käigukangi nupp :)
käigukangi nupp :)
noniiii... järgmine probleem.
Kuidas saab ära käigukangi nupu? Ma kiskusin nii et silm punnis, proovisin keerata ja niisama tõmmata, aga ei tule ära! Tahaks uut käigukangi nahka paigaldada.. oskab keegi nõu anda?
Kuidas saab ära käigukangi nupu? Ma kiskusin nii et silm punnis, proovisin keerata ja niisama tõmmata, aga ei tule ära! Tahaks uut käigukangi nahka paigaldada.. oskab keegi nõu anda?
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
võibolla kui ei ole liimi pandud käib keerates, kuid kui kellegil on närvidele see keerlemine käima hakanud on liimi vahele pannud, ma endal pole proovinud, kuid ja originaal kotilgi on ülesse jäetud nii suur ava et saaks naha üle nupu tõmmata ja siis kui ta seal seesmine pool väljas on siis seotaks kinni ning tõmmatakse alla oma õigesse asendisse niiet ei jää mingit sidumist näha. kui sul juba kott valmis tehtud siis pead kuidagi selle nupu sealt kätte saama, kuid kui alles läheb tellimisse siis vedas sul et ennem küsisid 

tglt on niiviisi , et keerates tulevad sellise käigukasti nupud millel tagurpidikäik käib ilma nuputa. ehk siis tagurpidikäik vasakule üles. paljudel nagu ka mul käib R-käik alla paremale ja nupu peab üles tõmbama. nupuga käigukanginupp minul küll keerates ära ei tule. see kummiosa on sinna plastmassnupu külge liimitud. ema OHC mootoriga isendil seevastu tuleb keerates. aga tal see nupp ka teistsugune.
panin lihtsa asja keeruliselt kirja küll, aga peaasi , et ise aru sain
kesrtile oskan sama asja soovitada mida tarmo rääkis. ise olen ka nuputanud, aga muud lahendust ei leidnud
panin lihtsa asja keeruliselt kirja küll, aga peaasi , et ise aru sain

kesrtile oskan sama asja soovitada mida tarmo rääkis. ise olen ka nuputanud, aga muud lahendust ei leidnud
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
mt-75 ei saa keerates kuidagi nuppu kätte.
kui tahad tervet kangi kätte saada siis kangi päris alumises otsas on üks tiht(u. 2mm läbimõõduga torujas 2 cm pikkune pulk) mis tuleb välja lüüa ja siis päris suure jõuga tõmmates ja samal ajal keerates tuleb käigukang tervest tükis kasti "hoovastiku" küljest lahti, aga lihtsam on tõesti üle nupu ajada ja nööri või nipusidemega kokku tõmmatasest ega see kang alt poolt ka eriti peenem pole:P
JÕUDU
kui tahad tervet kangi kätte saada siis kangi päris alumises otsas on üks tiht(u. 2mm läbimõõduga torujas 2 cm pikkune pulk) mis tuleb välja lüüa ja siis päris suure jõuga tõmmates ja samal ajal keerates tuleb käigukang tervest tükis kasti "hoovastiku" küljest lahti, aga lihtsam on tõesti üle nupu ajada ja nööri või nipusidemega kokku tõmmatasest ega see kang alt poolt ka eriti peenem pole:P
JÕUDU
?
ma ei tea, kuidas manuaalil käib, aga automaadil on küll lihtne, keera (torutangid, mis on vähemalt meetri pikkuse sabaga)
Re: ?
tuuning1 kirjutas:ma ei tea, kuidas manuaalil käib, aga automaadil on küll lihtne, keera (torutangid, mis on vähemalt meetri pikkuse sabaga)



umbes nii tehtud saigi ja probleem lahendatud.
Ainuke asi, et nüüd see nupp pöörleb käigukangi otsas, peaks vist jälle kinni liimima.