Kuidas hindate 2.0 DOHC 92kW mootorit?

vaba teema, mula ja pläma...
Vasta
HKS
turist
Postitusi: 14
Liitunud: 14 Juul 2007, 23:56

Kuidas hindate 2.0 DOHC 92kW mootorit?

Postitus Postitas HKS »

Asi siis selles, et oleks soov miski liikur muretseda, millega sõita dragi(ilmselt esialgu ikka bracketit). Praegu on sihikul e30 320 bemm ja teise variandina Sierra 2.0 DOHC 92kW.
Kuidas hindaksite seda mootorit, on ta üldiselt vastupidav ? Või oleks mõni teine sierra mootor mõtekam (samas hinnaklassis).
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo »

võta alustuseks 2,0 iS (ohc) seda on odavam ja lihtsam tuunida, pealegi pidavat ta pommi kindel olema. dohc jällegi pidi kapriisne olema ja sealt on nagu kõik juba välja pigstatud (või noh peaaegu kõik)
Sigmar
Moderaator
Postitusi: 383
Liitunud: 07 Juun 2006, 14:51
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Sigmar »

HKS
turist
Postitusi: 14
Liitunud: 14 Juul 2007, 23:56

Postitus Postitas HKS »

Muideks, kas keegi on leidnud mõne sellise lehe, kus on stock autode 1/4 miili ajad ja ka sierrad oleks kirjas?

Lisaks, ma olen aru saanud nüüdseks, et mingitel Sierradel on ka LSD all. On mingi reeglipära, millistel variantidel seda leida võib tõenäolisemalt ja kas tasuks seda jahtida?
HKS
turist
Postitusi: 14
Liitunud: 14 Juul 2007, 23:56

Postitus Postitas HKS »

Üks küsimus veel, kas keegi saaks öelda, kui palju on 2.0 DOHC mootoriga sedaan Sierra kaal ? Tänud.
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo »

sõltub varustusest, erinevused võivad olla üle 100kg nagu ma olen fsoc'st lugenud
HKS
turist
Postitusi: 14
Liitunud: 14 Juul 2007, 23:56

Postitus Postitas HKS »

Ja veel käin pinda.

Kui palju peaksid silindrisurved olema 2.0 DOHC -l? Kustmaalt jooksevad piirid hea/normaalse/kehva vahel?
tugrik
turist
Postitusi: 18
Liitunud: 01 Mär 2007, 11:26

Postitus Postitas tugrik »

(z)dohh on kõige mittesportlikum mootor terves fordi valikus. pealekauba pole 95kw mootorit neil isegi mitte plaanis olnud.(80, 77, 85, 90, 88(järjestus 2,0 dohc tehnoandmetest)). 100kw on 94+ scorpa DOHC 16v SEFI ,l . Nii, et esmalt uuri oma mootori koodi , et saaks teada , mis mootoriga tegu. ARK on igatsugu numbreid võimeline kirjutama.
nõka nõõ
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo »

n9a on 92 kw dohc 8v mootor (puuduvad katid) n9c on 88 kw 8v dohc mootor (koos katidega) siis on veel lahjem karburaatoriga dohc 8v.
aga lugesin eile fsoc'ist et n9c mootorile saab ilusti panna selle scorpio kaane, pidi sobima ka rs 2000 kaan, kuid scorpio oma pidi paremini voolama.
tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tamar »

OHC mootori tuunimise kohta isegi raamat olemas, ise soovitaks seda ehitada. Ja eestist kah saada 504kr eest. Aga ingliskeelne ja ooteaeg 2-4 nädalat (eijõua ära oodatagi kuna ta mulle kohale jõuab).
Vasta