karpa asemel efi

Kapotialused jutud
Vasta
motohead
kasutaja
Postitusi: 140
Liitunud: 07 Veebr 2007, 13:22
Asukoht: valga

karpa asemel efi

Postitus Postitas motohead »

tahaks siis teada kas efi sissepritset on võimalik aretada karpa asemele ja kass se siis tulemusi ka annab wõi on se efi ültse üks mõtetu asi seal?
auto all ma sündisin ja suren ka;)
Dexter
Klubi liige
Postitusi: 1392
Liitunud: 20 Okt 2006, 19:08
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Postitus Postitas Dexter »

no...aretada annab muidugi..aga siis sul on vaja täit kompotti.....efi pritse süsteemi, juhtmeid,aju,jne.....

tulemust annab kindlasti..kuid odavam ja lihtsam on soetada juba pritsega isend...;)

mul oli kah kunagi selline mõte kui mul see sinine karpaga veel liikus..kuid järgmise töin juba meelega pritsega..et pärast ei peaks ajusid kurnama..:D
motohead
kasutaja
Postitusi: 140
Liitunud: 07 Veebr 2007, 13:22
Asukoht: valga

Postitus Postitas motohead »

ja aga mul on lihtsalt olen nii kiindunud sellese autose juba ei taha uut tahan vana aretada :wink:
aga kuidas selle pritsega on kui ma saan selle pritse kupatuse kus on kõik juhtmed küljes ja mul on vaja see ära paigutada ja väike särts ka sisse ühendada muidu ta lihtsalt tööle ei hakka 8)
siis pole vist ju väga hullu või mis targem rahvas siis arvab
auto all ma sündisin ja suren ka;)
yax
Administraator
Postitusi: 371
Liitunud: 01 Jaan 1970, 03:00
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas yax »

motohead
kasutaja
Postitusi: 140
Liitunud: 07 Veebr 2007, 13:22
Asukoht: valga

Postitus Postitas motohead »

kahjuks pole venekeelega sinapeal
auto all ma sündisin ja suren ka;)
motohead
kasutaja
Postitusi: 140
Liitunud: 07 Veebr 2007, 13:22
Asukoht: valga

Postitus Postitas motohead »

olete siis selle peale veel mõelnud w
auto all ma sündisin ja suren ka;)
lapik
aktivist
Postitusi: 255
Liitunud: 05 Apr 2007, 15:01
Asukoht: Haljala, Lääne-Viru
Kontakt:

Postitus Postitas lapik »

ma mõtlen ka samas suunas, st et tahan oma scorpale ka pritse peale panna. mitte et mootoril jõudu vähe oleks, aga tahaks seda, et ta käivituks iga ilmaga ühtemoodi, mitte nii, et -30 juures käib poolest pöördest ja suvel lased kaks akut enne, kui lubama hakkab. scorpal pidi see asi kuuldavasti suti lihtsam olema, kuna juhtmed on inimlikumalt koostatud, st mootori kimp ülejäänust eraldatav
Vasta