Sierra alguses
Neid pilte kuskil näinud, igatahes JUBE PORNO ikkagi, a pohh sest mulle meeldib mu sierra ja puha põle tal häda midagi, just enda sierra meeldib a mingi kandiliste tuledega ala 85aasta luukpära on tõsiselt rõve, ainult 87 ja edasi on mõistlikud sedaanid. aga see minuarvamus, mul on 89 sedaan millele uuemad tagatuled ja suunakad nagu sest tundub ilusam ja puha.
SORRY aga ajab närvi ikka et see asi et on olemas inimesi kellel on load ja autot põle, samas mul on KUUS AUTOT, sierra on niiet keera aint võtit ja kõik olemas üv jne aint sõida aga lube pole, kehva sõita.. Eisaa ka enne 16 saamist lube kätte ja see pole nurmaalne, mida see mõned kuud krt muudab=?:S
Aga muidu kui teemast täiega välja minna siis kui augustis kunagi mingi kokkusaamine on (ikka mõtekam kui tlnis lasta mõned õlled siis tleks kohale oma saaniga) ja võiks olla kuskil kesk eestis kuna endale isiklukuilt tallinn kui linnana vapsee eimeedli kuna on nii kole ja vastik linn igasmõttes...
a mida ma ikke räägin, põhimõte on selge et teema algataja tahab postitusi koguda
nagu varsit juba fäästiford kus mõningad vennad aint mölisevadki vahetpidamata....
SORRY aga ajab närvi ikka et see asi et on olemas inimesi kellel on load ja autot põle, samas mul on KUUS AUTOT, sierra on niiet keera aint võtit ja kõik olemas üv jne aint sõida aga lube pole, kehva sõita.. Eisaa ka enne 16 saamist lube kätte ja see pole nurmaalne, mida see mõned kuud krt muudab=?:S
Aga muidu kui teemast täiega välja minna siis kui augustis kunagi mingi kokkusaamine on (ikka mõtekam kui tlnis lasta mõned õlled siis tleks kohale oma saaniga) ja võiks olla kuskil kesk eestis kuna endale isiklukuilt tallinn kui linnana vapsee eimeedli kuna on nii kole ja vastik linn igasmõttes...
a mida ma ikke räägin, põhimõte on selge et teema algataja tahab postitusi koguda




Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
see on sierra idee auto ja mitte midagi muud minuarust sellisel kujul pole sierra tkunagi toodetud ja kui oleks ka siis -82 aastal poleks keegi sellist ulmelist autot ostnud
Tegelt peaks seda autot alt ülesse vaatama sest ima selleta poleks ka seda foorumit siin ja kui hoolikamalt vaadata siis leiab sealt kõikide sierrade algeid
Tegelt peaks seda autot alt ülesse vaatama sest ima selleta poleks ka seda foorumit siin ja kui hoolikamalt vaadata siis leiab sealt kõikide sierrade algeid
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
täpsemalt on tegemist fordi prototüübiga mille nimi on probe III, mis on tehtud aastal 1981

ja cossu

kõige ilusamad sierrad
IMHO on vana kere XR4iThe first Ford vehicle to have the bold new "aero" look styling was the 1981 Probe III concept car. The good reception this received encouraged Ford management to go ahead with a production car with styling almost as challenging. This "aero" look influenced Fords worldwide; 1983's new Ford Thunderbird in North America introduced similar rounded, flowing lines, and some other new Fords of the time adopted the look. The aerodynamic features of the Sierra were developed from those first seen in the Escort Mk III - the "Aeroback" bootlid stump was proved to reduce the drag coefficient of the bodyshell significantly, which was a class leading 0.34 at its launch.[citation needed]

ja cossu

kõige ilusamad sierrad
-
- kasutaja
- Postitusi: 69
- Liitunud: 30 Okt 2006, 14:04
- Asukoht: rapla
tarmo kirjutas:täpsemalt on tegemist fordi prototüübiga mille nimi on probe III, mis on tehtud aastal 1981IMHO on vana kere XR4iThe first Ford vehicle to have the bold new "aero" look styling was the 1981 Probe III concept car. The good reception this received encouraged Ford management to go ahead with a production car with styling almost as challenging. This "aero" look influenced Fords worldwide; 1983's new Ford Thunderbird in North America introduced similar rounded, flowing lines, and some other new Fords of the time adopted the look. The aerodynamic features of the Sierra were developed from those first seen in the Escort Mk III - the "Aeroback" bootlid stump was proved to reduce the drag coefficient of the bodyshell significantly, which was a class leading 0.34 at its launch.[citation needed]
ja cossu
kõige ilusamad sierrad
esimest oman kui hakkaks ka alumisele isendile küüned järgi...
