotsale juurde. Rattakoobastesse keevitasin tugevdus kolmnurgad, mis võiks amordikannud ukseposti tugevaimate kohtadega ära siduda. Ja Subaru WRX STI (GC8) päris süsinik-kiust strutbar-i ka. Eks näis, kas see midagi segama jääb.
Nüüdseks on kere ratastel tagasi. Saab esitiibadele plekimutritega kinnitamiseks kõik lõpuni teha. Seejärel uksi külge proovida ja vaadata, kas saab vahesid paika ajada, või peab suure haamri mängu kaasama.
Kapotialuse käiasin suht puhtaks.

Proovisin korra nina külge, et kas poolraamid jms. võimaldavad.


Siis esimesed rattakoopad hermetiseeritud, epo-krunditud ja kivikaitsestatud.

Mootoriruum samuti liitekohtadest hermetiseeritud. Ja kõik epokrunditud ning uue värvi all. Tuligi siis Fordi valikust Panther Black, ei hakanud võõraste tootjate värvidega pilastama.



Värvimine ja lakkimine muidugi ideaalsed ei tulnud. Õnneks ka tehasest oli voolamistega.

Terasem silm nägi, et natuke panin struktuuri-elemente ka esiotsale juurde. Rattakoobastesse keevitasin tugevdus kolmnurgad, mis võiks amordikannud ukseposti tugevaimate kohtadega ära siduda. Ja Subaru WRX STI (GC8) päris süsinik-kiust strutbar-i ka. Eks näis, kas see midagi segama jääb.
Nüüdseks on kere ratastel tagasi. Saab esitiibadele plekimutritega kinnitamiseks kõik lõpuni teha. Seejärel uksi külge proovida ja vaadata, kas saab vahesid paika ajada, või peab suure haamri mängu kaasama.
Re: Sierra 2.8i 4x4 110kW Ghia kuut 86a. - TUUR
Suve magasin maha, varsti sügis ka jälle läbi.
Nii väheke tuli viitsimist, et septembri alguses tegin katuse ja akende-ümbrused ära. Katusel keevitasin reelingute kohad kinni ja tagumised nurgad, mis olid mädad. Puurisin taha serva veel lisa augud, lasin mingit Brunox-it sisse, et natukenegi roostet peatada, ja siristasin augu kinni.

Tagumise vasema akna alune sai kõik uueks ja ilusaks.

Ning ka esiakna ümber sai mõned lapikesed pandud ja parempoole A-piilari välisplekk vahetatud.

Lootsin kül sel aastal kere vähemalt pahteldatud ja krunditud saada, aga hetkel tundub, et aeg hakkab otsa saama.
Nii väheke tuli viitsimist, et septembri alguses tegin katuse ja akende-ümbrused ära. Katusel keevitasin reelingute kohad kinni ja tagumised nurgad, mis olid mädad. Puurisin taha serva veel lisa augud, lasin mingit Brunox-it sisse, et natukenegi roostet peatada, ja siristasin augu kinni.

Tagumise vasema akna alune sai kõik uueks ja ilusaks.

Ning ka esiakna ümber sai mõned lapikesed pandud ja parempoole A-piilari välisplekk vahetatud.

Lootsin kül sel aastal kere vähemalt pahteldatud ja krunditud saada, aga hetkel tundub, et aeg hakkab otsa saama.
Re: Sierra 2.8i 4x4 110kW Ghia kuut 86a. - TUUR
Tasa ja targu, kaua tehtud kaunike. Nii saavadki asjad head, kui hoolikalt ja südamega teha. Ruttamisega hakkab lohakusvigu sisse viskama 
