sihuke probleem oli mu scorpal, et õli ja jahutusvedelik segunesid. nüüd vahetasin ära rõngad saaled ja plokikaanetihendi, kuid ikka veel kipub jahutusvedelik roheliseks tõmbuma. autost siis veel niipalju et teda liigutab 2 liitrine pinto-plokiga karpatoiteline jõuallikas.
mul on kah hakanud tosooli sööma umbes 500ml 1000 km kohta ja jahutus vedelik kui ka õli on puhtad. lekkeid kah ei paista. Peab niikaua vastu kuni peab ja siis uus kaane tihend ega siin muud. kui kaan maha saab siis võiks juba portida kah
no ma usun, et ainult õlivahetuse ja jahutusvedeliku vahetusega kaas kõveraks ei kisu ja ühtegi pragu ka ei leidnud. OHC- mootoril ei jookse ju õli ja jahutusvedelik kaanes üksteisest nii lähedalt mööda, nagu osadel opelitel. enne õlivahetust funkas ilusti, jant hakkas peale õlivahetust pihta