Sierra 2,0i Mannerg #171
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Oktoobrikuiseks etapiks oli vaja installida jälle lisatuled, et viimastel tundidel midagi näha ka oleks, sest peale 18 hakkab suht pimedaks kiskuma. Lisaks oli viimasel korral kõhu alt kuulda kahtlast jõminat. Selgus, et kardaani nuudi mutter oli natuke lahti kerinud ja leevendusmuhv nägi ka pisut räsitud välja. Muhv läks uus ja kõik kinnitused käisime kontrolli mõttes üle. Plaan on viimane etapp ära sõita eelmisest korrast alla jäänud Accelera 651 Sport rehvidel.

Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Kuigi külma ja märja rajaga pole kiiruse ületamine väga tõenäoline, valmistusime ringiaegade paremaks jälgimiseks. Selleks sai hangitud uus 4G tahvel ja meisterdatud selle jaoks sobiv armatuurikinnitus. Garmin GLO 2 jaoks tellisin uue aku, millega peaks ta vastu pidama ilma välise toiteta ca 15 tundi. Reaalsus on ca 3 tundi, võimalik, et seadmel on mingi viga. Tehn andmete järgi peaks ta asukohta uuendama 10x sekundis, reaalselt näeme RaceChronos 7-8Hz refresh'i. Ilmselt on vaja tulevikus ka selle asemele töökindlam lahendus leida.
No selle 8'' pealt peaks küll nägema, kas ring on "rohelises" või "punases"

No selle 8'' pealt peaks küll nägema, kas ring on "rohelises" või "punases"

Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Hooaja viimaseks katsumuseks valmis

Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
MM41, 22.10.2023, 8h sõit 12:00 - 20:00
Ilm midagi head ei lubanud, paar kraadi sooja ja peale lõunat näitas väikest vihma ning udu. Täpselt nii ka läks.
Tehniline oli seekord väga sõbralik ja tõstis auto kenasti tugipunktidest üles, vigu ei tuvastatud ning kleepsu saime peale
Kaasa saab elada liikuva pildi vahendusel https://www.facebook.com/mannergutemv/v ... 3482717860
Varurehvideks monteerisime velgedele jooksu lamelle, sest nädala sees lubati sõidupäevaks isegi lörtsi
Ilm midagi head ei lubanud, paar kraadi sooja ja peale lõunat näitas väikest vihma ning udu. Täpselt nii ka läks.
Tehniline oli seekord väga sõbralik ja tõstis auto kenasti tugipunktidest üles, vigu ei tuvastatud ning kleepsu saime peale

Kaasa saab elada liikuva pildi vahendusel https://www.facebook.com/mannergutemv/v ... 3482717860
Varurehvideks monteerisime velgedele jooksu lamelle, sest nädala sees lubati sõidupäevaks isegi lörtsi

Viimati muutis merchant, 10 Nov 2023, 20:18, muudetud 3 korda kokku.
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Pikem vaatamine ja põhjalikum kajastus https://www.youtube.com/watch?v=Tbnnp7I ... roductions
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Sellist janti transpondritega pole kunagi varem esinenud, nagu sellel korral: mitmed ringid jäid lugemisel vahele ja nii paljudel tiimidel, mõni transponder lakkas üldse töötamast ja vahetati boxis välja, mõnel autol oli korraga mitu transpondrit peal ja mõlemad jätsid ringi registreerimata jne. Pmst istus ühest hetkest rajameeskond ekraanide taga ja vaatas, kes boxis, kes sõidab, kas finišijoont ületav auto tegi piiksu ringi registreerimiseks või ei ning lisas protokolli käsitsi puuduvaid ringe, palju tuvastada õnnestus.
Kohe alguses, kuskil 15. ringi paiku, tekkis meile üks väääga pikkk ring, kuigi auto oli tavalise tempoga sõidus. Ringiaeg oli ca 3x tavapärase aja vääriline. Andsime adminile asjast teada. Siis tulid juba teised ka, kes sama tüüpi jama märkasid ja nii see käis kuni sõidu lõpuni välja.
Ametlik seis tund aega enne sõidu lõppu

Kohe alguses, kuskil 15. ringi paiku, tekkis meile üks väääga pikkk ring, kuigi auto oli tavalise tempoga sõidus. Ringiaeg oli ca 3x tavapärase aja vääriline. Andsime adminile asjast teada. Siis tulid juba teised ka, kes sama tüüpi jama märkasid ja nii see käis kuni sõidu lõpuni välja.
Ametlik seis tund aega enne sõidu lõppu

Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Ilmselt on ootuspärane, et peale juhtunut korraldaja ringiaegade protokolli avaldada ei soovi, seega peame oma RC salvestustega leppima. Et Garmini aku sai 113. ringil tühjaks, ei ole ka need andmed täielikud. Enne, kui boxis laadija järgi saime, läks arvestuste järgi 3 kingi kaduma. Ka Speedhive sündmus ei ole enam kättesaadav, seetõttu on lõppandmete taastamine veidi keeruline. Ametliku lõpptulemuse järgi tegime 8 tunniga 262 ringi. Ringide läbimise järgi viimase tunni jooksul esikolmik sisuliselt ei muutunud. RaceChronos oli meie parim ringiaeg 1:38,92 ja optimaliks pakkus rakendus 1:37,27. Kusjuures meie kiireim ring oli 258. ring, ehk praktiliselt sõidu lõpus, täiesti pimedas sõidetud! Meie 3 tankimist võitjate 2 tankimise vastu õnnestus pimedas tempot langetamata natuke tagasi sõita, kuid tippu tõusuks sellest siiski ei piisanud.
Distantsi luges GPS 673km.
Pärast väsitavat sõitu

Distantsi luges GPS 673km.
Pärast väsitavat sõitu

Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Igal Mannergute Mõõduvõtul korrutatakse, et "See ei ole Võidusõit!" ja esikolmik määratakse kõige ühtlasemate ringiaegade põhjal, ehk millise tiimi standardhälve üle 8 tunnise sõidu on kõige väiksem. Aga nüüd, 41. üritusel, polnud arusaadaval põhjusel protokollist adekvaatset standardhälvet võimalik arvutada. Esmalt anti välja eriauhind, milleks on Ringimeister. Tavaliselt saab selle enim ringe sõitnud tiim. Seekord anti tiitel välja tiimile, mille transponder jättis vahele enim ringe, ehk Ringimeistrile lisasid kohtunikud käsitsi 34!!! ringi
Ja esimest korda MM ajaloos anti sõidu auhinnad välja nagu võidusõidus
läbitud ringide järjestuses:
1) 444 PFG Audi
2) 171 HobbyRacers Sierra
3) 146 LGT BMW E46


Ja esimest korda MM ajaloos anti sõidu auhinnad välja nagu võidusõidus

1) 444 PFG Audi
2) 171 HobbyRacers Sierra
3) 146 LGT BMW E46

Viimati muutis merchant, 07 Dets 2023, 18:07, muudetud 1 kord kokku.
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Läheme uuele hooajale vastu väga hea tundega
Karikani jõudmiseks kulus 27 ( +1 esiveolise H-ga) etappi 7 aasta jooksul


Karikani jõudmiseks kulus 27 ( +1 esiveolise H-ga) etappi 7 aasta jooksul

Viimati muutis merchant, 24 Nov 2023, 16:07, muudetud 1 kord kokku.
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Kinni-silmi pole veel proovinud ringi läbida?
Aga, no, niigi on saavutused ju päris ehedad! Ootaks, et järgmine hooaeg ka ikka närve kõditab!
Aga, no, niigi on saavutused ju päris ehedad! Ootaks, et järgmine hooaeg ka ikka närve kõditab!
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Kinni-silmi ei saa, tavaliselt on iga kord rajal 30-40 eri kiirusega piloteeritavat masinat, kelle kõigi viguritega peab ette arvestama. Kuigi, kahel viimasel korral olen mitmel juhul tahtnud silmad kinni panna, et ei näeks kohe toimuvat crash-i
Õnneks olen suutnud väga napilt pääseda, aga mõnele meie sõitjale on ikka külge tuldud: tagastange ja parem külg on aja jooksul väiksemaid kahjustusi saanud.

Õnneks olen suutnud väga napilt pääseda, aga mõnele meie sõitjale on ikka külge tuldud: tagastange ja parem külg on aja jooksul väiksemaid kahjustusi saanud.
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
MM uue hooaja kalender pandi üles https://www.mannergutemooduvott.ee/
Esimese asjana sai soetatud uus 25hz GPS, loodame heale töökindlusele ja täpsusele

Esimese asjana sai soetatud uus 25hz GPS, loodame heale töökindlusele ja täpsusele
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Sai soetatud ühed kerged 15x8'' ET25 Japan Racing veljed, proovime uuel hooajal, kui kiiresti nendega sõita saab 


Viimati muutis merchant, 21 Dets 2023, 14:20, muudetud 1 kord kokku.
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Et Japan Racing velgedele on 4x108 poldiringi mutriaugud freesitud eriti peenikesed, tuli soetada ka sama firma mutrite komplekt koos spets võtmega. Nüüd saab peale tsentreerimisrõngaste paigaldamist velgi korra alla proovida 


Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Kahjuks selgus, et need 8'' veljed ette Ø300 ketta peale ei mahu. Kas peab hakkama 16'' velgi otsima, millele on rehvivalik märgatavalt kitsam või tuleb soetada väiksemad kettad/suportid. Nelja auguga kettad peaks olema MK1 Mondeol, läbimõõduga Ø278mm. Sierra on üsna kerge, ehk tulevad need ka pidamasaamisega toime. Kehv lugu on see, kui tuleb liiga palju erinevaid osi, siis pole neid võimalik nii kiiresti doonorite pealt asendada või on vaja laiemalt varusid ning kulumaterjale varuda.